מרוואן פלאיני תובע 2.1 מיליון ליש"ט מניו באלאנס

מרואן פלאיני
מרואן פלאיני | AFP

קשר השדים האדומים דורש פיצוי מחברת ההלבשה בטענה שהנעליים גרמו נזק לכפות רגליו ופגעו בביצועיו. במותג לעומת זאת טענו: "הוא תיאר את הנעליים כמושלמות והזמין עוד 12 זוגות"

(גודל טקסט)

 קשר מנצ'סטר יונייטד מרוואן פלאיני צפוי לחזור למשררים בסוף החודש, אחרי שיחלים מהפציעה בברכו מהמשחק של נבחרת בלגיה מול בוסניה. בינתיים, נראה שהוא משתדל להעביר את הזמן בדרך פרודוקטיבית.

לפי דיווח ב"סאן", פלאיני תובע את חברת ההלבשה "ניו באלאנס" על סכום של 2.1 מיליון ליש"ט, בטענה שהנעליים שלה פגעו ברגליו. הבלגי חתם ב-2012 על חוזה לארבע שנים עם המותג, אך מבקש פיצויים לאחר שהתחמקו מחוזה חדש על סך 600 אלף ליש"ט בשנה.

בתביעה שהגיש לבית הדין הגבוה בלונדון, התלונן פלאיני בן ה-29 על נעליים באיכות ירודה, שדורשות חימום ומתיחה מצד האפסנאים במנצ'סטר יונייטד רק כדי שיוכל לנעול אותן. בנוסף טען הבלגי שהנעליים גרמו נזק לבהונות שלו, ודאג להביע שוב ושוב את תסכולו.


פלאיני והנעליים של ניו באלאנס בימים יפים יותר (Gettyimages)

ואם זה לא מספיק, עורכי הדין של פלאיני תובעים את ניו באלאנס גם בעקבות "איבוד מקום העבודה, אי נוחות והשפעה על הביצועים", שנגרמו בעקבות הנעליים. חברת ההנעלה מצידה הגנה על עצמה בטענה שהקשר הבלגי תיאר בעבר את הנעליים כ"מושלמות" וביקש לא פחות מ-12 זוגות נוספים.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי