רק רשת: מכבי חיפה "מחזירה" למכבי ת"א, פיפ"א נזכרה בישראל

שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים | אריאל שלום

הירוקים עונים לסרטון ה-'13 שניות', הרשימה המתוקנת פורסמה. וגם: מאחרז שיגע את אוהדי ארסנל, כיאל התייחס למפגש מול סקוטלנד, הפרק השני במסע של המתאבק הישראלי לחלום ו-ורסאליקו עלה לאוטובוס הלא נכון

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)
18:16: נבן סובוטיץ' נפרד ממשפחת דורטמונד
הבלם הסרבי חתם היום (חמישי) בסט. אטיין הצרפתית, ועזב את השוורצגלאבן לאחר כעשור. הבלם בן ה-29 נפרד מדורטמונד בפוסט מרגש בפייסבוק: "הזמן שלי בדורטמונד תם היום. הייתי חלק בלתי נפרד ממשפחת דורטמונד. ביחד הצלחנו ליצור הצלחות חסרות תקדים, שישאירו אותנו מחוברים לעד. כעת זה הזמן לעבור לאתגר חדש. אוהדי דורטמונד – תמיד תישארו בלבי, זו הייתה אחת התקופות הכי טובות בחיי".





16:54: המסע של קרביס – פרק 2
המתאבק הישראלי ממשיך בסדרה הפרקים הויראלית שמסקרת את מהלך הקריירה שלו, השאיפות והיעדים. בפרק השני קרביס מספר על האורח חיים שלו כמתאבק, וכיצד הוא נמנע מהסחות דעת בדרך למטרה. צפו בפרק





15:50: ורסאליקו עלה לאוטובוס הלא נכון

מגן אתלטיקו מדריד, שימה ורסאליקו, כנראה היה כל כך מבולבל אחרי ההפסד של קבוצתו 3:1 בגביע הספרדי (2:5 לסביליה בסיכום), שהוא בטעות עלה לאוטובוס של האנדלוסים. צפו בטעות המשעשעת.





15:20: קבלת פנים חמה במרמורק לגלבאן

שחקני הפועל מרמורק בראשות הקפטן עידן שריקי סידרו קבלת פנים חמה לפדרו גלבאן שהגיע בהשאלה מהפועל תל אביב.
 


אז פדרו איתנו, קבלת פנים חמה של השחקנים בראשות הקפטן עידן שריקי. pic.twitter.com/tRgHQNsIKV

— הפועל מרמורק הרשמי (@MaRmoreky) January 25, 2018

14:30: מכבי חיפה "מחזירה" למכבי ת"א על סרטון 13 השניות

זוכרים את סרטון ה-13 שניות של מכבי תל אביב אחרי המשחק מול מכבי חיפה בשבוע שעבר? כעת הגיעה התשובה העוקצנית של הירוקים. אגב, בפוסט הראשון שהעלתה הקבוצה מהכרמל נכתב "כך ניצחנו 0:3 את מכבי". אוהדי הקבוצה הביעו את זעמם בתגובות על כך שהמועדון קורא לצהובים בשם מכבי ואכן הפוסט הורד והועלה מחדש לאחר זמן מה.  


<

13:30: הרשת תומכת בשטראסר 
אירוע לא שגרתי התרחש אתמול כשמאמן קייזרסלאוטרן, ג'ף שטראסר, עבר התקף לב בחדר ההלבשה במהלך מחצית מול דרמשטאט, שהופסק בסופו של דבר לאחר שהמאמן פונה לבית חולים. הקבוצה פרסמה הודעת התנצלות לאוהדים והודתה להם על ההבנה, וקייזרסלאוטרן בה שיחק שטראסר כבלם במשך ארבע שנים פרסמה הודעת תמיכה במאמן. גם מאמן שאלקה דומניקו טדסקו, איחל לו החלמה מהירה.

Ein erstes Update zum aktuellen Gesundheitszustand unseres Cheftrainers Jeff Strasser: https://t.co/NDDbIjydpUpic.twitter.com/T0VKNLfEvU

— 1. FC Kaiserslautern (@Rote_Teufel) January 25, 2018

Once a Foal, always a Foal Stay strong, Jeff #Strasser! pic.twitter.com/M7rourTA5c

— Gladbach (@borussia_en) January 25, 2018

#Tedesco: "I would like to wish Jeff #Strasser all the best. I had the honour of doing my coaching badges with him." #s04pic.twitter.com/Q45mTy690G

— FC Schalke 04 (@s04_en) January 25, 2018

12:30: פיפ"א תיקנה את הטעות
לפני מספר ימים פיפ"א פרסמה את רשימת המקומות בהם יבקר הגביע העולמי ו"שכחה" את ישראל. היום הגיע התיקון. 


הרשימה המתוקנת (צילום מסך)
הרשימה המתוקנת (צילום מסך)


11:40: מחמאות גדולות לאופיר מרציאנו
אופיר מרציאנו סיפק אתמול הצלה נפלאה וסייע להיברניאן לנצח 0:1 את דנדי בחוץ. בסקוטלנד התלהבו מהתצוגה של השוער הישראלי והמאמן ניל לנון החמיא: "היו לנו רגעים מלחיצים מאוד, אבל מרציאנו סיפק הצלה ברמה עולמית. הייתי בטוח שהכדור כבר נכנס פנימה. אוהרה נגח מעולה, אבל זו הייתה הצלה מדהימה".


10:00: ריאד מאחרז תותחן?
קשר לסטר נצפה אמש יוצא מאצטדיון האמירויות לאחר ה-1:2 של ארסנל על צ'לסי בחצי גמר גביע הליגה. הנוכחות של האלג'יראי שניסה להסתרר תחת קפוצ'ון אדום הטריפה את האוהדים שבטוחים שהדבר מרמז על חתימה קרובה שלו בתותחנים. צפו בעצמכם:


Arsenal's next signing spotted leaving the Emirates? Riyad Mahrez rolling out from The Emirates Stadium after Arsenal beat Chelsea in The Carabao Cup #ARSCHE#AFCvCFCpic.twitter.com/3mFQdzanbp

— ArsenalFanTV (@ArsenalFanTV) January 25, 2018

09:35: כיאל: "אם היה מאמן לנבחרת, הוא כבר היה עוקב אחרינו"
ישראל הוגרלה לבית1 בגביע האומות עם אלבניה וסקוטלנד וקשר ברייטון בירם כיאל ששיחק בסלטיק וכיום בברייטון אמר לספורט1: "יש כאלה שרואים את נבחרת סקוטלנד כיריבה קלה אם משווים אותה לספרד ואיטליה ששיחקו נגדנו בקמפיין הקודם, אבל אני לא חושב כך. זו נבחרת עם שחקנים בפרמיירליג, בצ'מפיונשיפ וכמובן בסלטיק בה שיחקתי.


"אנחנו לא נמצאים כעת בשיאנו ולדעתי אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו ולשפר את היכולת שלנו וזה תהליך ארוך. עבורי זה מיוחד לפגוש שחקנים ששיחקתי איתם". המשיך הקשר, וכשנשאל מה דעתו על כך שאין עדיין מאמן לנבחרת ענה: "אנחנו השחקנים לא צריכים להתעסק בזה, אבל ברור שאם היה מאמן הוא כבר היה עובד, עוקב אחרי כולם ואוסף נתונים כי זה שיא העונה. זו לא דרך טובה להתכונן, אבל אני מקווה שימנו מאמן בקרוב".



כיאל בימיו בסלטיק. מתרגש לפגוש את החברים (Gettyimages)


9:30: סלטיק זועמת על מנכ"ל ההתאחדות
"דיילי רקורד" הסקוטי דיווח שבסלטיק, לה יש הכי הרבה נציגים בנבחרת, זועמים על מנכ"ל ההתאחדות הסקוטית המושמץ, סטיוארט ריגאן על כך שסידר לנבחרת נטולת המאמן מסע משחקים הזוי בדרום אמריקה, בפרו ומקסיקו דבר שעלול לעייף את השחקנים ולגרום לכך שלא יהיו בכושר בליגת האלופות.



סקוטלנד. מסע המשחקים יפעג בשחקנים? (Gettyimages)


9:00: הגשם הציף את אצטדיון בלומפילד
מזג האוויר הקשה לא פסח על אצטדיון בלומפילד שנמצא בשיפוצים, ושקע תחת הצפה. צפו בתמונות.









מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי