מויס כבר האשים את השחקנים, האוהדים מיואשים

דיוויד מויס
דיוויד מויס | Gettyiamges

המשבר של ווסטהאם נמשך עם 2:0 לווטפורד במשחקו ה-500 של המאמן הסקוטי בליגה האנגלית. בתקשורת כבר לועגים למויס, סילבה סרב לדבר על מעבר לאברטון

(גודל טקסט)
ווסטהאם הייתה בטוחה מינויו של דייויד מויס, על חשבונו של סלבאן ביליץ', יוביל לשינוי משמעותי בעונה של הפטישים. אתמול (ראשון) הסקוטי הפסיד בבכורה שלו במדי ווסטהאם, 2:0 לווטפורד. ברשתות כבר יצאו למתקפה נגד מויס וטענו כי הקבוצה נראית הרבה יותר גרוע מהתקופה בה שיחקה תחת ביליץ'.


'מירור' בחר לצחוק על חשבונו של המאמן, שנתפס במהלך המשחק משוחח עם מארק נובל. בתקשורת תהו האם מויס דרש מהקפטן: "יש לך סעיף בחוזה שיכול להוציא אותי מכאן?". בסיום, מויס שחגג את משחקו ה-500 כמאמן בליגה האנגלית, ניסה להסביר: "הכוכבים שלנו אכזבו את המועדון שוב. קשה לתקן, התוצאה מאכזבת וגם היכולת. הקבוצה הטובה יותר ניצחה, רק השבוע גילית כמה הביטחון של השחקנים ירוד. אם הביטחון יחזור אלינו, אז נשיג גם תוצאות טובות. זה היה ברור שלא נשחק בצורה מרשימה כבר במשחק הראשון".



ממול, הצרעות התמוגגו מההופעה של וויל יוז, שכבש ובישל על חשבון הפטישים. בינתיים, השמועות קשורות את המאמן מרקו סילבה לאברטון. הפורטוגלי הסביר בסיום: "נראה מה יהיה בעתיד, עבדנו קשה כל השבוע והניצחון הגיע לנו. שום דבר מעבר אין לי מה לומר".  

Staggering how David Moyes has already managed to make West Ham worse than they have been all season. #watwhu

— Ahmed Bayram (@Alex_Fergusoned) 19 בנובמבר 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי