מוריניו עשוי לוותר על פלאיני ושואו עבור חיזוק בינואר

מרואן פלאיני
מרואן פלאיני | Gettimages

'המיוחד' העביר מסר להנהלת מנצ'סטר יונייטד לפי הסגל שלו זקוק לשדרוג בינואר, אך קיבל מסר ברור לפיו הוא יצטרך להיפרד ממספר שחקני משנה. בצרפת בטוחים: מוריניו יגיע לפאריס סן ז'רמן בעונה הבאה

(גודל טקסט)
אחרי פתיחת עונה מרשימה, מנצ'סטר יונייטד נעצרה. במחזור האחרון נכנעו השדים האדומים לצ'לסי, דעיכה שהובילה את ז'וזה מוריניו לפנות להנהלת המועדון כדי לחזק את הסגל בחודש ינואר הקרוב. על פי הדיווחים בממלכה היום (שלישי), מוריניו קיבל מסר מהנהלת השדים האדומים כי אם הוא ירצה לחזק את הסגל הוא יצטרך למכור מספר שחקנים כדי לייצר תקציב עבור החיזוק אותו הוא דורש.



לאלו שבמקרה פספסו, 'המיוחד' כבר בזבז 285 מיליון ליש"ט על חיזוק מאז שהגיע לאולד טראפורד והעלה את שכר השחקנים ב-13 וחצי אחוזים.  בתקשורת כבר ניסו לתהות מי השחקנים עליהם מוריניו יהיה מוכן לוותר. הראשון ברשימה הוא לוק שואו, שממעט לשחק ואיבד את מקומו ברוטציה. כמוהו גם מרואן פלאיני, שאומנם נחשב לאחד השחקנים האהובים על המאמן, אך חוזהו יסתיים בקיץ הקרוב ולכן ייתכן ומוריניו יעדיף למכור אותו כדי לייצר הכנסה.


חשוב לציין כי מאז שהפורטוגלי תפס את המושכות, 16 שחקנים עזבו את יונייטד. אך בזמן שבסטיאן שווינשטייגר, ויין רוני ואחרים נדחקו החוצה, הם לא הצליחו להעשיר את קופת המועדון. מורגן שניידרלין, שנרכש עוד לפני עידן מוריניו, היה המכניס ביותר. הקשר הצרפתי נמכר לאברטון תמורת 22 מיליון ליש"ט. 
 


בדרך החוצה? פלאיני (Gettimages) 


 

בינתיים, בתקשורת הצרפתית בטוחים כי הדהירה של מנצ'סטר סיטי בראשות הטבלה האנגלית תוביל את מוריניו לעיר האורות. בצרפת מאמינים כי עונה נוספת ללא תואר תוביל לפרידה בין מוריניו לשדים האדומים כאשר בפאריס סן ז'רמן יהיו מוכנים להחתימו תמורת שכר גבוה יותר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי