ונגר: סיטי, יונייטד וצ'לסי יותר עשירות מאיתנו, צריך להתמודד

ארסן ונגר מול ז'וזה מוריניו
ארסן ונגר מול ז'וזה מוריניו | Gettyiamges

לפני המפגש מול קריסטל פאלאס (חמישי, 22:00, ספורט1), מאמן ארסנל התייחס ליחסי הכוחות בצמרת: "אני בתפקיד כבר 21 שנה, אז לא אתחיל להתלונן". וגם: המספרים והפצועים

קבוצות: קריסטל פאלאס
(גודל טקסט)

שבוע המשחקים של חג המולד בליגה האנגלית יימשך מחר (חמישי, 22:00, ספורט1) כשארסנל תתארח בסלהרסט פארק אצל קריסטל פאלאס במחזור ה-20.

אוליבייה ז'ירו ייעדר מהמגרשים עד 15 בינואר בעקבות כאבים בהמסטרינג, בדיוק כמו ארון ראמזי. גם המגן נאצ'ו מונריאל לא יעמוד לרשותו של ארסן ונגר בעקבות פציעה בקרסול. מהעבר השני, כריסטיאן בנטקה, שהחמיץ את המשחק האחרון מול סוונזי, החלים ויעמוד לרשותו של רוי הודג'סון. ממאדו סאקו לעומת זאת עדיין פצוע ולא יהיה בסגל. ג'ייסון פנצ'און צפוי לשחק למרות האישומים נגדו על תקיפה והחזקת נשק.

לקראת המשחק התייחס ונגר לסכומי הכסף הגדולים שמוציאים מנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי: "אני נמצא בתפקיד זה כבר 21 שנה, אז אני לא יכול להתחיל להתלונן עכשיו. תמיד היו שלוש או ארבע קבוצות יותר עשירות ממני, למדתי להתמודד עם זה. אנחנו מתמודדים עם המצב כמיטב יכולתנו. סיטי, צ'לסי ויונייטד עשירות יותר מאיתנו. אנחנו צריכים למצוא דרכים להצליח".

מהעבר השני אמר הודג'סון: "ציפיתי שיקח לנו יותר זמן להתרחק מהתחתית ולהיות חלק מהקבוצות שלא מודאגות מהירידה, אבל אנחנו יודעים שעוד מחכה לנו דרך ארוכה ונצטרך להיאבק עד סיום העונה על כל נקודה".

ונגר ומוריניו. יונייטד יותר עשירה (gettyimages)
ונגר ומוריניו. יונייטד יותר עשירה (gettyimages)

ב-12 המשחקים האחרונים שנערכו בין הקבוצות במגרשה של קריסטל פאלאס המאזן עומד על שישה ניצחונות לארסנל, חמש תוצאות תיקו וניצחון אחד בלבד לנשרים. רק בשניים מתוך 19 המשחקים האחרונים בין הקבוצות ארסנל לא הבקיעה. פאלאס לא הפסידה בששת המשחקים האחרונים בבית וכבשה בכל אחד מהם שני שערים. התותחנים לעומת זאת ניצחו רק פעמיים העונה מחוץ למגרשם הביתי.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי