דיווח: ברייטון עדיין רוצה להתחזק בחלוץ בינואר

תומר חמד
תומר חמד | AFP

בחמד, שלא צפוי לפתוח בשבת (17:00, ספורט1) מחר במשחק של השחפים בסוונזי, מעוניינות שנחאי שנואה וקבוצות בצ'מפיונשיפ. מאנה עשוי לקבל 20-25 דקות מליברפול אצל ווסטהאם (19:30, ספורט1)

(גודל טקסט)
ברייטון עדיין מתכוונת לרכוש או לשאול חלוץ בחלון ההעברות של ינואר, כך טוען האתר המקומי "ארגוס". הדבר מהווה אינדיקציה נוספת לכך שתומר חמד, בו מעונינות שנחאי שינואה הסינית וכמה קבוצות צמרת בצ'מפיונשיפ, עשוי לעזוב את השחפים אם מעמדו יתערער.


חמד, שחזר מהשעיה של שלושה משחקים אבל לא ראה דקה במחזור הקודם מול סאות'המפטון (1:1), גם לא צפוי לפתוח בשבת (17:00, שידור ישיר של חגיגה אנגלית בספורט1) אצל סוונזי בעקבות הצטיינותו של גלן מורי, שכבש שלושה מארבעת שעריה של ברייטון בשני המשחקים האחרונים. מורי אף נבחר להיות אחד המועמדים לתואר שחקן חודש אוקטובר של הפרמייר-ליג.


"ארגוס" מזכיר כי השחפים יתמודדו בשבת מול תמי אברהם, חלוץ סוונזי, אותו רצו לשאול בעצמם מצ'לסי אבל הברבורים הקדימו אותם. אגב, לחמד יש שני שערי ליגה העונה, למורי שלושה ולאברהם ארבעה.



סוונזי – ברייטון (17:00, על גבי חגיגה אנגלית בספורט1)

השחפים אחרי שלושה משחקים ללא הפסד ועם 12 נקודות ומבט לעבר מרכז הטבלה מתארחים אצל הברבורים, עם שלושה הפסדים בארבעת משחקיהם האחרונים, ושקועים במקום ה-17. פול קלמנט, מאמן סוונזי, סבור שקבוצתו היתה ראויה לפחות לנקודה במחזור הקודם מול ארסנל (2:1) וכי הברבורים נמצאים במגמת שיפור.

Klopp on Sadio Mane: "We will see how he reacts [to training]. He could be ready for 20/25 minutes." pic.twitter.com/S6nz60qBTQ

— Liverpool FC (@LFC) November 3, 2017


ווסטהאם – ליברפול (19:30 שידור ישיר בספורט1)
פילפה קוטיניו הפצוע ימשיך להיעדר מהסגל של המייטירדס,  אבל סדיו מאנה שהחל להתאמן עשוי להיכלל בסגל ולשחק 20-25 דקות. יורגן קלופ אמנם חזר במחזור הקודם לנצח (0:3 על האדרספילד) אחרי שלושה משחקים בלי, ועדיין הפער מהמוליכה מנצ'סטר סיטי עומד על 12 נקודות וגם בליברפול מבינים שנותר להם העונה רק את המאבק על הטופ 4.


משחקים נוספים:
סטוק – לסטר


סאות'המפטון – ברנלי


ניוקאסל – בורנמות'


האדרספילד – ווסט ברומיץ' 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי