צפו בתקציר: 1:4 של יונייטד על ברטון, 1:2 לסיטי אצל ברומיץ'

מרקוס ראשפורד
מרקוס ראשפורד | צילום : GettyImages

גביע הליגה: החלוץ הצעיר כבש צמד מהיר, לינגארד ומרסיאל הוסיפו בחגיגה מול ברטון אלביון. צמד נהדר לסאנה עבור פפ, גונדואן שוב נפצע. 1:5 לצ'לסי, שלושער לבטשוואיי. 0:1 לארסנל

(גודל טקסט)
הסיבוב השלישי בגביע הליגה האנגלי נמשך הערב (רביעי) כשמנצ'סטר יונייטד בהרכב משני טיילה עם 1:4 על ברטון מהצ'מפיונשיפ. מנצ'סטר סיטי הסתדרה עם ווסט בורמיץ'. גם צ'לסי וארסנל עלו לסיבוב הבא.




מנצ'סטר יונייטד – ברטון אלביון 1:4

השדים האדומים פתחו ללא רומלו לוקאקו הלוהט ובהרכב משני אבל גם המחליפים של ז'וזה מוריניו יודעים את העבודה. מרכוס ראשפורד שהוצב ב-11 כבש את הראשון כבר אחרי חמש דקות מתוך הרחבה והכפיל בדקה ה-17 עם בעיטה יפה לקורה ולרשת. זה הפך לשעשוע, אנתוני מרסיאל תיעתע בהגנה וג'סי לינגארד נעזר בהגנה כדי לקבוע 0:3 בדקה ה-36. מרסיאל עצמו קיבל מראשפורד ונעץ את הרביעי בדקה ה-61 וגם שער של לאון דייר לא ממש עזר לברטון הצנועה.


ווסט ברומיץ' – מנצ'סטר סיטי 2:1

גם פפ גווארדיולה והקבוצה הלוהטת שלו יהיו בשלב הבא למרות הרכב משני ומבחן יותר רציני מול ווסט ברומיץ' בחוץ. לירוי סאנה נהנה מבישול של אילקאי גונדואן שרק חזר לדשא וכבש כבר אחרי שלוש דקות את הראשון. קלאודיו יאקוב איזן בדקה ה-72 אבל סאנה הוכיח כמה כישרון יש לו ברגליים עם השני שלו במבצע אישי יפה. גונדואן שכאמור רק שב נפגע והוחלף בדקה ה-59 ולא ברור מתי שוב יראה דשא.



סאנה, שער מבריק (Gettyimages)



גונדואן שוב נפצע, כמה חוסר מזל (GettyimageS)


צ'לסי – נוטניגהאם פורסט 1:5

הבלוז התנערו מה-0:0 החלש עם ארסנל והתפוצצו על הקבוצה מהצ'מפיונשיפ. קנדי הברזילאי הצעיר הבקיע את הראשון מבישול של אנטוניו רודיגר, מישי בטשואיי הכפיל את התוצאה כבר בדקה ה-19 וצ'רלי מוסנדה הבלגי הצעיר הוסיף את השלישי לפני הירידה למחצית. בטשואיי השלים צמד בדקה ה-53 מבישול של אדן הזאר והשיג שלושער סמוך לסיום. טנדי דאריקווה צימק עמוק בתוך תוספת הזמן.



בטשוואיי, היום שלו (AFP)


ארסנל – דונקסטר 0:1

התותחנים התאוששו מהדרבי המשמים עם צ'לסי ביום ראשון עם ניצחון חשוב על בנו של סר אלכס פרגוסון, דאנקן וחניכיו. תיאו וולקוט הבקיע את השער היחיד במשחק לאחר בישול של אלכסיס סאנצ'ס, שפתח בהרכב.



וולקוט מכניע את דונקסטר (Gettyimages)


אברטון – סנדרלנד 0:3

רונאלד קומאן וחניכיו נמצאים בתקופה רעה והגיעו אחרי 4:0 למנצ'סטר יונייטד בליגה. אולי עכשיו זה הזמן להתרומם מחדש. דומיניק קלאברט-לווין הצעיר כבש צמד, ועומאר ניאסה הסנגלי קבע את התוצאת המשחק כשהוסיף את השלישי סמוך לשריקת הסיום.



יש לאברטון סיבה להתעודד? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי