נגד המזל הרע: מוריניו מחפש ניצחון ראשון על סטוק

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | מנצ'סטר יונייטד, רשמי

הפורטוגלי יפגוש בשני (22:00, ספורט2) את הפוטרס אותם לא ניצח כמנג'ר מנצ'סטר יונייטד. ולנסיה יחזור לסגל. ברהינו הגיע למתחם האימונים יום לפני המשחק

(גודל טקסט)
 מנצ'סטר יונייטד לא צפוייה להתקשות מחר (שני, 22:00, שידור ישיר בספורט2) מול סטוק חסרת המנג'ר, במה שאמור להיות ניצחון קל. ז'וזה מוריניו יידע כבר הערב מה התוצאה שעשתה מנצ'סטר סיטי מול ליברפול ואם יש לו סיכוי לצמצם מעט את הפער בין המועדונים שעומד כעת על 15 נקודות.


אנטוניו ולנסיה צפוי לחזור לסגל יונייטד אחר אחרי חודש של היעדרות מהמגרשים, לעומת אשלי יאנג שעדיין מושעה והפצועים זלאטן איברהימוביץ', מייקל קאריק ואריק באיי. מוריניו מקווה לשבור את המזל הרע נגד סטוק, אותה טרם ניצח אותה כמנג'ר יונייטד וסיים שלוש פעמים בתיקו נגדה.



מוריניו
טען: "לא חושב שיהיו בעיות לשחקני סטוק כי הם מתאמנים כמו אצל מארק יוז, שהתכונות שלו כמנג'ר מוצאות חן בעיני". המנג'ר הפורטוגלי לא ישמח לדעת שמתוך תשעה מאמנים חדשים, רק קלאודיו ראניירי הפסיד את משחקו הראשון באולד טראפורד. המאמן הזמני של סטוק קווין ראסל מקווה להמשיך במסורת.



מוריניו. ישיג ניצחון ראשון נגד הפוטרס? (Gettyimages)


ראסל עצמו אמר אמר: "כשמנג'ר מפוטר וזה נכון גם לגבי מארק יוז כל הקבוצה צריכה לעשות בחינה מחדש לעצמה וזה כולל גם את הצוות המקצועי. כל אחד צריך לחשוב מה היה יכול לעשות טוב יותר ואני בטוח שגם השחקנים רוצים להוכיח משהו". בסטוק שמקווה שמרטין אוניל יחתום בקבוצה. אריק פיטרס וברונו מרטינס-אינדי עשויים לחזור אחרי פציעה לעמדת הבלמים, כשגם ראיין שואוקרוס שהיה פצוע והרכש החדש המגן הימני מוריץ באואר מרובין קאזאן עשויים לשחק.


הפוטרס השיגו נקודה ראשונה באולד טראפורד שנה שעברה מול מוריניו לאחר שמונה הפסדים רצופים. עוד מספרים שמראים את העליונות של יונייטד: הפוטרס לא ניצחו באולד טראפורד 17 שנה. ההימור על ג'סי לינגארד שיכבוש הוא הימור רציני. הוא הבקיע 8 מתוך 10 משחקים אחרונים של יונייטד.


עוד לפני המשחק, התרחש הבוקר סיפור משעשע אצל סטוק. סאידו ברהינו אמנם לא כבש שנתיים עבור קבוצתו, אך אי אפשר לפקפק במחוייבות שלו. החלוץ הגיע הבוקר למתחם האימונים של הפוטרס וחיכה למאמן ולשחקנים כדי לנסוע איתם למשחק נגד מנצ'סטר יונייטד, אך מסתבר שהוא הקדים ב-24 שעות כשהמשחק כידוע, בכלל מחר. חברו לקבוצה קורט זומה לא פספס הזדמנות לצחוק על העניין ברשתות החברתיות.


Saido Berahino turned up a day early for Stoke's trip to Old Trafford pic.twitter.com/cg2BaTBElS

— BoyleSports (@BoyleSports) January 14, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי