עושים שוק: מאחרז לוחץ על לסטר, טוראן חתם בטורקיה

מאחרז וסילמאני
מאחרז וסילמאני | AFP

האלגי'ראי דורש לקבל את האור הירוק לעבור לליברפול, ריאל מדריד מתחרה עם קלופ על שוער נבחרת ברזיל וקשר ברצלונה עזב לאיסטנבול. וגם: אוואנס מאבד ביקוש ויובנטוס כבר מחזקת את הסגל לעונה הבאה

(גודל טקסט)
יומו ה-13 של חלון ההעברות יצא לדרך ואנחנו בספורט1 מביאים לכם את כל ההחתמות, השאלות, הדיווחים והעדכונים.


רשמי
* ארדה טוראן חלם לשחק בברצלונה ואף ישב ביציע מספר חודשים לשם כך, אבל מאז הגיע לקטלוניה ביולי 2015 מיעט לשחק, באופן יחסי, ולא הצליח להשתלב בהרכב הקבוצה. היום הוא עזב רשמית וחתם בקבוצה הטורקית איסטנבול בשאקשהיר בהשאלה.

BREAKING: Istanbul Basaksehir confirm the signing of Arda Turan from Barcelona pic.twitter.com/5P1GUXDPnC

— B/R Football (@brfootball) January 13, 2018


* לנדון דונובן, הכוכב הכי גדול של ארצות הברית, הודיע על חזרה מהפרישה וחתם בקבוצת לאון המקסיקנית. הוא רק בן 35 יש לציין ומאחוריו קריירה עשירה, במהלכה כיכב בעיקר באברטון ובלוס אנג'לס גלאקסי.

¡Bienvenido Mr.@landondonovan!#SerFieraEsUnOrgullopic.twitter.com/GPuBo16T00

— Club León (@clubleonfc) January 13, 2018

* טיאנג'ין טיידה הסינית צירפה את ג'ונתן הברזילאי, מלך השערים בקוריאה בעונה שעברה שהבקיע 22 שערים ב-29 משחקים.

Tianjin Teda officially announce that they have signed Johnathan Aparecido Da Silva Vilela (Johnathan), the best scorer of Korea League last season (22 goals in 29 league appearances). Uli Stielik's team lacked a reliable scorer last season and Johnathan may solve the problem. pic.twitter.com/j9WIDyc2AP

— Titan Sports Plus (@titan_plus) January 13, 2018

* לא העברה, אלא מאמן שמסיים את דרכו: מלאגה הודיעה על פיטוריו של מיצ'ל בן ה-54, מאמן הקבוצה שתחתיו היא נקלעה למקום ה-19, מרחק חמש נקודות מחוף מבטחים. אתמול נכנעה הקבוצה 1:0 לחטאפה.

COMUNICADO| El técnico @MichelGonzalez no continúa al frente del equipo. Suerte para el futuro, Míster. ➡️ https://t.co/g9m2E4sS03pic.twitter.com/K1PaH62qRD

— Málaga CF (@MalagaCF) January 13, 2018


* החלוץ מוסא סואו חוזר לאירופה. הוא עזב את שבאב אל-אהלי מדובאי, אליה נמכר בכ-16 מיליון יורו מפנרבחצ'ה ב-2015, וחתם בבורסאספור הטורקית.

DONE DEAL: Moussa Sow has joined @BursasporSk from Shabab Al-Ahli. pic.twitter.com/yZ4ypILJk4

— Squawka News (@SquawkaNews) January 13, 2018


שמועות

* ריאל מדריד אולי לא תחתים את שוער בילבאו קפה אריסבלגה שמזה שבועות אנו מדווחים על סיכומו, אבל לפי "סקאי" האיטלקי היא הצטרפה לליברפול שרוצה את שוער רומא הברזילאי אליסון. שוער נבחרת ברזיל חתום עד 2021 אצל הג'יאלורוסי. גם פאריס סן ז'רמן רוצה את השוער מאחר שהיא לא מרוצה מהשוערים שלה אלפונס אראולה וקווין טראפ. 


* יובנטוס סוגרת את הסגל שלה כבר לעונה הבאה. אחרי שסיכמה עם אמרה ג'אן שיעזוב את ליברפול, מדווח "קוריירה דלו ספורט" שהקבוצה עומדת לסכם עם חוסה מאריה חימנס, הבלם האורגוואי של אתלטיקו מדריד בן ה-22 שרשם העונה רק תשע הופעות בליגה. ג'אן בן ה-24 שיהיה חופשי בקיץ הקרוב חגג את יום הולדתו עם עוגה בצבעים שאי אפשר להתעלם מהם בשחור-לבן.  בנוסף לכך, "טוטו ספורט" האיטלקי פרסם שיובנטוס רוצה להשקיע בחלוץ קליארי האן קוואנג סון הצפון קוריאני ששייך לקליארי ומשחק כמושאל בפרוג'יה בליגה השנייה. הוא כבש עד כה 7 שערים ב-17 משחקים. 


 

Many thanks for all your wishes and to my family for the great surprise. You all are making me super happy #24 #itsmybirthday

A post shared by Emre Can (@ec2323) on



* עוד ביובנטוס, אחד השמות הכי מעניינים שהועלו במועדון להחליף את מאסימיאנו אלגרי אם יעזוב בקיץ הקרוב הוא כוכב הקבוצה בעבר זינדין זידאן. אם זיזו יאבד את משרתו בריאל מדריד, הקבוצה שרוצה בו יותר מכל היא יובנטוס. השבוע גילה זיזו שהוא למעשה חתם על חוזה חדש בריאל מדריד עד 2020, אבל נוכח המצב אמר: "החוזה שלי לא נותן לי ערבות שאשאר".


* סימונה ורדי הקשר התוקף של בולוניה עשוי לתת תשובה סופית לנאפולי ביום שני לגבי ההצעה להחתימו. לפי "קוריירה דלו ספורט" הסוכן והשחקן הסכימו להצעה. בולוניה רוצה עליו 20 מיליון יורו לפני בונוסים נוספים. 


* ב"דיילי אקספרס" מדווחים שריאד מחרז לוחץ על לסטר להסכים להעברתו לליברפול. יורגן קלופ אמר אתמול שליברפול לא תשתגע בחלון ההעברות הנוכחי והעברת מאחרז מבחינה כספית היא בגדר סבירה – לא יותר מ-35 עד 40 מיליון ליש"ט.



מאחרז. לוחץ על השועלים לאפשר לו להחליף את קוטיניו (AFP)


* הבלם הפראגוואי של מילאן גוסטבו גומס בדרך לבוקה ג'וניורס בהשאלה וסעיף רכישה של 5 מיליון יורו בעוד 18 חודשים. בנוסף, פורסם שניקולאס גאיטן קשר אתלטיקו מדריד יושאל לבוקה אם לא יימכר בעשרת הימים הבאים. הוא מבוקש גם בפרמיירליג.


* ווסטהאם מנסה להחתים את ג'וני אוונס מווסט ברומיץ' אלביון אחרי שנטען כי מנצ'סטר סיטי, יונייטד וארסנל שהתעניינו החליטו לנסות אופציות אחרות.


* קשר סלביה פראג הצ'כי תומאש סושק מבוקש בפיורנטינה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי