הנהלת ליברפול הבטיחה לקלופ את כל הכסף ממכירת קוטיניו

קוטיניו
קוטיניו | Getty

לפי דיווח באנגליה, הקבוצה לא תעמוד בדרכו של הקשר, עליו ברצלונה צפויה להציע בינואר 130 מיליון ליש"ט. אם העסקה תצא לפועל, ואן דייק יעשה את הדרך לאנפילד

(גודל טקסט)

האם ליברפול תעבור מתיחת פנים בינואר הקרוב? לפי "מירור" האנגלי, ראשי ליברפול הבטיחו למנג'ר יורגן קלופ כל פני שיקבלו אם כוכב הקבוצה פיליפה קוטיניו יימכר בחלון ההעברות החורפי.

לפי הדיווח, ליברפול צפויה לקבל בינואר הקרוב הצעה על סך 130 מיליון ליש"ט מברצלונה עבור הכוכב הברזילאי, אותו היא משוכנעת שתוכל לצרף. קוטיניו נמצא בעדיפות העליונה של בארסה, שרצתה מאוד להחתים אותו בקיץ האחרון אך לא הצליחה להשלים את המהלך בעקבות התעקשות של קלופ והנהלת המייטירדס להשאיר את הכישרון הדרום אמריקאי במועדון.

כעת לעומת זאת, נראה שבליברפול מוכנים להיות קצת יותר גמישים מאחר שהמנג'ר הגרמני מאמין שאין טעם להשאיר במועדון שחקן שבסופו של דבר רוצה לעזוב. רק בחודש שעבר דווח שהמייטירדס יאפשרו לקשר, שרק בינואר חתם על חוזה לחמש שנים במועדון, לעזוב אם תגיע עבורו הצעה ראויה בינואר. כעת, הכדור נמצא במגרש של ברצלונה.


ואן דייק. יעשה את הדרך לאנפילד? (Gettyimages)

עם הכסף שיקבל, צפוי קלופ לחזק את הקבוצה, בדגש על ההגנה שמציגה יכולת אומללה מתחילת העונה. המטרה הראשונה תהיה ככל הנראה וירג'יל ואן דייק בו מעוניין הגרמני כבר תקופה ארוכה, עבורו צפויה סאות'המפטון לדרוש 70 מיליון ליש"ט. אם המייטירדס אכן יכניסו 130 מיליון ליש"ט על מכירתו של קוטיניו, העסקה תוכל לצאת לפועל ללא יותר מדי בעיות, כשיישאר מספיק כסף לרכוש גם מחליף לברזילאי.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי