מיניולה מאוכזב מקלופ: "לא אהבתי את הדחתי מההרכב"

מיניולה
מיניולה | טוויטר

שוער האדומים התראיין בבלגיה וסיפר על ההודעה של המנג'ר בדבר קידום קריוס אל בין הקורות: "הוא אמר לי הכל חד וחלק ואני חייב לכבד אותו, מנסה להישאר רגוע. אני רוצה להיות בסגל למונדיאל"

(גודל טקסט)
שוערה הבלגי של ליברפול, סימון מיניולה, הודה בראיון ל"ספורצה" הבלגי כי הוא עשוי לבקש לעבור קבוצה ולעזוב את ליברפול. "אני שואל את עצמי שאלות", אמר השוער. אחרי הניצחון של ליברפול על מנצ'סטר סיטי הודה קלופ כי מעתה לוריס קריוס הגרמני יהיה השוער הראשון של ליברפול.


מיניולה הגיב: "קלופ אמר לי לפני המשחק שאני לא בהרכב והופתעתי מאוד. לא אהבתי את זה שהוא החליט שאני לא השוער הראשון של הקבוצה, אבל קלופ אמר לי את הדברים חד וחלק בלי להסתיר ממני דבר ואני חייב לכבד אותו. אין לי ברירה אלא לקבל את זה כרגע, אני מנסה להישאר רגוע, אבל אני חייב לחשוב על העתיד שלי כי אני רוצה להיות בסגל למונדיאל. המצב הזה שאני לא משחק לא יכול להימשך הרבה זמן. בעבר חזרתי חזק יותר מהמצבים האלה. הדבר היחיד שאני יכול לעשות זה להתאמן חזק".



מאוחר יותר צייץ מיניולה בטוויטר: "לא לוותר… לשים כפפות, ובחזרה לעבודה!". גם הבלגי וגם קריוס ידעו בשבועות האחרונים שליברפול מחפשת שוער כאשר פורסם שהיא רוצה את את אליסון הברזילאי של רומא שהחליט לא לעזוב את הקבוצה בגלל שהוא רוצה יציבות כדי לשחק במונדיאל.


Don't give up… Gloves on, back to work! #LFC#YNWApic.twitter.com/cL9tOgDoms

— Simon Mignolet (@SMignolet) January 16, 2018


מיניולה
מיניולה ביציע (AFP)


מיניולה כבר איבד את מקומו בהרכב בעונה הראשונה של קלופ בקבוצה, אבל חזר להיות השוער הראשון בספטמבר 2016. בבלגיה העלו ספקולציות שלשוער היה ריב עם קלופ, אבל הוא מכחיש. "שמעתי על השמועות האלה בעצמי וזה לא נכון. ברור שהמצב שלי לא בריא. לפני 11 יום שוחחתי עם קלופ אחרי המשחק נגד ברנלי והתחילו הרוטציות עם קריוס, אני חושב שזה לא מצב טוב לאף שוער".


השוער גילה שהראשון ששלח לו הודעת SMS היה מאמן בלגיה, רוברטו מרטינס, ששלח לו הודעת תמיכה. "אני יודע שהוא בוטח בי, אבל הכי חשוב זה לשחק. שיחקתי משחק ידידות נגד יפן עם הנבחרת וגיליתי יכולת טובה". בתוך כך פורסם שמרקו גרואיץ', קשרה הסרבי של ליברפול, יעבור לקבוצה בצ'מפיונשיפ בהשאלה למרות שווסטהאם והאדרספילד רוצות אותו, אבל ליברפול לא רצתה לחזק קבוצה מהפרמייר-ליג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי