באנגליה מופתעים: אלרדייס לאברטון, מויס הוצג בווסטהאם

סאם אלרדייס
סאם אלרדייס | צילום: gettyimages

אקס קריסטל פאלאס ונבחרת אנגליה, שכבר הכריז על פרישה, עשוי לשוב לקווים ולהחליף את קומאן בטופיס ובממלכה מופתעים. אוהדי הפטישים מתנגדים בתוקף לבחירה באקס יונייטד, שחתם רשמית

(גודל טקסט)
פיטורי מאמנים הם לא המצאה ישראלית. גם בפרמייר-ליג פיטרו כבר ארבעה מנג'רים השנה וכעת אברטון ו-ווסטהאם הן השתיים שמחפשות אחר אחראי חדש שיעמוד על הקווים. לפי התקשורת האנגלית, סאם אלרדייס שכבר הודיע כי כנראה לא יחזור לאמן, יהיה המנג'ר הבא של אברטון וירוויח 100 אלף ליש"ט לשבוע.


אלרדייס, שבעונה שעברה הציל את קריסטל פאלאס מירידה, הודיע במפתיע בקיץ האחרון על כך שהוא לא ממשיך והקבוצה מינתה במקומו את פרנק דה בור שכבר פוטר גם כן וכעת אברטון רוצה את אלדרייס כמנג'ר רק עד סוף העונה, וזה כנראה מתאים לו. המועמד המועדף עליה הוא מרקו סילבה, מנג'ר ווטפורד שהפסיד עם קבוצתו לטופיס 3:2 ביום ראשון במשחק משוגע בגודיסון פארק, אולם ספק אם יצליחו להוציאו מהצרעות.




המעניין הוא שאלרדייס רוצה להביא איתו לאברטון עוד מנג'ר שפוטר העונה – קרייג שייקספיר שעבד בעבר תחת קלאודיו ראניירי ואת העונה פתח כמאמן ראשי בלסטר. שייקספיר פוטר רק ארבעה חודשים אחרי שחתם לשלוש שנים בלסטר. המשחק הראשון של אלרדייס, אם ימונה, יהיה נגד קבוצתו האחרונה קריסטל פאלאס ממנה קיבל 2 מיליון ליש"ט כפיצויים.



אלרדייס. יחזור לפרמייר-ליג למרות הכל? (Gettyimages)


באשר לווסטהאם, דייויד מויס יתחיל עוד היום את עבודתו במועדון אחרי שמונה רשמית למאמן הקבוצה, חרף התנגדותם העצומה של אוהדי הפטישים, שמחו על מועמדותו בכל דרך אפשרית ברשת החברתית. המחאה נגדו היא מקצועית נטו, בעקבות כישלונותיו במנצ'סטר יונייטד, בריאל סוסיאדד ובסנדרלנד. חלוץ העבר של ווסטהאם, קרלטון קול, עקץ: "אוהדי ווסטהאם תמיד היו חלוקים בדעתם לגבי הרבה נושאים וזה מדהים עד כמה הם מאוחדים הפעם בחוסר האמון שלהם שמויס יצליח בקבוצה".


West Ham fans have been so divided over the last year or so. It is nice to see us all unite in disbelief that David Moyes will manage us

— Cartlon Cole (@_CarltonCole9) November 6, 2017


בממלכה דווח כי מויס חתם על חוזה לפיו מטרתו היחידה היא להשאיר את הקבוצה בליגה והוא יקבל סכום כסף לחיזוק בינואר. אם יצליח במשימה יוחתם לשנתיים נוספות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי