ונגר: ברור שמדאיג אותי מה שקרה למחיטריאן במנצ'סטר יונייטד

ארסן ונגר והנריק מחיטריאן
ארסן ונגר והנריק מחיטריאן | האתר הרשמי

מאמן ארסנל חושש מהביטחון שאבד לשחקנו החדש: "מגיע לאתגר חדש". ואן פרסי יצא להגנתו של הצרפתי: "אחד המאמנים הטובים בעולם", הנרי נגד חלק מהאוהדים. התותחנים מול צ'לסי בחצי גמר גביע הליגה (22:00, ספורט1)

(גודל טקסט)
ימים לא קלים עברו על ארסן ונגר בחלון ההעברות הנוכחי. הערב (רביעי, 22:00, ספורט1) הוא יקווה לשכוח מהצרות כשארסנל שלו תארח באמירויות את צ'לסי בגומלין בחצי גמר הגביע הליגה האנגלי (0:0 במשחק הראשון בסטמפורד ברידג').


מי שחשב שההגעה של הקשר הארמני הנריק מחיטריאן תרגיע מעט את המאמן הצרפתי, טעה. ונגר מודאג מכך שהביטחון של שחקנו החדש אבד במנצ'סטר יונייטד. "ברור שזה מדאיג מה שקרה לו שם", אמר.



"זה אתגר חדש עבורו בארסנל וכל מה ששחקן רוצה זה צ'אנס חדש אם הוא לא הצליח במקום אחר", הוסיף הצרפתי. "בכל קבוצה יש שחקנים שדוחפים את המועדון, יש כאלה שגורמים לך ללכת לישון ויש כאלה שמשתקים אותך". ונגר רמז שאצלו הארמני ישחק בעמדה קדמית יותר: "אולי הוא ישחק מספר 10, אולי עמוק יותר". אגב, מחיטריאן לא יכול לשחק בגביע הליגה כי כבר שותף במפעל עם יונייטד.


ונגר ומחיטריאן (ארסנל, האתר הרשמי)
ונגר ומחיטריאן (ארסנל, האתר הרשמי)


בתוך כך יצא תיירי הנרי נגד חלק מאוהדי ארסנל שטענו שיש להסיר את הפסל שלו מהאצטדיון באמירויות בגלל ששכנע את אלכסיס סאנצ'ס לעזוב את הקבוצה. כוכב העבר הגיב עם פוסט זועם בחשבון האינסטגרם: "אני לא יודע אפילו למה אני צריך להסביר כזה דבר לאוהדי ארסנל שבשום מצב לא ייעצתי לסאנצ'ס לעזוב את הקבוצה. לא היה לי מושג שיחתום במנצ'סטר יונייטד עד שראיתי את זה כמו כולם בחדשות".


 

I know I don't need to explain this to the majority of Arsenal fans but contrary to speculation at no time did I tell Alexis Sanchez to leave Arsenal. I had no idea he was going to sign for Man Utd until I saw it on the news like the rest of you.

A post shared by @ thierryhenry on



גם החלוץ הצ'ילאני עצמו דאג להכחיש את השמועות בחשבון הטוויטר שלו: "אני רוצה להבהיר שהנרי מעולם לא אמר לי לעזוב את המועדון, זו הייתה החלטה אישית. הוא אוהב את המועדון ויהיה נחמד לראות אותו יום אחד כמאמן ארסנל כי הוא אוהב את המועדון".


I want to clarify that Henry never told me to leave the club, it was a personal decision … he LOVES the club and someday it would be nice to see him as the arsenal coach because he loves the club …

— Alexis Sánchez (@Alexis_Sanchez) January 24, 2018

בתוך כך הלעג וההשמצות, ונגר מקבל גיבוי דווקא מרובין ואן פרסי. "ונגר אחד הבוסים הכי טוב בעולם", אמר ההולנדי בראיון ל"מירור". "למדתי ממנו הכל. תמיד היה לו קשר מיוחד עם כדורגלנים צעירים שלמדו ממנו. למנג'ר אין הרבה זמן להתעכב על כל שחקן בקבוצה, אבל מאז שהגעתי למועדון למדתי הכל אצלו".


ואן פרסי סיפר שוונגר אמר לו כבר באימון הראשון: "אתה צריך לבחון את עצמך למה אתה לא השחקן הכי טוב בעולם עדיין. הוא גרם לי לחשוב איך להתקדם כל הזמן ולהתפתח. אני שומע שהיום שחקנים עוזבים את המועדון בטריקת דלת. זה ממש לא היה המקרה שלי כשעזבתי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי