פיפ"א דחתה בקשת לסטר לאשר את אדריאן סילבה

אדריאן סילבה
אדריאן סילבה | צילום: Gettyimages

אקס מכבי חיפה שאיחר ב-14 שניות את סגירת חלון בקיץ מתאמן עם השועלים אך לא יוכל לשחק עד ינואר. המועדון האנגלי שוקל לערער לקאס. וגם: האם סאנצ'ס יצטרף לאמבפה וניימאר

(גודל טקסט)

פיפ"א לא אישרה את מעברו של אדריאן סילבה מספורטינג ליסבון  ללסטר, כך נאמר בהודעה רשמית שהוציא המועדון האנגלי. השועלים כבר שילמו לפורטוגלים סכום של 18.3 מיליון ליש"ט והקשר עצמו, אקס מכבי חיפה, מתאמן בלסטר מאז תחילת החודש הקודם אבל כעת יצטרכו הצדדים להמתין עד פתיחת חלון ההעברות בינואר.

תזכורת: לסטר איחרה ב-14 שניות את סגירת החלון ב-31 באוגוסט ופנתה לפיפ"א בדרישה לאשר בכל זאת את העסקה. "העברנו לפיפ"א שכל הצדדים בעסקה מילאו את חובותיהם וכן פעלו לפי מה שמתחייב תקנונית אבל לצערנו הבקשה לרשום את סילבה נדחתה", אמר דובר השועלים והוסיף: "אנחנו כמועדון והשחקן מאוכזבים מאוד מההחלטה שפוגעת בכולנו לפחות בטווח הקצר".

לסטר שוקלת עתה לערער על החלטת פיפ"א בפני קאס, ביה"ד הבינלאומי לספורט היושב בשוויץ.

עוד שחקן מאוכזב שלא עבר ב-31 באוגוסט הוא אלכסיס סאנצ'ס שנשאר בעל כורחו בארסנל, אחרי שהתוחנים נסוגו ברגע האחרון מעסקת ענק עם מנצ'סטר סיטי. כעת טוען דיווח בצרפת כי הצ'ילאיני, שמסרב לחתiם על הארכת חוזה ויהיה שחקן חופשי בקיץ, יעבור לפאריס סן ז'רמן ויחליף את אדינסון קבאני.


אלכסיס. הצ'יליאני יגיע במקום קבאני? (AFP)

בדיווח נטען כי בואו של אלכסיס סאנצ'ס ללא דמי העברה ובתוספת עשרות המיליונים שיכניס מעברו של החלוץ האורוגוואי יעזור לבעלים הקטארים לצאת מתסבוכת הפייר פליי אליה נקלעו אחרי שהחתימו בסכומי שיא את ניימאר וקיליאן אמבפה.
,  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי