שחקנים ביונייטד נגד מוריניו: "הלך רחוק מדי בהאשמות שלו"

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | Gettyimages

השדים האדומים מתקשים להשתחחר מה-2:1 המביך להאדרספילד: "מוריניו טען שפ.ס.ז' נפלאה, איך הוא מצפה ששחקנים יגיבו לדברים כאלה?". לינדולף ספג אש מהאוהדים

(גודל טקסט)
פתיחת העונה המצוינת של מנצ'סטר יונייטד נראית כבר כאילו נעלמה.


אומנם הקבוצה מדורגת עדיין במקום השני, אבל התקשורת הבריטית מדווחת על יחסים מתוחים בין ז'וזה מוריניו לשחקניו באולד טראפורד בעקבות ההפסד 2:1 להאדרספילד ואיבוד הנקודות בליגה שגרם לפער חמש נקודות ממנצ'סטר סיטי. יונייטד מקדימה את טוטנהאם רק בזכות הפרש נקודות.



מוריניו יצא נגד השחקנים שלו אחרי ההפסד נגד האדרספילד וקרא להם לקיים מסיבת עיתונאים ולהסביר את ההופעה העלובה שלהם מול העולה החדשה. לפי הדיווחים היתה קרירות ומתיחות באימון אתמול לקראת משחק גביע הליגה היום (21:45, שידור ישיר בספורט1) נגד סוונזי בחוץ.


מוריניו
מוריניו. השחקנים נגדו (AFP)


לפי הדיווחים מוריניו טוען שהשחקנים לא נתנו את הלב והנשמה נגד האדרספילד, אבל התגובות שלו מזכירות שוב את העונה השנייה שלו בצ'לסי, אחרי הזכייה באליפות, כאשר יצא נגד השחקנים והטיל את האשמה בהם על הפתיחה הגרועה של העונה. כמה מהשחקנים ביונייטד מרגישים שמוריניו הלך רחוק מדי בהאשמות נגדם.


בתוך כך גורמים בקבוצה האשימו את מוריניו עצמו בהפסד. שלא לציטוט אמרו שם: "רק לפני כמה ימים מוריניו טען שפאריס סן ז'רמן קבוצה נפלאה והבן שלו טס לראות את פ.ס.ז' במקום לתמוך ביונייטד. איך הוא מצפה ששחקנים יגיבו לדברים כאלה כשהם קוראים בתקשורת כאילו המיוחד רמז לכך שהוא רוצה לאמן את פאריס סן ז'רמן". מוריניו הכחיש שהוא עוזב את יונייטד, אבל יש מתח פנימי בקבוצה גם בגלל יחסיו עם המנכ"ל אד וודוורד והשאלה אם הוא יקבל חוזה לעוד חמש שנים.


לינדלוף. ספג אש מהאוהדים
לינדלוף. ספג אש מהאוהדים (AFP)


חלק מאוהדי מנצ'סטר יונייטד האשים את בלם הקבוצה ויקטור לינדהולף במשחק נוראי נגד האדרספילד ותקפו גם את החברה היפהפיה שלו – מאיה נילסון השבדית. היא הגנה על בעלה עד שהעלתה תמונה באינסטגרם לפיה בעלה פישל וקנה מזרון קטן מדי למיטה שלהם.


 

ME TOO #metoo

A post shared by Maja Nilsson (@majaenilsson) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי