עושים שוק: אוסקר גרסיה באולימפיאקוס, טוסון חתם באברטון

מאורו איקרדי
מאורו איקרדי | Gettyimages

אקס מכבי תל אביב מצא בית חדש בפיראוס, חלוץ בשיקטאש עבר לפרמיירליג. וגם: ריאל מדירד בהצעה מטורפת על איקרדי, הטקטיקה של פ.ס.ז' בפיתוי של רונאלדו, קרלוס טבס בדרך לקאמבק נוסף ו-ווסלי סניידר חתם בקטאר

(גודל טקסט)
חלון ההעברות נכנס ליומו החמישי וספורט1 מביא לכם את כל החדשות, העדכונים, הדיווחים וההחתמות הרשמיות.


רשמי

* חודש וחצי לאחר שהתפטר מאימון סנט אטיין הצרפתית, אוסקר גרסיה שב לקווים. אקס מכבי תל אביב מונה רשמית למאמן אולימפיאקוס מהליגה היוונית.


Νέος προπονητής του Ολυμπιακού ο Όσκαρ Γκαρθία! https://t.co/6SbkSV9YCj#olympiacos#welcome#coach#WelcomeGarcía#ÓscarGarcía#MiaGro8ia#WeKeepOnDreamingpic.twitter.com/22wp2rJ1jP

— Olympiacos FC (@olympiacos_org) January 5, 2018

* תקופה ארוכה חיכתה אברטון לג'נק טוסון, כוכב בשיקטאש שהטופיס לא הסתירו את המגעים לצירופו, ובמהלך הדרבי מול ליברפול בגביע האנגלי הם הודיעו על השלמת העסקה. החלוץ הטורקי בן ה-26 חתם עד 2022 לאחר שבשלוש שנים וחצי במדי הנשרים כבש 41 פעמים ב-96 הופעות. לפי ההערכות שילמה אברטון עבורו 27 מיליון ליש"ט.

| Welcome to Everton, @CenkTosun_!https://t.co/Y2c85CfGUb

— Everton (@Everton) January 5, 2018

* קני סייף,
הליגיונר הישראלי של גנט הושאל עד תום העונה לאנדרלכט ויחזור לשתף פעולה עם המאמן שהביא אותו לבלגיה, היין ונהייזברוק. 





* בהמשך לדיווחים לאורך השעות האחרונות, הערב הודיעה צ'לסי על רכישתו של רוס בארקלי מאברטון תמור כ-15 מיליון ליש"ט, כך לפי התקשורת המקומית. בארקלי כבר אמור היה לעבור לצ'לסי בקיץ, אולם ויתר ברגע האחרון על המעבר בעקבות פציעתו והרצון להתאושש ולהחלים. הוא אמור לשבוע לכר הדשא בשבוע הבא לאחר מספר חודשי היעדרות. הקשר בן ה-24 חתם לחמש שנים וחצי וילבש את הספרה 8.


Welcome to Chelsea, Ross Barkley!

Full story https://t.co/yRzCCYobbd#WelcomeBarkleypic.twitter.com/CvIInoMEIL

— Chelsea FC (@ChelseaFC) January 5, 2018


* הקשר ווסלי סניידר, בימי השיא בריאל מדריד ובאינטר ומכוכבי הכדורגל ההולנדי, עזב את ניס וחתם בקבוצה הקטארית אל חראפה.

Breaking : We are delighted to announce that @sneijder101010 will join Al Gharafa Sports Club. pic.twitter.com/7DV4nIRmZi

— Al Gharafa SC (@ALGHARAFACLUB) January 5, 2018

* מאורו סארטה,  חלוץ ווטפורד, הושאל לקבוצת האם הארגנטינאית שלו ולס סארספילד. סראטה בן ה-30 שיחק בעבר באינטר, לאציו, ווסטהאם וברמינגהאם.


Mauro Zárate llegó a un acuerdo y será jugador de Vélez hasta final de la Superliga 17/18. El delantero, de 30 años, llega a préstamo e iniciará así su tercer ciclo en el club. En los próximos días se sumará a la pretemporada. ¡Bienvenido a casa, Mauro! pic.twitter.com/AUYHIcvJjK

— Vélez Sarsfield (@Velez) 4 בינואר 2018


* ספרטה פראג שחררה שלושה שחקני רכש שהגיעו בקיץ יחד עם טל בן חיים: מדובר בחלוץ מארק יאנקו, בשחקן הכנף ג'ונתן ביאביאני ובקשר ז'ורז' מאנג'ק. 



*
 הקשר ההולנדי נייג'ל דה יונג, אקס מנצ'סטר סיטי שנפרד מגלאטסראיי וניהל בימים האחרונים מו"מ עם אייאקס, בחר בסופו של דבר לחתום במיינץ הגרמנית עד סיום העונה.

Deal @NDJ_Official hat bei #Mainz05 einen bis zum Sommer 2018 datierten Vertrag unterschrieben. Herzlich Willkommen Nigel!
Mehr Infos in Kürze auf https://t.co/nsxvGm6sq3pic.twitter.com/jb8Sh2E8ms

— 1. FSV Mainz 05 (@1FSVMainz05) January 5, 2018


* הכוכב הצרפתי ז'רמי מנז, רק בן 30 ואחרי קריירה מפוארת שכללה בין השאר שנתיים במונאקו, שלוש שנים ברומא, שלוש שנים בפ.ס.ז', שנתיים במילאן ולאחרונה בבורדו ובאנטליהספור הטורקית, עזב את אירופה וחתם באמריקה המקסיקנית.

El delantero Jérémy Ménez, ex jugador de @FCSM_officiel@AS_Monaco@PSG_inside@ACMilan@OfficialASRoma@girondins y @Antalyaspor llega al Nido.

Bienvenido @jeremy_menez187#MénezEsÁguilapic.twitter.com/LxxIO9wcC9

— Club América (@ClubAmerica) January 5, 2018


שמועות

* דיווחים בארגנטינה: קרלוס טבס סיכם על חזרתו לקדנציה נוספת בבוקה ג'וניורס ויעזוב את שנגחאי שנואה, בה לא התאקלם על אף שהיה המשתכר הכי גבוה בעולם (כ-38 מיליון יורו לעונה). הארגנטיננאי אמור להצטרף רשמית ביום שני.

ATENCIÓN: mañana podría cerrarse lo de Tevez. Apenas Shanghai lo libere, el jugador firma con #Boca hasta fines de 2019. El lunes trabajaría con el plantel y el martes sería presentado. pic.twitter.com/FD1BZGNp8T

— SoloBoca Radio (@SoloBocaRadio) January 5, 2018


* אנדרה גומש קשר ברצלונה הוצע לפי ה"דיילי מייל" לווסטהאם ולטוטנהאם.


* מוריניו ומנצ'סטר יונייטד לא חושבים רק על רכש, אלא גם על שמירת הסגל. היום דווח כי חואן מאטה ואנדר הררה יאריכו את החוזים שלהם בקבוצה, כמו גם דיילי בלינד ואשלי יאנג


* "גאזטה דלו ספורט" פרסם שריאל מדריד רוצה את מאורו איקרדי ובמסגרת העסקה היא הציעה את כארים בנזמה, כך שתצטרך לשלם פחות מ-110 מיליון יורו הקבועים בסעיף השחרור של החלוץ הארגנטינאי. לפי העיתון ראשי אינטר רוצים להאריך את החוזה של השחקן מעבר ל-20121 כדי שיוכלו להציב סעיף של 200 מיליון יורו שחרור ולקבל מהבלאנקוס יותר כסף.



בנזמה. יעבור לאיטליה? (AFP)


* "אל קונפידנשיאל" פרסם שפאריס סן ז'רמן תלך בכל הכוח על כריסטיאנו רונאלדו בקיץ הקרוב, במקום אדינסון קבאני שיימכר, כדי ששלושת החלוצים הכי טובים בעולם ישחקו בעיר האורות. הטקטיקה לפי האתר תהיה לשכנע את רונאלדו לעבור כפי שעשו עם ניימאר ואז הכוכב יעזור להם במו"מ מול ריאל שכאמור סעיף השחרור שלו מיליארד יורו.


* תומא למאר יחליף את פיליפה קוטיניו בליברפול תמורת 90 מיליון ליש"ט? ממש לא אם שואלים את לאונרדו ז'ארדים. מאמן מונאקו אמר לתקשורת: "זאת לא האסטרטגיה שלנו למכור בינואר".



למאר. מונאקו לא מוכנה למכור אותו לליברפול (AFP)


* "מירור" פרסם שפ.ס.ז' רוצה את ראיין ססניון, ילד הפלא של פולהאם בן ה-17, למרות שהקבוצה דורשת עליו 30 מיליון ליש"ט. גם טוטנהאם רוצה בו כמחליף אפשרי לדני רוז אם יעזוב.


* פרנק ריברי קשר באיירן מינכן עשוי לשחק באל סאעד הקטארית,  כך גילה צ'אבי, קשר הקבוצה מהמפרץ, בראיון ל"בילד".



ריברי. יתחמם במפרץ? (AFP)



* גוראן סוון אריקסן מאמן נבחרת אנגליה לשעבר שאימן לאחרונה בסין מועמד להתמנות למנג'ר שפילד וונסדיי בצ'מיופנשיפ, במקום קרלוס קרבחל שעבר לאמן את סוונזי.


* פיורנטינה רוצה את אטיין קפואה מווטפורד. הוא שיחק בעבר גם בטוטנהאם.


* מילאן רוצה את קשר טוטנהאם מוסא דמבלה בן ה-30 שהפך העונה לשחקן ספסל בתרנגולים.



* נאפולי לוחצת להחתים את סימונה ורדי מבולוניה בחלון ההעברות הנוכחי.



מיטרוביץ'. תחנה עשירית בקריירה (עדי אבישי)


* ניקולה מיטרוביץ' הגיע לפולין כדי לעבור בדיקות רפואיות ולחתום בוויסלה קרקוב. הקשר בן ה-31, אקס מכבי תל אביב ובני יהודה, מגיע לתחנה העשירית בקריירה.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי