עושים שוק: ברצלונה וריאל במרדף אחר ארתור, ליברפול מצאה מחליף לקוטיניו?

ארתור
ארתור | טוויטר

הקטאלנים והבלאנקוס נלחמות על היהלום הברזילאי של גרמיו, באנפילד רוצים את תומא למאר במקום הברזילאי. וגם: יובנטוס מחפשת מגנים חדשים, קייזה גורר התעניינות מכל הגדולות באיטליה ומוריניו מפנה מקום לאוזיל

(גודל טקסט)
חלון העברות מתקרב בצעדי ענק, ואתר ספורט1 מספק עבורכם את כל החדשות והעדכונים החמים לקראת חודש ינואר.



* לפי הדיווחים ב"מונדו דפורטיבו" פיליפה קוטיניו ביקש שוב לעזוב לברצלונה. בספרד טוענים שלברצלונה יש שני קווי תקשורת עם קוטיניו וליברפול. ה"מונדו דפורטיבו" טוען שיש אופטימיות גדולה בברצלונה שקוטיניו יגיע בסופו של דבר בינואר, לאחר שליברפול החתימה את נבי קייטה ומקווה להחתים את תומא למאר ממונאקו כיורשו של קוטיניו. 


MD:
• Barcelona are confident they can sign Coutinho in January

» Liverpool have changed their attitude; they agree to let Coutinho leave in January
» Although they can afford it, Barcelona still work to lower the current asking price, which is 145m. pic.twitter.com/BzIsHcjRX1

— ᵁᴸᵀᴿᴬ® (@UltraAutistic) December 15, 2017


* "מארקה" מדווח שריאל מדריד נכנסה למירוץ לרכישת ארתור מגרמיו, ומנסה לגנוב אותו מברצלונה. גורמים מקורבים לשחקן אישרו שאין לו התחייבות כלשהי להצטרף לברצלונה. הרעיון של ריאל מדריד הוא לרכוש את השחקן ולהשאיל אותו לשנה נוספת לגרמיו. בקבוצה אומרים שהם לא יכולים לחסום את דרכו לשחק באירופה.


* יובנטוס מחפשת יורש לסטפן ליכטשטיינר וסימנה את מתיאו דרמיאן ממנצ'סטר יוניטד. "קוריירה דלו ספורט" פרסם שהעסקה עשויה להיות בסוף העונה. "לה רפובליקה" פרסם שהגברת הזקנה מעוניינת באמרסון פאלמיירי מרומא, שמחירו 20 מיליון יורו, כמחליפו של אלכס סנדרו. פאלמיירי לא שחקן הרכב ברומא ועשוי להסכים למעבר.


Juventus are considering Sime Vrsaljko, Matteo Darmian or Thomas Meunier to replace Stephan Lichtsteiner next summer. [CorSport] pic.twitter.com/xYtnBUp3cy

— Forza Juventus (@ForzaJuve2017) December 15, 2017


* פדריקו קייזה חלוץ פיורנטינה מבוקש באינטר, יובנטוס, נאפולי, רומא טוטנהאם ופ.ס.ז' ומחירו 60 מיליון יורו.


* רפא מיר חלוץ ולנסיה צפוי להיות הרכש החדש של ריאל מדריד בינואר. הבלאנקוס עדיין לא פרסמו הודעה רשמית, אבל הוא צפוי לחתום ולהצטרף נכון לעכשיו לריאל מדריד ב'. מיר הוא שחקן בן 20 ולכן הבלאנקוס ישלמו עליו סכום נמוך.



* האם איקר קסיאס בדרך לארצות הברית? על פי ה"אס" הספרדי, השוער הוותיק שמשחק כעת בפורטו עשוי לעבור לשחק ב-MLS במדי שיקאגו פייר.


* ב"ספורט" הספרדי טוענים שברצלונה תוציא בקרוב משלחת לברזיל כדי לסגור את העברתם ארתור מגרמיו וירי מינה מפלמייראס. ארתור צפוי לעלות 25 מיליון יורו (כמחצית מסכום השחרור שלו) ומינה עשוי להגיע רק בסוף ינואר.


️ A Barça delegation will travel to Brazil next week to close deals with Gremio player Arthur Melo (25M) and Palmeiras player Yerry Mina (hoping he'd arrive at the end of January) #fcblivepic.twitter.com/G2YqWYky6d

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) December 15, 2017


 * ה"מארקה" מדווח שברצלונה עוקבת אחרי הבלם דיילי בלינד, שמסיים את חוזהו במנצ'סטר יונייטד בקיץ הקרוב.


* "מירור" מדווח שז'וזה מוריניו החליט למכור בקיץ 2018 את הנריק מחטיריאן ולרכוש את מסוט אוזיל מארסנל, זה בהמשך הידיעה מאתמול שהגרמני מעדיף לעבור ליונייטד מאשר לברצלונה. בברצלונה רוצים את אוזיל מיידית, אבל הרעיון של מוריניו יותר מתאים לאוזיל וישאיר את השחקן בארסנל עד לסיום העונה, אז מסתיים החוזה שלו. מוריניו הודה השבוע פומבית שאין לו מקום בהרכב למחיטיריאן.


Friday's Mirror sport: Hend of the road #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/C2pn218R7j

— Helena Lee (@BBCHelenaLee) December 14, 2017


* מאמן אברטון, סאם אלרדייס, מוכן לוותר על רוס בארקלי, כדי שבכסף שיקבל יוכל לרכוש כמה שחקנים. חוזהו של בארקלי מסתיים בקיץ הקרוב והנהלת אברטון מוכנה למכור אותו כעת מאשר שיעזבו בקיץ חינם. באוגוסט נפלה ברגע האחרון העברתו לצ'לסי ב-35 מיליון ליש"ט. אברטון רוצה את מגן ליל אדאמה סומאורו, כשגם ווסטהאם, מונאקו, סביליה ודורטומונד.


* ג'ק ווילשייר מארסנל התלונן שהוא מצוי בכושר טוב, ועדיין אף אחד מראשי ארסנל לא ניסה להחתים אותו.


* רוי הודג'סון ביקש מהנהלת קריסטל פאלאס להאריך את חוזהו של יוהאן קבאיי, שצפוי לעזוב בקיץ הקרוב. הצרפתי נמצא כיום בכושר שיא ומאמן פאלאס רוצה שהקשר יישאר ויאריך חוזה.


* האם רוברט לבנדובסקי בדרכו לריאל מדריד? בגרמניה מפרסמים שבאיירן מינכן רוצה את סנדרו ואגנר מהופנהיים, ושתי הקבוצות נמצאות במשא ומתן. הופנהיים דורשת עליו 20 מיליון יורו ובאיירן מוכנה לשלם על החלוץ בן ה-30 רק 8 מיליון יורו. האם הגעתו של ואגנר תסמל את עזיבתו של לבנדובסקי?


* פנרבחצ'ה וגלאטסראיי רוצות לצרף את פטריס אברה, לאחר שהמגן הצרפתי הוותיק שוחרר ממארסיי בעקבות בעיטה של השחקן באוהד.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי