עושים שוק: דיווח באנגליה על שיחות בין ליברפול לאובלק

יאן אובלק
יאן אובלק | Getty

ב"ליברפול אקו" מוסיפים כי אם השיחות יבשילו עשוי מיניולה לעבור לנאפולי. וגם: חבר חדש לאלמוג כהן ומכירת חיסול בארסנל - ז'ירו עשוי לעבור לדורטומונד, וולבק לאברטון וריס נלסון בן ה-18 בדרך לריאל

(גודל טקסט)
חצי ינואר כבר מאחורינו, ומקצה השיפורים של המועדונים ברחבי אירופה נמצא בשיאו. ספורט1 מביא לכם את כל הדיווחים, השמועות וההעברות הרשמיות.


רשמי
* מנצ'סטר סיטי הודיעה שמרלוס מורנו עובר לפלאמנגו. החלוץ הקולומביאני בן ה-21 יעבור לקבוצה הברזילאית בהשאלה דצמבר 2018.


Marlos Moreno will join Brazilian side Flamengo on loan until December 31, 2018!

Good luck on your next adventure, Marlos! #mancitypic.twitter.com/mn89Rz8yXn

— Manchester City (@ManCity) January 16, 2018


* פטריק אברט חתם באינגולשטאט של אלמוג כהן. הקיצוני הגרמני בן ה-30 שיחק בעונה שעברה בראיו וייקאנו ושיחק גם בוויאדוליד, ספרטק מוסקבה והרטה ברלין.

*


Patrick #Ebert verstärkt die #Schanzer bis zum Saisonende! Sportdirektor Angelo #Vier: "Patrick hat uns überzeugt. Es wird ein wenig Zeit in Anspruch nehmen, bis er wieder bei 100% ist, aber er wird uns mit seiner Qualität weiterbringen." #Jeder1Teilpic.twitter.com/NKX1znuSaI

— FC Ingolstadt 04 (@Schanzer) 16 בינואר 2018


* רובן מיקאל, אקס מכבי תל אביב כזכור, חתם בפאסוס פריירה מהליגה הפורטוגלית.

Paços oficializa contratação de Rúben Micael https://t.co/zZLPOMgIxj

— Renascença (@Renascenca) January 16, 2018

* אינטר הודיעה על צירופו של בלם בנפיקה ליסבון, ליסנדרו לופס. הארגנטינאי בן ה-28 הצטרף בהשאלה עד תום העונה, עם אופציה לרכישה.


Ufficiale: @lichilopez2 è nerazzurro! ⚫️

https://t.co/9l0xjCQkDp#WelcomeLisandro#ForzaInter#InterIsComingpic.twitter.com/USEMyB0hcc

— Inter (@Inter) January 15, 2018

* אייאקס צירפה את החלוץ הגרמני בן ה-18, ניקולאס קון, שהגיע מר.ב. לייפציג.

Meer over de nieuwe spits van #JongAjax ⤵️ https://t.co/dZWrOZ7Dpg

— AFC Ajax (@AFCAjax) January 16, 2018


* קלן, נועלת הטבלה בבונדסליגה, הודיעה על רכישתו של הצרפתי בן ה-22 וינסנט קוזיילו, קשר ניס ושחקן הנבחרות הצעירות של צרפת. הוא יגיע תמורת שלושה מיליון יורו בלבד.

Announced: #effzeh are pleased to present the signing of Vincent Koziello from @ogcnice. #BienvenueVincenthttps://t.co/I9qJ8cTFa3

— 1. FC Cologne (@fckoeln_en) January 16, 2018

* קמרון ברות'וויק-ג'קסון סיים את זמנו כמושאל בלידס יונייטד ושב לסגל של מנצ'סטר יונייטד. יסיים את העונה באולד טראפורד?




שמועות
* "ליברפול אקו" טוען שהשיחות בין ליברפול לאתלטיקו מדריד לגבי יאן אובלק כבר החלו, ובמקביל נעשתה פנייה מנאפולי לגבי סימון מיניולה. המייטירדס רדס צפויים לבקש 20 מיליון יורו עבור השוער הבלגי למרות שפפה ריינה ספג הכי מעט שערים (13) בסריה A. אגב, אם העסקה אכן תתרחש זאת תהיה הפעם השנייה שמיניולה מחליף את הספרדי. הפעם הראשונה היתה לפני חמש שנים בליברפול.



ריינה. שוב מיניולה יעיף אותו? (Getty)


* האם שתי האגדות של מנצ'סטר יונייטד יתאחדו על הקווים של נבחרת וויילס? לפי "הסאן", פול סקולס שוקל הצעה להיות עוזרו של ראיין גיגס, שמונה אתמול רשמית למאמן הדרקונים. קשר העבר הג'ינג'י כבר היה בעבר עוזרו של הוולשי, כשאחרון שימש מאמן זמני בשדים האדומים, לאחר פיטוריו של דייויד מויס ב-2014.


* רדיו מונטה קרלו מדווח שפפ גווארדיולה רוצה לצרף למנצ'סטר סיטי את הקשר המבטיח בן ה-17, קלאודיו גומס. הצרפתי הצעיר שייך לפאריס סן ז'רמן, ולא ממהר לעזוב את קבוצתו הנוכחית.



גיגס וסקולס. יתאחדו בצוות המקצועי של הדרקונים? (Gettyimages)


* לאחר שאמש (שני) אינטר צירפה בהשאלה את לינסדרו לופס מבנפיקה, כעת הנראזורי מעוניינים לצרף את דניאלה באזלי מטורינו. האיטלקי בן ה-25 עשוי להגיע לסן סירו גם כן בהשאלה עד תום העונה עם אופציה לרכישה, בתנאי שגודפרד דונסאה או סאפיר טאידר יעברו לטורינו מבולוניה.


* בשורות טובות לתומר חמד? לפי "ל'אקיפ", חלוץ נאנט אמיליאנו סאלה דחה הצעה מברייטון, והוא מעדיף להאריך את חוזהו בקבוצה הצרפתית עד 2023. השחפים היו מוכנים להציע מעל 10 מיליון יורו על הארגנטינאי בן ה-27, שלפני שסירב, שקל את למספר שעות את האפשרות לשחק בפרמייר-ליג.


* בצל השמועות על כך שסיכם ביובנטוס, אמרה ג'אן רמז שהוא עשוי להישאר בליברפול לפחות עד הקיץ, ואולי אפילו לחדש את החוזה שלו בקבוצה. "הסוכן שלי מטפל בהכל, אבל אני בליברפול עד הקיץ. עוד לא חתמתי עם אף קבוצה. כמובן שאני מדבר גם עם ליברפול. יש לי עוד חוזה בקבוצה ומדובר במועדון נפלא". מנגד, "ליברפול אקו" מדווח שבגברת הזקנה לא מתרגשים מהדברים ובטוח שהקשר יחתום אצלם.


* אברטון מאמינה שתיאו וולקוט יצטרף בקרוב לאחר שתשלם 20 מיליון ליש"ט לארסנל. הטופיס הסכימו להשוות את שכרו של הקשר האנגלי, שמרוויח 140 אלף ליש"ט לשבוע בתותחנים. וולקוט אף הגיע לבדיקות רפואיות באבטון. (לידיעה המלאה)


BREAKING: Theo Walcott has arrived at Finch Farm to undergo his Everton medical. pic.twitter.com/NxyuvPcCSF

— Transfer Related (@TransferRelated) 16 בינואר 2018


* החלוץ האוסטרלי הוותיק, טים קייהיל, עזב את מלבורן סיטי ועשוי לעבור בגיל 38 למילוול מהצ'מפיונשיפ.


וולקוט. בדרך לאברטון (Gettyimages)


* חלוץ צ'לסי מישי בטשוואי הגיע לסיכום עם סביליה, וכעת הוא מחכה שאנטוניו קונטה יסכים להשאלתו או מכירתו. הבלוז לעומת זאת, מעוניינים לחזק את הקישור ההתקפי עם דניס סוארס מברצלונה. אם בטשוואי לא יגיע מעוניינים האנדלוסים בדניאל סטארידג' אבל גם כאן יש טריגר. בעוד הספרדים רוצים להשאיל את החלוץ עד תום העונה, ליברפול רוצה למכור בלבד. 


* ווסטהאם רוצה את הקשר הצער של אברטון טום דייוויס בן ה-19, רק שלא ברור אם הטופיס יסכימו לשחררו. הוא קשר 50/50 ששיחק העונה למעלה מ-20 משחקים באברטון בכל המסגרות.


* חלוץ סאות'המפטון מאנולו גביאדיני מבוקש בבולוניה, במקום סימונה ורדי שאמור לעבור לנאפולי עבור 20 מיליון יורו. החלוץ כבר שיחק בבולוניה ב-2013, והקבוצה הקבוצה שוחחה עם סוכנו כשקיימת אפשרות שתרכוש אותו רק בקיץ.



גביאדיני. מבוקש בבולוניה (AFP)


* אם ורדי לא יגיע לנאפולי בסופו של דבר, האופציה השנייה של הקבוצה היא ג'רארד דאולופאו, שמצבו בברצלונה לא ברור. אם גם הספרדי לא יגיע, המועדון האיטלקי יילך על לוקאס מורה מפאריס סן ז'רמן. לפי "סקיי איטליה", הפרנטופיי כבר פנו לקבוצה מבירת צרפת בכוונה לצרף את הברזילאי בהשאלה עם אופציה לרכישה.


* מלבד דאולופאו, שחקן נוסף שבדרך החוצה מברצלונה הוא ראפיניה, שנמצא בדרך לאינטר בהשאלה.



* טוטנהאם רוצה ילד הפלא והבלם בן ה-18 של סטיבנג' מהליגה הרביעית, בן ווילמוט. גם ליברפול וסאות'המפטון בתמונה. ווילמוט שיחק רק משחק אחד בבוגרים, אבל נחשב לכישרון גדול.


* "קוריירה דלו ספורט" מדווח שיובנטוס רוצה את קשר קליארי, ניקולו בארלה בן ה-20, שמחירו 50 מיליון יורו.


לוקאס מורה
לוקאס מורה. בדרך לנאפולי? (AFP)


* אמיין הצרפתית רוצה את לארי קאיודה שחקן מנצ'סטר סיטי, ששיחק בעבר במכבי נתיה והושאל לג'ירונה. הוא לא משחק בלה ליגה ועשוי לעבור בהשאלה לליגה הצרפתית. אמיין מדורגת 16 בליגה.


* מונצ'י המנהל המקצועי של רומא טען בראיון ב"קוריירה דלו ספורט" שראג'ה נאינגולן עוד לא סגר בגוואנגז'ו אברגרנדה. "הוא שחקן של רומא ובניגוד לכל הידיעות עוד לא קיבלנו הצעה רשמית מהסינים". לפי הפרסומים הקבוצה מציעה 50 מיליון יורו ושכר של 12 מיליון יורו לעונה.


* בשיקטאש רוצה את חלוץ ארסנל דני וולבק וגם אוליביה ז'ירו עשוי לעזוב, כשעיקר הדיווחים מצביעים על הגעה אפשרית של הצרפתי לבורוסיה דורטמונד.


וולבק
וולבק. עלול להמשיך לנדוד (AFP)


* דייגו סימאונה לא רוצה לשחרר את קווין גמיירו שמבוקש בסוונזי ופנרבחצ'ה מאחר ולוסיאנו ווייטו הושאל לולנסיה. סימאונה רוצה ארבעה חלוצים בסגל.


* ה'דיילי מייל' טוען: ריאל מדריד מחזרת אחרי קשר ארסנל בן ה-18, ריס נלסון, שחוזהו מסתיים בקיץ הקרוב. גם פ.ס.ז' מעוניינת בשחקן. 


* מתיאס דוריה, הבלם הברזילאי של מארסיי, עשוי להצטרף לאנטוורפן הבלגית.



בדרך לגרמניה? קלייברט (אתר רשמי) 


* עסקת העברתו של ניקולאה סטאנצ'ו מאנדרלכט לספרטה פראג פוצצה.


* לייפציג נחושה להקדים את ענקיות היבשת ולצרף את ג'סטין קלייברט. חוזהו של התכשיט של אייאקס מסתיים ב-2019 והוא נמצא על הכוונת של ברצלונה ומנצ'סטר יונייטד.


* נשיא לאציו, קלאודיו לוטיטו, התייחס לעניין הגובר של פאריס סן ז'רמן בסרגיי מילינקוביץ' סאביץ': "הוא לא למכירה". גם יובנטוס מעוניינת בקשר הנהדר של הנשרים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי