כריס יוטון: משוכנע שחמד ייתן לנו את מה שהוא יודע

תומר חמד
תומר חמד | צילום: Gettyimages

מנג'ר ברייטון בונה על החלוץ הישראלי מול ווסט ברומיץ', והתייחס גם להעברה לרדינג שלא יצא לפועל: "אין הרבה סודות כיום וצריך פשוט להמשיך הלאה"

(גודל טקסט)

ברגע האחרון, תומר חמד נשאר בברייטון אחרי שהקבוצה דחתה את הנסיונות של רדינג ושל קבוצות אחרות בצ'מפיונשיפ לרכוש אותו ביום ההעברות האחרון ב-31 באוגוסט. השחפים מציגם ניסו לרכוש חלוץ כשאחד נכשל בבדיקות רפואיות, והשני היה וינסנט יאנסן מטוטנהאם איתו לא הצליחה לסגור והוא עבר אתמול לפנרבחצ'ה בהשאלה.

כעת, הפך הישראלי לאחד החלוצים החשובים בקבוצה לפחות עד ינואר. ה"מירור" כתב לקראת המשחק נגד ווסט ברומיץ' הערב (שבת,  17:00), כי חמד יקבל את הג'וב "להאיר" את הקמפיין של ברייטון העונה בליגה רק כמה ימים אחרי שכמעט עזב. השחפים עוד לא כבשו אפילו שער אחד בשלושת המשחקים הראשונים בליגה ומדורגים מעל הקו האדום עם יחס שערים 4:0.

מנג'ר ברייטון כריס יוטון אמר לפני המשחק: "אני משוכנע שחמד ייתן לנו את מה שתמיד קיבלנו ממנו. הוא שחקן מיוחד במינו. הוא ממש נהנה להיות איתנו כאן בפרמייר-ליג. תמיד עבד קשה עבור המועדון והוא ימשיך לעשות זאת. כולם שמעו את הספקולציות בקשר לעזיבתו. אין הרבה סודות כיום וצריך פשוט להמשיך הלאה. החתמנו שבעה שחקנים וזה ידוע שרצינו עוד חלוץ מסוג אחר, אבל עכשיו צריך להתרכז במה שיש לנו".


יוטון. בונה על חמד (Gettyimages)

ברייטון זקוקה לחמד שלא שיחק נגד איטליה בגלל פציעה, אחרי שגלן מארי פצוע בקרסול וגם שאר החלוצים, איזי בראון המושאל מצ'לסי וסאם בלדוק שלא שיחק עוד העונה אפילו דקה, נותרו מחוץ לסגל של יוטון. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי