סאנה עלול להיעדר כמה חודשים. פפ זעם על השופט

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | AFP

התיקול החריף על כוכב מנצ'סטר סיטי היכה גלים באנגליה, ופרשנים קראו להעניש בחומרה את ג'ו בנט מקרדיף. גווארדיולה: "כדי לקחת תארים אני צריך שחקנים בריאים". מנג'ר היריבה: "פה זה אנגליה ויש כאן תיקולים"

(גודל טקסט)
מנצ'סטר סיטי ניצחה את קרדיף 0:2 ועלתה לשמינית גמר הגביע האנגלי, אבל המחיר היה יקר מאוד. בסיום המשחק נראה פפ גווארדיולה מתווכח בזעם עם השופט לי מייסון, אחרי ששחקני קרדיף מצמרת הצ'מפיונשיפ לא בחלו באמצעים וגרמו לפציעתם של לירוי סאנה ואילקאי גונדואן. פפ גילה אחרי המשחק כי סאנה עלול להיעדר מספר חודשים מהמגרשים אחרי שנפגע בקרסולו מתיקול מחריד של המגן ג'ו בנט. "הוא יכול להיות בחוץ כמה שבועות עד כמה חודשים. עוד נראה".


פרשנים קראו אחרי המשחק להרחיק את בנט לתקופה ארוכה והשחקן פרסם בטוויטר הודעת התנצלות לגרמני, שחווה עונה פנטסטית. שופט העבר מרק הייסלי כינה את התיקול: "פוטנציאל לשבור רגליים לשחקנים. שימוש בכח פיזי מוגזם". בנט הוענש רק בכרטיס צהוב וכתב בטוויטר: "אני רוצה להתנצל על התיקול שלי. ניסיתי לעצור מתפרצת של סיטי ולא חישבתי נכון את התיקול. מקווה שלא קרה לו משהו רציני". בנט בסופו של דבר הורחק מהמשחק עם צהוב שני אחרי תיקול חריף נוסף.



פפ ירה בסיום: "כל מה שביקשתי מהשופט זה להגן על השחקנים שלי, ולא רק על שלי אלא כל השחקנים. זה כל מה שאני מבקש מאנשי הכדורגל. קשה לנצח משחק כזה לכל קבוצה. אני מכיר את השחקנים שלי והיו עליהם הרבה עבירות קשות. כל קבוצה יכולה לשחק איך שהיא רוצה, אבל השופט צריך לקבוע אם זה חוקי. אם הם לא יגנו על השחקנים זה יקרה שוב. כשאתם אומרים שיש סיכוי שניקח ארבעה תארים אני צריך את כל השחקנים שלי בריאים כדי לקחת את התארים".

Pep Guardiola has revealed that Leroy Sane 'could be out for months' after picking up an injury in Manchester City's win over Cardiff City. (Source: Sky Sports) pic.twitter.com/9YgnN1tNCF

— KeegSports (@KeegSports) January 28, 2018

SUN SPORT: Bootiful Shame #tomorrowspaperstoday#mcfcpic.twitter.com/pIhSplmOIF

— Neil Henderson (@hendopolis) 28 בינואר 2018


גם מנג'ר קרדיף, ניל וורנוק, יצא נגד השחקן והאשים אותו שניסה לספוג כרטיס אדום כדי לא לשחק נגד לידס בליגה: "אם יש לך צהוב זה פתטי שאתה נכנס בתיקול נוסף ואתה יודע שתורחק". וורנוק גם יצא נגד פפ ואמר: "אני מבין שהוא רוצה שכל משחק יהיה נחמד ונעים, אבל הוא נמצא באנגליה וזה סוג הכדורגל אצלנו. יש תיקולים ויש משחק פיזי".


2. I didn't mean to catch him like I did. I hope it's nothing serious and he recovers quickly.

— Joe Bennett (@JoeBennett27) 28 בינואר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי