שייקספיר: אדריאן סילבה החל להתאמן איתנו

אדריאן סילבה
אדריאן סילבה | צילום: Gettyimages

מאמנה של לסטר אישר שהקשר הפורטוגלי, שלא יכול לשחק במדי השועלים בשל איסור פיפ"א, לוקח חלק באימוני הקבוצה והוסיף: "אני משוחח עמו לוודא שהוא מתאקלם, השחקנים מעודדים אותו"

קבוצות: לסטר
(גודל טקסט)

לסטר החתימה את אדריאן סילבה מספורטינג ליסבון ביום האחרון של חלון העברות בקיץ, אך אישור העסקה הגיע למשרדי פיפ"א באיחור של 14 שניות ובסופו של דבר השחקן לא עבר למועדון האנגלי. היום (חמישי) קרייג שייקספיר הודיע שקשרה לשעבר של מכבי חיפה החל להתאמן עם הקבוצה.

שייקספיר הודיע על הצטרפותו של סילבה, כשאמר: "אני שמח לדווח שאדיאן מתאמן איתנו. כמובן שאני מאוכזב מהחלטתה של פיפ"א, שאר התהליכים הם בידיי המועדון".

השתלבותו בחדר ההלבשה: "אני משוחח עמו על בסיס יומי במהלך האימונים לוודא שהוא מתמקד בדרישות שלנו אליו. אני עדיין לומד להכיר אותו, כי אני לא מכיר אותו במאה אחוז. אני חושב שהיה לו קשה במהלך הסאגה הזו. הוא החמיץ לא רק משחקי ליגה אלא גם משחקים עם נבחרת פורטוגל".

הצטרפותו לקבוצה: "אנחנו מנסים לעודד אותו. השחקנים מנסים להתלוצץ איתו, הוא מבריק על כר הדשא וגם מחוצה לו. אני רוצה שהוא ישתלב בקבוצה כמה שיותר מהר, ועכשיו אני יכול לעשות זאת. הוא נמצא כעת על כר הדשא, מתאמן וזה הדבר הכי טוב בשבילו וגם בשבילי".

קרייג שייקספיר.
קרייג שייקספיר. "אני שמח שהוא חזר להתאמן" (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי