"אם יונייטד נחושה להשיג את סיטי כמו את סאנצ'ס, יש סיכוי"

אלכסיס סאנצ'ס
אלכסיס סאנצ'ס | Gettyimages

באנגליה עוסקים בהגעתו המסתמנת של חלוץ ארסנל לשדים האדומים, שיצאו מרוצים מה-0:3 על סטוק. הצ'יליאני כבר הודיע לחבריו שהעברתו סגורה והוא ילבש את החולצה מספר 7, אך צ'לסי עוד אורבת. מחטריאן יעזוב?

(גודל טקסט)
מנצ'סטר יונייטד ניצחה 0:3 את סטוק וצמצמה את הפער ממנצ'סטר סיטי ל-12 נקודות. "דיילי מייל" טען שאם יונייטד נחושה להשיג את סיטי כמו שהיא נחושה להחתים את אלכסיס סאנצ'ס, הקרב על האליפות חי וקיים. בעיתון גם נכתב: "עם שערים כמו של אנטוניו ולנסיה ואנתוני מרסיאל מי צריך את סאנצ'ס?".


מנצ'סטר סיטי השאירה את הקרב על סאנצ'ס בין יונייטד לצ'לסי, שגם היא נכנסה למירוץ. סיטי דנה בדרישות הכספיות של סאנצ'ס והגיעה למסקנה שהוא דורש יותר מדי – 350 אלף ליש"ט לשבוע. אם סיטי הייתה מסכימה הוא היה השחקן עם המשכורת הכי גבוהה ופפ גווארדיולה הסכים להחלטה לרדת ממנו.



מנצ'סטר יונייטד תצטרך לשלם 20 מיליון ליש"ט לארסנל, 15 מיליון ליש"ט לסוכן ושכר מטורף. סאנצ'ס כבר אמר לחברים שהוא בדרך ליונייטד ויקבל את החולצה מספר 7. ארסנל דרשה בשלב מסוים את מרסיאל כחלק מהעסקה, אבל הצרפתי סירב. כמו כן ייתכן שהנריק מחטריאן כחלק מהעסקה.


MIRROR SPORT: Yes Man Sanchez #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/mhbIRx1HHG

— Neil Henderson (@hendopolis) 15 בינואר 2018

ז'וזה מוריניו אמר אחרי הניצחון על סטוק: "סאנצ'ס תהיה החתמה גדולה עבורנו, אבל אני חושב שעוד קבוצות יתחרו עליו. הוא שחקן של ארסנל ואם יישאר אצלם אלה חדשות נפלאות עבורם, אם יעבור אלינו אלה חדשות נפלאות עבורנו. אם ילך למועדון אחר זה נפלא עבורם. האמת שאין לי מושג מה קורה באמת כי התרכזתי רק במשחק כל היום. עדיף לא לדבר על שחקן שלא שייך לי". כאמור גם צ'לסי בתמונה ולפי "גרדיאן" ראשי הקבוצה כבר מדברים עם אנשי סאנצ'ס, שאולי יעדיף להישאר בלונדון אחרי שדחה ב-2015 הצעה של ליברפול לעבור אליה מסיבות גיאוגרפיות.


אתמול הנריק מחטריאן אלא היה בסגל יונייטד למשחק נגד סטוק. מוריניו הודה שהדבר קשור למו"מ שלו עם כמה קבוצות, כולל ארסנל. "אשקר אם אומר שהוא לא בסגל רק מסיבות מקצועיות. זה לא קל לשחקן לשחק כשיש אי בהירות לגבי עתידו. עדיף כך לשני הצדדים כשיש חוסר בהירות". גארי נוויל אמר על מחטריאן: "מוריניו ישמח להעביר אותו לארסנל תמורת סאנצ'ס. הוא שחקן מוכשר, אבל צריך יותר מכישרון. יש לו דקות טובות ואז הוא נעלם במשחקים". ארסנל גם רוצה את פייר-אמריק אובמיאנג שמחירו 53 מיליון ליש"ט ולפי "דיילי מייל" הם הולכים בכל הכח על חלוץ דורטמונד, שנמאס על ראשי הקבוצה בגלל התנהגותו.


מרסיאל איחר למלון לנסיעה לקראת המשחק והגיע אליו במונית פרטית, אבל מוריניו סלח ושילב אותו במשחק. פול פוגבה הצטיין אחרי שבישל והיה מעורב העונה בכיבוש 14 שערים (10 בישולים בכל המסגרות מהם תשעה בליגה וארבעה שערים) והוא הצטרף ללירוי סאנה וקווין דה בריינה שהיו מעורבים באותה כמות.


14 – Paul Pogba has been directly involved in 14 goals in his last 14 Premier League games for @ManUtd (4 goals, 10 assists). Creator. pic.twitter.com/lsMnWkSVIX

— OptaJoe (@OptaJoe) 15 בינואר 2018

מוריניו אמר עליו: "הוא מניע נפלא את הכדור עם כדורים ארוכים שמשנים את ההתקפות שלנו. הוא בישל ואם היה כובש בבעיטה חופשית בסיום זו הייתה מתנה יפה עבורו. הוא מאושר שהקבוצה משחקת טוב ומשנה את הפרופיל שלה". מוריניו היה הפעם במצב רוח מצוין וסיפר לעיתונאים: "מרסיאל כבש שער דומה באימון, אבל מי שבישל לו לא היה פוגבה אלא אני, המנג'ר שלו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי