סלאבן ביליץ' פוטר מווסטהאם, דייויד מויס מועמד להחליפו

סלאבן ביליץ'
סלאבן ביליץ' | AFP

התבוסה 4:1 מול ליברפול הובילה את ראשי הפטישים לסיים את דרכו של הקרואטי בן ה-49. הסקוטי, שכשל במנצ'סטר יונייטד, סוסיאדד וירד עם סנדרלנד לליגת המשנה, עשוי להגיע. ארבלואה: "עדיף מאוחר מאשר אף פעם"

(גודל טקסט)
ווסטהאם הודיעה היום (שני) על סיום דרכו של סלאבן ביליץ' אחרי שנתיים וחצי. המאמן הקרואטי שילם את המחיר בעקבות פתיחת העונה הפושרת של הפטישים, במהלכה הפסיד שישה משחקים. ביליץ' הצטרף לרונאלד קומאן, פרנק דה בור וקרייג שייקספיר שפוטרו עד המחזור ה-11 בליגה האנגלית.


בהודעה הרשמית של המועדון נכתב: "אנו מודים לסלאבן ועוזריו על העבודה שלהם עבור ווסטהאם. אך המועדון זקוק לשינוי משמעותי. ניקח את הזמן כדי למצוא את המאמן הראוי ביותר, כדי להצעיד את הקבוצה למקום לו היא ראויה". מאז פתיחת העונה מעמדו של הקרואטי בן ה-49, שם שיחק במדי ווסטהאם במשך עונה ב-1996/97. שחקן הקבוצה בעבר, אלברו ארבלואה אף שיתף את הציוץ עם הכיתוב: "עדיף מאוחר מאשר אף פעם".



בעונה הקודמת הוא סיים במקום ה-11 בלבד, זאת אחרי מסע רכש מפלצתי. הקיץ, הפטישים שוב פתחו את הכיס וצרפו את מרקו ארנאוטביץ', חאבייר הרננדס, ג'ו הארט, פאבלו סבאלטה וגם שמרו על מנואל לאנזיני הכישרוני. על פי הדיווחים, בהנהלת המועדון מאסו ביכולת הפושרת של הקבוצה, שהגיעה לשיאה בשבת ב-4:1 הכואב מול ליברפול.

סוף הסיפור. ביליץ' (AFPׂ)


מי שסומן כמועמד המוביל לרשת את ביליץ' הוא דיוויד מויס. הסקוטי, שכשל במנצ'סטר יונייטד, ריאל סוסיאדד וסנדרלנד, עשוי לקבל פנייה בימים הקרובים כדי לחלץ את ווסטהאם, שמדורגת במקום ה-18 וצברה רק תשע נקודות מתוך 33, מאימת התחתית. ב"סקיי" טוענים כי סירבו עד כה לפניית בכירים במועדון פאולו סוזה, רונאלד קומאן ושון דייץ'.


Better late than never. https://t.co/JIATfzL9DY

— Álvaro Arbeloa (@aarbeloa17) November 6, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי