פוצ'טינו עקץ את מוריניו, קונטה לעיתונאים: דברו עם הרופא

מאוריסיו פוצ'טינו
מאוריסיו פוצ'טינו | Gettyimages

לפני המשחק מול סיטי (19:30, ספורט1) מאמן טוטנהאם התייחס לאירועי הדרבי של מנצ'סטר: "אם אנצח, ננגן את המוזיקה חזק". מנג'ר צ'לסי הדף את הטענות שזייף את הפציעה של לואיז

(גודל טקסט)

האירועים אחרי הדרבי האחרון של מנצ'סטר עדיין מעוררים הדים, והפעם היה זה תורו של מנג'ר טוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו עקץ את הקולגה ז'וזה מוריניו שהתלונן על המוזיקה הרועשת שבקעה מחדר ההלבשה של מנצ'סטר סיטי אחרי הניצחון שלה באולד טראפורד לאחר הניצחון בדרבי 2:1.

כזכור, לפי הדיווחים פרצה מהומה ענקית בחדרי ההלבשה בה השתתפו 30 שחקנים ואנשי צוות משתי הקבוצות אחרי שמוריניו העיר לשוער הסיטיזנס אדרסון על כך שאין לו כבוד בעקבות החגיגות המוגזמות של קבוצתו. לאחר מכן "המיוחד" טען במסיבת העיתונאים שלסיטי אין חינוך והתבקש להבהיר את דבריו בהתאחדות האנגלית.

לקראת המשחק הערב (19:30, שידור ישיר בספורט1) אמר פוצ'טינו שהוא יעודד את שחקניו להגביה את הווליום של המוזיקה בחדר ההלבשה אם יצליח להפתיע את סיטי. "אני מקווה שננגן את המוזיקה בקול רם מאוד אחרי המשחק באיתיחד", אמר הארגנטינאי ועקץ את מוריניו כשהוסיף: "אני אף פעם לא אתלונן אם קבוצה תחגוג אצלי. לפעמים זה טוב לשמוע את החגיגות מהעבר השני כשאתה מפסיד. כשניצחנו בהאדרספילד וסטוק השחקנים שלי גם שמו מוזיקה בקול רם. זה טבעי. אם אתה מפסיד לא תשים מוזיקה בכלל. סיטי לא מפסיקים לנצח אז טבעי שהם חוגגים".


פוצ'טינו. חגיגות רועשות לא מפריעות לו (Gettyimages)

בנוסף, נשאל פוצ'טינו מה דעתו על דבריו של פפ גווארדיולה שטען שטוטנהאם היא קבוצה של שחקן אחד, ומתבססת רק על הארי קיין, וענה: "זה לא דבר גדול. במשחק כזה אתה לא צריך להכניס את השחקנים למוטיבציה".

בעניין אחר, התקשורת האנגלית טוענת שאנטוניו קונטה משקר בנוגע לפציעה של דויד לואיז, שמנעה ממנו לשחק בליגה מאז ה-28 באוקטובר. הטענות הן שמנג'ר צ'לסי המציא פציעה בברך כי הוא פשוט לא רוצה בקבוצה את הבלם הברזילאי, שלא שיחק מאז ההפסד 3:0 לרומא בליגת האלופות.


לואיז. התשובות אצל רופא צ'לסי (AFP)

לפני המשחק היום נגד סאות'המפטון, קונטה הדף את טענות העיתונאים וקרא להם להתקשר לרופא: "כדי לעצור את כל הדיבורים האלה הכי טוב שתתקשרו לרופא של צ'לסי. אני מאוכזב שטוענים שאני לא אומר את האמת. מצידי נארגן שיחת ועידה עם הרופא שיסביר לכם. אני רוצה להימנע מהאווירה הזאת של 'זה לא נכון, מה שהוא אומר לנו'". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי