"ליברפול הייתה כמו מכונית פורמולה 1 שנתקעה בפקק"

מוחמד סלאח עם רוברטו פירמינו
מוחמד סלאח עם רוברטו פירמינו | Gettyimages

מאמן סוונזי קרלוס קרביאל גילה מה אמר לשחקניו שגברו 0:1 על המייטירדס. מוסון שכבש שער ניצחון: "רק יצאנו מטיפול נמרץ". קלופ: "סוונזי הייתה צריכה עזרה ולצערי עזרנו להם"

(גודל טקסט)
אחרי שבשבוע שעבר הפכה לקבוצה הראשונה שעצרה מנצ'סטר סיטי העונה, ליברפול חזרה לסורה מול הקטנות כשהפסידה 1:0 לנועלת הטבלה סוונזי, כששער של אלפי מוסון בדקה ה-40 קטע שלושה חודשים ו-18 משחקים ללא ההפסד בכל המסגרות.


מנג'ר סוונזי קרלוס קרביאל הצליח לעצור את מכונת ההתקפה של ליברפול וגילה מה אמר לשחקנים כדי לגרום לזה לקרות: "אמרתי לשחקנים שליברפול היא כמו מכונית מירוץ בפורמולה 1, אבל גם מכונית כזאת תיתקע בפקק הגדול של לונדון ב-4 אחר הצהריים ולא תהיה לה אפשרות לנסוע מהר". מוסון שכבש את שער הניצחון אמר בסיום: "היו לי גם החמצות גדולות העונה, כך שצריך לקחת את הטוב עם הרע. במונחים של מאבק נגד הירידה רק יצאנו מטיפול נמרץ. אנחנו מקבלים עכשיו מבקרים".



ב"מירור" נכתב שיורגן קלופ נראה מתוסכל על הקווים ותהה איך אפשר לעבור מקיצוניות אחת לשנייה בתוך 90 דקות. וירג'יל ואן דייק שנרכש ב-75 מיליון ליש"ט אולי הצטיין בהתקפה, אבל היה אשם גם בשער אחרי שלא הרחיק בצורה טובה. השוער הפולני לוקאש פביאנסקי היה בשיאו והברבורים רשמו ניצחון חמישי בלבד העונה. סוונזי ניצחה באנפילד גם שנה שעברה כשגברה 2:3 על המייטירדס,במשחק שסימן אתההינצלות שלה מירידה. האם התסריט יחזור על עצמו?


I SPORT: Sanchez joins United with swipe at critics #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/BPGhPKInbK

— Neil Henderson (@hendopolis) January 22, 2018

קלופ הודה בסיום שהשחקנים שלו פישלו: "סוונזי היתה זקוקה לעזרה ולצערי הרב עזרנו להם. יכולנו לצאת עם נקודה בסיום ואני לא מבין איך זה לא נכנס ועדיין לא הייתי מרוצה מהיכולת שלנו. הניצחון על סיטי? נראה כאילו זה קרה לפני שישה חודשים. אנחנו מתוסכלים. השחקנים יודעים שאנחנו צריכים לאגור נקודות, אבל לא עשינו זאת הפעם. לא שיחקנו כמו שרצינו ובהפסקה אמרנו 'אולי במחצית השנייה', אבל יצאנו עם פחות ביטחון".


המנג'ר הגרמני התעמת עם אוהד סוונזי אחרי שריקת הסיום שכנראה העליב אותו: "אני צריך להזכיר לעצמי שאני בן אדם. אף אחד לא שמע מה הוא אמר לי ואין לי בעיה עם זה, אבל היה רגע בו חשבתי שזה מספיק. בטוח שאני לא המנג'ר הראשון שהייתה לו בעיה איתו, אבל אסור היה לי להגיב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי