צפו בתקציר: 3:5 לצ'לסי על נוריץ' אחרי פנדלים

ווילי קאבז'רו
ווילי קאבז'רו | AFP

צ'לסי שוב נראתה רע וכמעט הודחה בסיבוב השלישי של הגביע האנגלי מול הקנריות מליגת המשנה, אבל למזלה כל חמשת בועטיה מהנקודה הלבנה דייקו. פדרו ומוראטה הורחקו. עוד הערב: וויגאן הדהימה את בורנמות'

(גודל טקסט)

הושלמה תמונת העולות לסיבוב הרביעי בגביע האנגלי, ועוד איך הושלמה. שלושת המשחקים האחרונים שנגררו למשחק חוזר נערכו הערב (רביעי) בערב דרמטי במיוחד – בסופו צ'לסי נזקקה לדו קרב מהנקודה הלבנה כדי לעבור את נוריץ'.


תחילה הייתה זו וויגאן, מוליכת הליגה השלישית, שהדהימה את בורנמות' עם 0:3 אדיר, אבל הסיפור הגדול באמת היה הקושי הגדול של האלופה ופיינליסטית הגביע מהעונה שעברה, צ'לסי שסיימה בביתה רק ב-1:1 מול נוריץ מהצ'מפיונשיפ ואחרי דו קרב פנדלים עיקש הצליחה להשיג את הכרטיס לשלב הבא, כשהיא עושה זאת בתשעה שחקנים בעקבות האדומים שספגו במהלך ההארכה פדרו ואלברו מוראטה.





צ'לסי – נוריץ' 1:1 (3:5 בבעיטות ההכרעה מ-11 מטר)
שלושה משחקים ברציפות לא הצליחה צ'לסי להבקיע. זה החל ב-0:0 בחוץ מול נוריץ' לפני 11 ימים, נמשך ב-0:0 מול ארסנל בחצי גמר גביע הליגה והמשבר נמשך ב-0:0 מול לסטר בסוף השבוע בליגה והערב היא אמנם מצאה את הרשת, אבל התקשתה עד מאוד ורק לאחר דו קרב פנדלים הצליחה בקושי רב לסחוט את הכרטיס לשלב הבא.


מישי באטשואי לא זוכה לאמון מאנטוניו קונטה וממעט לשחק, אבל במשחק בו ערך המנג'ר האיטלקי רוטציה רחבה, בהופעתו ה-50, הבלגי הרשית בפעם ה-17 במדי הקבוצה כשמקרוב סיים רוחב של קנדי בדקה ה-55. בדקה ה-81 הוא הוחלף על ידי אלברו מוראטה, שחקן נוסף שזכה למנוחה, וגם אנגולו קאנטה נכנס בדקה ה-86 כדי לשמור על היתרון השברירי. זה לא הספיק, כי ג'מאל לואיס עמוק בתוספת הזמן, בדקה ה-94, קבע שוויון מדהים וגרר את המשחק להארכה.



באטשואי. מבקיע כמעט על כל שלושה משחקים בהם שותף (Gettyimages)



לואיס מדהים את הסטמפורד ברידג'. כמעט סנסציה בלונדון (AFP)


צ'לסי סבלה מהשיפוט במהלך ההארכה, כאשר שתי עבירות ברחבה על אלברו מוראטה לא עשו רושם על השופט – והבלוז אף מצאו את עצמם בתשעה שחקנים אחרי שפדרו (117) ספג צהוב שני ומוראטה עצמו ספג צהוב על התחזות ברחבה בדקה ה-120 ובעקבות מחאתו לעבר השופט ראה את הצהוב השני והאדום.




מוראטה משתולל על השופט וסופג את האדום (AFP)


למזלו של קונטה, כשהגיעו הפנדלים, וויליאן בעט ראשון והעלה את הבלוז ל-0:1, מלך שערי הקנריות נלסון אוליביירה נעצר אצל ווילי קבאז'רו שהתעופף והדף היטב ודויד לואיז מיד הכפיל את יתרון המארחת. ג'יימס מאדיסון הצליח לצמק, אבל ססאר אספיליקווטה שמר על היתרון המבטיח של הלונדונים ואחריו היו אלה אנגולו קאנטה ואדן הזאר (שנכנס בדקה ה-100) שקבעו 3:5 בסיום וזימנו מפגש עם ניוקאסל בשלב הבא.



הזאר מנצח את המשחק. צ'לסי הובכה, אבל לא הודחה (AFP)


וויגאן – בורנמות' 0:3
ההפתעה הגדולה של הסיבוב השלישי בגביע הגיעה מכיוונה של וויגאן, קבוצת פרמייר-ליג עד 2013 וכיום מוליכת הליגה השלישית, שלא פחות מהביסה את הדובדבנים. אדי האו אמנם העניק מנוחה למספר משחקניו וביניהם החלוץ קאלום ווילסון, אולם ראיין פרייזר, בניק אפובה וג'ורדן אייב שעלה מהספסל לא הצליחו להושיע מתבוסה כואבת. סם מורסי כבש ראשון בדקה התשיעית, דן ברן כבש שתי דקות אחרי שנכנס (73') וקאלום אלדר קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-76. הפסד ראשון לאורחת אחרי חמישה משחקים, כמובן הראשון ב-2018. וויגאן בשלב הבא תארח את ווסטהאם.



ברן ו-וויגאן חוגגים את ההפתעה הגדולה (Gettyimages)


סוונזי – וולבס 1:2
הברבורים ממשיכים במגמת השיפור תחת המנג'ר קרלוס קרבחאל ואחרי שחסטו נקודה מניוקאסל בסוף השבוע, התגברה נועלת הטבלה בפרמיירליג על מוליכת הצ'מפיונשיפ משערים של ג'ורדן איו (11) ו-ווילפריד בוני (69), כשבין לבין דיוגו הפורטוגלי איזן זמנית. לזאבים היה זה הפסד ראשון בכל המסגרות מאז ה-28.10.2017. בסיבוב הרביעי תפגוש סוונזי את נוטס קאונטי מהליגה הרביעית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי