עושים שוק: חמד עשוי לעזוב, דאלופאו הצטרף לווטפורד

תומר חמד מול ויקטור מוזס
תומר חמד מול ויקטור מוזס | Gettyimages

ברייטון צרפה חלוץ נוסף, וחמד שוב מבוקש. הקיצוני של ברצלונה שב לאנגליה, בהשאלה עד לסיום העונה. לאפורט יצטרף לסיטי, סטארידג' בווסט ברומיץ' וארסנל מקווה לחזק את החוד. ז'ירו יגיע דווקא לצ'לסי?

(גודל טקסט)
שלושה ימים בלבד נותרו לחלון ההעברות והקבוצות בטירוף. מי הולך? מי בא? מי מתלבט ומי חתם? הכל בבלוג ההעברות של ספורט1.


רשמי
* אתלטיק בילבאו אישרה: מנצ'סטר סיטי שילמה את סעיף השחרור של אמריק לאפורט, בסך 65 מיליון יורו. הבלם יהפוך לחיזוק היקר ביותר בתולדות המועדון האנגלי. כעת, כל מה שנותר לצרפתי הוא לעבור בדיקות רפואיות אצל סיטי. לאחר מכן, לאפורט פרסם הודעת פרידה מהמועדון הבאסקי.


* סלטיק הודיעה על צירופו של צ'רלי מוסונדה. הקיצוני בן ה-18 של צ'לסי, הושאל עד לסיום העונה. 


Laporte abona la cláusula de rescisión https://t.co/WIIcwSCqM9#athletic

— Athletic Club (@AthleticClub) January 29, 2018

| Welcome to #watfordfc, @gerardeulofeu!

The Hornets are delighted to confirm the Spanish international has signed on loan from @FCBarcelona until the end of the season

More here ⤵️https://t.co/0Dx7TMA4o2pic.twitter.com/iQ2uVGlqcj

— Watford FC (@WatfordFC) 29 בינואר 2018
* אחרי שהיה בדרך לריאל בטיס, דווקא היריבה העירונית סביליה הודיעה על צירופו בהשאלה של המגן המקסיקני מיגל לאיון, שהגיע מפורטו.


* הסאגה תמה: דניאל סטארידג' הושאל מליברפול לווסט ברומיץ', אחרי שהעדיף אותה על פני ניוקאסל מסיבות משפחתיות. 


Principio de acuerdo con el @FCPorto para la cesión de Miguel Layún

➡️ https://t.co/n6ipZUnL8r#SevillaFCpic.twitter.com/lF1dg4PGEN

— Sevilla Fútbol Club (@SevillaFC) January 29, 2018

* שטוטגרט הודיעה על מינויו של טייפון קורקוט למאמן הקבוצה.


* אחרי ששמו נקשר עם מילאן, אינטר ונאפולי – ג'רארד דאלופאו הושאל מברצלונה לווטפורד עד לסיום העונה. הקיצוני הצטרף לראפיניה וחאבייר מסצ'ראנו, שכבר עזבו את הקטלונים. 


Tayfun #Korkut wird neuer Cheftrainer.

Der 43-jährige Stuttgarter kehrt zum #VfB zurück und erhält einen Vertrag bis zum Sommer 2019. pic.twitter.com/7L5AsVMwVo

— VfB Stuttgart (@VfB) January 29, 2018


* החלוץ לאונרדו אוז'ואה עבר בהשאלה מלסטר לברייטון וחתם עד לתום העונה, שלוש וחצי שנים אחרי שעזב את השחפים. האם תומר חמד בדרך חזרה לליגת המשנה? באנגליה מדוויחם שרדינג מעוניינת לצרף את הישראלי של ברייטון, שצירפה כאמור בחלון הנוכחי את יורגן לוקדיה וכעת גם את אוז'ואה, שני שחקני התקפה, דבר אשר עלול לפגוע עוד יותר בדקות המשחק של חמד, שפתח בתשעה משחקי ליגה בלבד העונה וכבש שני שערים. 


"This club feels like home."

Leonardo Ulloa's full interview after he returned to the Albion is in full on #SeagullsTV.#BHAFC ⚪️

Read + watch https://t.co/ecLiXEhudSpic.twitter.com/5948oEu8rs

— Brighton & Hove Albion ⚽️ (@OfficialBHAFC) January 29, 2018


Aymeric Laporte's farewell message to Athletic Bilbao. pic.twitter.com/v78yKW6xH5

— Inside MCFC (@inside_mcfc) 29 בינואר 2018

* השוער בן ה-38 ז'וליו סזאר, שבנובמבר האחרון שוחרר מבנפיקה, חתם היום בפלמנו ובכך שב לקבוצה בה חל את הקריירה המקצוענית ובשורותיה שיחק מ-1998 ועד 2005.


* חיזוק משמעותי למילוול. טים קיהייל, האוסטרלי הבלתי נגמר, השלים את הקאמבק לקבוצה מליגת המשנה האנגלית. 


O goleiro Julio Cesar está de volta ao Flamengo e será apresentado no Ninho do Urubu, ao meio-dia. Bem-vindo de volta! #BemVindoJulioCesarpic.twitter.com/i2sj834cKf

— Flamengo (@Flamengo) January 29, 2018

* בשיקטאש הודיעה רשמית על החתמתו של החלוץ הברזילאי ואגנר לאב (33), שהגיע מאלניאספור. מי שנפרד מהקבוצה הוא הקרואטי מאטיי מיטרוביץ' שהושאל לקלאב ברוז'.

#DobrodòšliMatej!

De Kroatische verdediger Matej Mitrovic komt over van het Turkse @Besiktas!

https://t.co/mNYh9m8cflpic.twitter.com/ihJEAiE6YT

— Club Brugge KV (@ClubBrugge) January 29, 2018

דיאפרה סאקו מווסטהאם חתם בראן תמורת 8 מיליון ליש"ט אחרי שעבר את הבדיקות רפואיות. הוא חתם לשנתיים וחצי בקבוצה.


[#MercatoSRFC] @iamdiafrasakho : "C'est une grande joie et une très grande fierté de rejoindre le Stade Rennais F.C." ➡ https://t.co/sm4UGy828N#BienvenueDiafrapic.twitter.com/pTSO9SI4HX

— Stade Rennais F.C. (@staderennais) January 29, 2018

* לה קורוניה סיכמה על החתמת קשר סביליה, הדני מיכאל קרון דהלי בכפוף לבדיקות רפואיות. הוא יחתום עד יוני 2019.

Krohn-Dehli llega esta tarde a A Coruña para cerrar su incorporación al Deportivo https://t.co/etYQQ7uFd5#Déporpic.twitter.com/a3R306VOCJ

— RC Deportivo (@RCDeportivo) 29 בינואר 2018

* ווסט ברומיץ' צירפה מצרי נוסף, עלי ג'אבר. הבלם עזב את זמאלק והצטרף בהשאלה לחצי עונה, כאשר לבאגיז אופציה לצרפו בחוזה ארוך טווח.


* החלוץ הניגרי אידייה בראון (29) עזב את טיאנג'ין טדה הסינית, אליה עבר בשנה שעברה, וחתם במלאגה. 

MCFNews| The power and definition of @OfficialIdeye are now at the service of #MálagaCF! #WelcomeIdeye#VamosMálaga ➡️ https://t.co/XgIYs6pA5qpic.twitter.com/40opM3SHl7

— Málaga CF English (@MalagaCF_en) January 29, 2018

שמועות
* כלי התקשורת באנגליה מדווחים פה אחד שצ'לסי סיכמה עם רומא על צירופו של המגן השמאלי הברזילאי אמרסון פלמיירי תמורת 20 מיליון יורו ועוד 8 מיליון בסעיפים משתנים. מי שיעזוב את לונדון הוא באבא רחמן, שיעבור לשאלקה. 


* "קיקר" הגרמני פרסם שארסנל הגיעה להסכם עם דורטמונד על רכישת פייר אמריק אובאמיאנג ב-63 מיליון יורו בלי שאוליביה ז'ירו ייכלל בעיסקה. דורטמונד רוצה את אנטוני מודסט חלוץ טיאנג'ין במקומו. החלוץ עשוי לעלות 30 מיליון יורו ואם הקבוצה תשחררו, היא עשויה כעת לנסות לרכוש בכל זאת את ערן זהבי, משום שפאולו סוזה יישאר עם חלוץ אחד – פאטו הברזילאי.


* במקביל על פי "בילד" העסקה דווקא כן תכלול את ז'ירו, והמתווה יהיה משולש כשמישי באטשואיי יעבור מצ'לסי לדורטמונד כמחליפו של אובמיאנג שיחתום בארסנל, בעוד התותחנים יסכימו למכור לצ'לסי את החלוץ הצרפת



ז'ירו. בקרוב בכחול של צ'לסי? (AFP)


* קשרה הברזילאי של פאריס סן ז'רמן, לוקאס מורה, יחתום בקרוב בטוטנהאם.


* מנצ'סטר יונייטד מנסה להחתים את קשר מונאקו פאביניו, שטען כי ימיו במונאקו ספורים. גם פ.ס.ז' ומנצ'סטר סיטי מתעניינות. בראיון בברזיל אמר שאם יקבל הצעה טובה ממועדון שיתחרה על התארים הוא לא יהסס לעזוב.


פאביניו
פאביניו. יחצה את התעלה? (AFP)


* וזה לא הכל במנצ'סטר יונייטד. ברחבי הממלכה מתפרסם על כך שזלאטן איברהימוביץ', שממעט לשחק העונה מאז חזר מפציעה ארוכה, בדרכו ללוס אנג'לס גלאקסי מה-MLS. כבר בשנה שעברה הענק השבדי היה קרוב למעבר לגלאקסי, אלא שאז הגיעה הפציעה בליגה האירופית בעקבותיה אף שוחרר מיונייטד ולאחר מכן חתם בקבוצה מחדש. עסקה שכזו תוכל להתבצע גם אחרי יום רביעי, מועד סגירת חלון ההעברות.


* חלוץ קבוצת הנוער של ברצלונה, סרחיו גומס בן ה-17 ששיחק פעמיים בקבוצה הבוגרת העונה, יעבור לדורטמונד שתשלם עליו שלושה מיליון יורו – סעיף השחרור שלו בקבוצה.

DEAL DONE: Celtic have signed winger Charly Musonda from Chelsea on an 18-month loan deal. (Source: @CelticFC) pic.twitter.com/8zgHjJtUeR

— Transfer News Live (@DeadlineDayLive) 29 בינואר 2018

* אוהדי רומא מאיימים להפגין נגד מכירתם של אדין דז'קו ואמרסון פלמיירי שמועמדים לעבור לצ'לסי, ונגד ראג'ה ניאנגולן שנמצא בדרך לסין. האוהדים טוענים שהנשיא ג'יימס פאלוטה אשם וקראו נגדו קריאות גנאי, שרקו בוז וקיללו אתמול בהפסד 1:0 לסמפדוריה. לפי "איל מסג'רו" עיסקת דז'קו לפחות בוטלה, אבל אמרסון פלמיירי יעבור בכל זאת בסכום העברה של 29 מיליון יורו.


* יורגן קלופ אומנם טען שלא ירכוש שחקן שיחליף את פיליפה קוטיניו, אבל "דיילי סטאר" טוען שהוא עדיין מחפש כאלה. אחד מהם הוא קייטה באלדה שעבר מלאציו למונאקו בקיץ ולא הצליח לשחזר את יכולתו בסרייה A. נאפולי רוצה אותו ומסתבר שגם ליברפול. העיסקה עשויה להתבצע בקיץ. בברזיל פורסם שליברפול וקלופ מקדימים את כל יתר הקבוצות בניסיון להחתים את שוער רומא אליסון, אבל גם זה כנראה יקרה רק בקיץ.


באלדה
באלדה. זה האיש שליברפול צריכה? (AFP)


* אחמד מוסא שלא הצליח בלסטר צפוי לעבור היום בדיקות רפואיות בלונדון ולטוס לחתום בצקס"א מוסקבה. הוא יושאל מהשועלים עם אופציה לרכישה.


* מלקום אמר אחרי המשחק נגד בורדו שהוא נשאר סופית בקבוצה אחרי שארסנל, ליברפול וטוטנהאם התעניינו בו.


* סלטיק צפויה להחתים את צ'רלי מוסונדה, הבלגי בן ה-21 של צ'לסי שברנדן רוג'רס מעונין בו, בהשאלה לעונה וחצי. מוסונדה נחת כבר בגלזגו בדרך לבדיקות הרפואיות.


Charly Musonda Junior is in Glasgow. Posing for his first selfie at the airport with @ElFizeeko. Last talks and medical planned. Loan to be completed today. #cfcpic.twitter.com/TfUseJz4TI

— Kristof Terreur (@HLNinEngeland) 29 בינואר 2018


* ווטפורד הצטרפה לקבוצות שרוצות את ג'רארד דאולפאו, שלא הצליח להשתלב בברצלונה  אחרי שנרכש בקיץ מחדש. המנג'ר החדש של הצרעות, הספרדי חאבי גרסיה, מעוניין בו, לפי "רדיו קטאלוניה".


ניקולאס גאיטן, קשר אתלטיקו מדריד, סירב להצעת סוונזי מתחתית הפרמיירליג.


פדור סמולוב, חלוץ נבחרת רוסיה, במו"מ עם ווסטהאם. החלוץ המכונה "בקהאם הרוסי" עשוי להחליף את דיאפרה סאקו שעזב לראן. הוא יעבור בהשאלה עם אופציה לרכישה ב-13 מיליון יורו.


* אברטון לא מוותרת על סטיבן אנזונזי מסביליה. מנג'ר הטופיס סאם אלרדייס אמר בנושא: "הכל עדיין אפשרי עד לסיום החלון".

OFICIAL ✍. Tayfun Korhut es nuevo entrenador del Stuttgart. El que fuera jugador de la Real Sociedad firma hasta junio de 2019. (Foto @VfB) #VfBpic.twitter.com/o9QolSXK6j

— Fútbol Total (@FT_Total) 29 בינואר 2018

#TheReturnpic.twitter.com/ZjZ33vkCs7

— Millwall FC (@MillwallFC) 29 בינואר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי