שלושער ובישול לאגוארו ב-0:6 של סיטי. רק 1:1 לליברפול

סרחיו אגוארו
סרחיו אגוארו | AFP

הארגנטינאי להט מול ווטפורד ובישל שער גם לז'סוס. אוטאמנדי וסטרלינג מהקודה הלבנה השלימו. המייטירדס ללא מאנה סיימו בתיקו מאכזב עם ברנלי, וגם טוטנהאם חילקה נקודות עם סוונזי בעקבות 0:0 מרגיז

קבוצות: סאות'המפטון
(גודל טקסט)
המחזור החמישי בפרמייר-ליג שיצא אמש (שישי) לדרך עם הפסדם של תומר חמד וברייטון 2:1 בבורנמות', נמשך כשבמוקד הביסה מנצ'סטר סיטי 0:6 את ווטפורד וליברפול סיימה ב-1:1 מאכזב מאוד עבורה באנפילד מול ברנלי.


מוקדם יותר הבצורת שלא תאמן מצד קריסטל פאלאס המשיכה עם 1:0 בבית מול סאות'המפטון שהותיר את הנשרים עם אפס נקודות ואפס שערים אחרי 450 דקות.. בהמשך טוטנהאם תארח בוומבלי את סוונזי. במשחקים נוספים: ניוקאסל גברה 1:2 על סטוק, האדרספילד ולסטר נפרדו ב-1:1, ו-ווסט ברומיץ' ו-ווסטהאם ב-0:0.




ווטפורד – מנצ'סטר סיטי 6:0

אחרי שהביסו 0:5 את ליברפול במחזור שעבר, פפ גווארדיולה ושחקניו יצאו המשיכו לדרוס בוויקארייג' סטדיום ורשמה ניצחון שלישי ברציפות עם מאזן של 1:13 בשלוש המשחקים האחרונים. הצרעות שהיו בלתי מנוצחים עד כה, הפסידו לראשונה העונה. האורחים פתחו טוב יותר ובדקה ה-27 קווין דה בריינה הגביה כדור חופשי כ-35 מטרים אלכסונית מהשער לסרחיו אגוארו שנגח מקרוב את ה-0:1. ארבע דקות אחר כך הארגנטינאי השלים צמד אחרי מסירת רוחב של דויד סילבה, ובדקה ה-37 בישל קון לגבריאל ז'סוס את השלישי בכדור עומק. 0:3 לסיטי בירידה להפסקה. 



אגוארו. שלושער ובישול (AFP)


סיטי המשיכה באותו קצב במחצית השנייה ובדקה ה-63 זה כבר הפך ל-0:4 כשניקולס אוטמנדי נגח לרשת של הורליו גומש כדור שהגביה אליו דויד סילבה משמאל. בדקה ה-82 אגוארו השלים שלושער כשפרץ לרחבה ובעט שטוח לפינה השמאלית של השוער הברזילאי. וראחים סטרלינג חתם את תוצאת המשחק מהנקודה הלבנה, 0:6 גדול לסיטי.





ליברפול – ברנלי 1:1
אחרי שהובסו 5:0 במחזור הקודם, המייטירדס המשיכו ביכולת הלא טובה ואיבדו נקודות חשובות באנפילד. יורגן קלופ קלופ היה חסר את סאדיו מאנה המושעה בעקבות הכניסה הפראית באדרסון בשבוע שעבר, אך מי שפתח לראשונה בהרכב הוא פיליפה קוטיניו. האדומים פתחו טוב יותר ואיימו על השער של ניק פופ כשמוחמד סלאח כמעט כבש את הראשון מקרוב, אבל דווקא ברנלי מצאה את הרשת ראשונה כשסקוט ארפילד השתלט בקצה הרחבה על כדור שהורחק רע וירה אותו לרשת של סימון מיניולה כדי לקבוע 0:1 לאורחים.



ליברפול חוגגת את השיוויון של סלאח (Gettyimages)


ליברפול לא חיכתה יותר מדי ובדקה ה-29 אמרה ג'אן שלח כדור עומק מצויין ממרכז המגרש לסלאח, שהשווה מתוך הרחבה ל-1:1. המארחת המשיכה ללחוץ גם במחצית השנייה אך לא הצליחה להפוך את התוצאה ואיבדה שתי נקודות חשובות.


טוטנהאם – סוונזי 0:0
קללת וומבלי נמשכת? אחרי הניצחון הגדול באמצע השבוע על בורוסיה דורטמונד, חזרו ההבחורים של מאוריציו פוצ'טינו למציאות המרגיזה מבחינתם – קבוצות אנגליות שמרגישות בנוח באצטדיון הלאומי ומוציאות מהם נקודות. הברבורים הגיעו חדים אחרי ההפסד לניוקאסל במחזור הקודם, והצליחו בנחישות לעמוד תחת מכבש הלחצים הלונדוני. הארי קיין, סרז' אורייה, פרננדו יורנטה ושאר התרנגולים תקפו ותקפו והגיעו לקרבת השער של לוקאש פאביאנסקי, אך השוער המנוסה דאג לקחת נקודה בדרך הארוכה חזרה לוויילס. טוטנהאם ניצבת כעת רק במקום ה-11 עם שבע נקודות.

 

קריסטל פאלאס – סאות'המפטון 1:0
רוי הודג'סון עמד לראשונה על הקווים של המארחת, אחרי שהחליף באמצע השבוע את פרנק דה בור שפוט. מהעבר השני עלה בלם המריבה ההולנדי וירג'יל ואן דייק בדקה ה-86 ורשם דקות ראשונות העונה במדי הסיינטס, אבל מעבר לכך לא היה חדש. פאלאס המשיכה להיראות רע, סגרה 450 דקות בלי שער זכות וראתה את השוער שלה וויין הנסי משמיט כדור פשוט בדקה השישית אותו ניצל סטיבן דייויס כדי להרשית מקרוב את שער הניצחון.



הודג'סון. לא בטוח שהוא הבחירה הנכונה עבור פאלאס (AFP)


תוצאות נוספות

ניוקאסל – סטוק 1:2

(כריסטיאן אטסו 19, ג'מאל לאסקלס 68/ שרדאן שאקירי 57)


האדרספילד – לסטר 1:1

(לורן דפואטר 46/ ג'יימי וארדי 50 מפנדל)


ווסטהאם – ווסט ברומיץ' 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי