לוקאקו מתוסכל מחבריו ביונייטד: "אתם לא עוזרים לי"

רומלו לוקאקו
רומלו לוקאקו | AFP

הבלגי לא הבקיע במדי השדים האדומים מאז ה-30.9 ולפי הדיווחים זעם על חבריו בחדר ההלבשה לאחר ההפסד לצ'לסי. וגם: פלאיני ושואו עשויים לעזוב למען חיזוק הסגל

(גודל טקסט)

לא שקט במנצ'סטר יונייטד אפילו לרגע. עיתוני יום ראשון בממלכה מדווחים על כך שרומלו לוקאקו, החלוץ המוביל של השדים האדומים שלא כבש שבעה משחקים רצופים בכל המסגרות ודווקא במדי בלגיה כבש פעמיים ב-3:3 מול מקסיקו, זועם על חבריו לקבוצה שלא מייצרים עבורו מספיק מצבים.

מהדלפות מחדר ההלבשה עולה שאחרי המשחק בשבוע שעבר בו הפסידה מנצ'סטר יונייטד בסטמפורד ברידג' 1:0 לצ'לסי, הביע לוקאקו את דעתו בקול רם לשאר השחקנים והמסר היה חד וברור: "אתם לא מסייעים לי לכבוש". הוא ציפה לרשום יכולת טובה יותר במגרש של צ'לסי, הקבוצה ממנה נזרק על ידי ז'וזה מוריניו שלבסוף החזיר אותו אליו כמנג'ר יונייטד עבור 75 מיליון ליש"ט.

בעקבות ההפסד האחרון לאלופה, מנצ'סטר יונייטד כבר במרחק שמונה נקודות הפרש מהמוליכה מנצ'סטר סיטי, עדיין מדורגת שנייה בזכות הפרש שערים עדיף על טוטנהאם, אולם "המיוחד" דורש לחזק את הסגל גם בינואר ולפי דיווחים הובהר לו על ידי אנשי ההנהלה כי בשביל חיזוק הוא יצטרך לשחרר שחקנים. בשל כך מרואן פלאיני עשוי לעזוב, כשדיווחים על התעניינות מצד בשיקטאש שמוכנה לשלם כ-8 מיליון ליש"ט נפוצו כבר בחודש שעבר, וגם המגן לוק שואו יקבל אישור לעזוב אם תתקבל עליו הצעה בסביבות 20 מיליון ליש"ט.


לוקאקו ומוריניו. מתוסכל מכמות המצבים בחודש האחרון (AFP)

מוריניו נצפה ביום שישי באצטדיון בסולנה יחד עם זלאטן איברהימוביץ' בניצחון של שבדיה על איטליה (0:1), כשלפי ההשערות השניים עקבו אחרי הכוכב של נבחרת שבדיה ולייפציג, הקשר אמיל פורסברג אותו רצה מוריניו גם בקיץ. השבדי לא מוצא את מקומו בלייפציג העונה ופתח רק שישה משחקים בהרכב, אך בסך הכל לזכותו 86 הופעות במועדון ובהן כבש 16 שערים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי