צפו בתקציר: ארסנל גברה 0:2 על ווסט ברומיץ'

אלכסנדר לקאזט
אלכסנדר לקאזט | AFP

החלוץ (19, 67 בפנדל) כבש צמד ראשון בממלכה, רביעי בסך הכול העונה באמירויות, וקירב את התותחנים לעבר הצמרת. בארי הפך לשיאן ההופעות בליגה האנגלית

(גודל טקסט)
ארסנל נעלה הערב (שני) את המחזור השישי בליגת האנגלית עם 0:2 יקר מול ווסט ברומיץ'. התותחנים המשיכו את מגמת ההתאוששות בזכות אלכסנדר לקאזט. הצרפתי כבש צמד בכורה מאז שהגיע לממלכה, ונדמה כי הוא התאהב במגרש הביתי, בו כבש ארבעה שערים העונה בשלושה משחקים. 




הניצחון הקפיץ את ארסנל למקום השביעי, כשהיא רחוקה שש נקודות מהמקום הראשון. עבור האורחת, שפתחה טוב והחמיצה ברשלנות, מדובר במחזור רביעי ברציפות ללא ניצחון והפסד שני העונה. במחזור הבא ארסנל תנסה להמשך את המגמה החיובית אצל ברייטון, ככל הנראה ללא תומר חמד המורחק. גארת' בארי הפך לשיאן ההופעות בממלכה עם 633 כשהוא עבר את ריאן גיגס. 


בספרד, ריאל בטיס כתשה 0:4 את לבאנטה. אנטוניו סנאבריה (47, 93), פביאן רואיס (55) וסרחיו לאון (65) כבשו לטובת המארחת. 


הפעם מישהו אחר גנב את ההצגה. אלכסיס (AFP) 


הרכבים

ארסנל: פטר צ'ך, הקטור ביירין, שוקרדן מוסטאפי, לורן קוסיילני, נאצ'ו מונריאל, סיאד קולשינץ', מוחמד אלנני, גרניט ג'אקה, ארון ראמזי, אלכסיס סאנצ'ס (מסוט אוזיל, 83), אלכסנדר לקאזט (אוליבייה ז'ירו, 83). 

ווסט ברומיץ' אלביון: בן פוסטר, אלן ניום (מאט פיליפס, 74), קרייג דוסון, אחמד חגאזי, ג'וני אוואנס, קירון גיבס, ג'ק ליברמור (ג'יימס מוריסון, 60), גז'גוז' קריכוביאק, גארת' בארי, האל רובסון קאנו (סלומון רונדון, 61), ג'יי רודריגס. 


 

מהלך המשחק
דקה 1: המשחק יצא לדרך, מי תחייך בסיום? 



ביירין ופוליס (AFP)


דקה 8: איזו מתפרצת של האורחת. רודריגס נעיר את מוסטאפי, ספק הוכשל וירה כדור חד. למזלו של צ'ך, הוא נעצר בקורה. הכדור חזר אל ליברמור, שהחמיץ ממצב נוח. 


דקה 16: ראמזי ניסה לנצל חור בהגנת האורחת, אך יציאה של פורסטר עצרה את הוולשי.


דקה 19, ארסנל עלתה ל-0:1: אלכסיס סובב כדור חופשי שנעצר במשקוף, לקאזט עט על הכדור החוזר ונגח בקלילות לרשת החשופה. שער שלישי של הצרפתי במשחק השלישי הביתי שלו במדי ארסנל. 


שער קל. לקאזט (AFP) 


דקה 30: הלחץ על שערו של פוסטר, אך ראמזי ואלכסיס מתקשים לייצר דיוק מול השער. 


דקה 37: מזל לארסנל. הרמה נהדרת של גיבס לעבר רודריגס חתכה את ההגנה. החלוץ נגח וניצל יציאה רעה של צ'ך, אך מונריאל הציל מהקו. 


דקה 46: האם האורחת תצליח לחזור למשחק במחצית השנייה?


דקה 52: החמצה של לקאזט. אלנני סידר לצרפתי מצב נוח, אך הוא ירה ברשלנות ונעצר בגופו של אוואנס.


דקה 67, ארסנל עלתה ל-0:2: ראמזי הוכשל ברחבה, לקאזט ירה בקלילות צמד ראשון במדי התותחנים.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי