קלופ: אינגס יעבור לקבוצה אחרת, רק אם אאבד הכרה

אינגס, קלופ
אינגס, קלופ | Getty

מנג'ר ליברפול התלוצץ כדרכו, אחרי ה-0:3 בהאדרספילד, אבל העביר מסר ברור לגבי החלוץ המבוקש בשלוש קבוצות. על ספסול ואן דייק: "הוא עוד צריך להתרגל לשיטת המשחק שלנו ועדיין בכושר לקוי"

(גודל טקסט)

יורגן קלופ, מנג'ר ליברפול, התייחס במסע"ת אחרי הניצחון 0:3 על האדרספילד לאפשרות שהחלוץ דני אינגס, בו מעוניינות ניוקאסל, ווסטהאם וקריסטל פאלאס, יעזוב עם סגירת חלון ההעברות הערב (רביעי) וכהרגלו עשה זאת בצורה מצחיקה. "אני מת להיות מעבר לקו הטלפון אם מישהו יתקשר לבקש אותו", התלוצץ הגרמני, "צריך לגרום לי לחוסר הכרה כדי שאשחרר אותו".

הניצחון של ליברפול על אותה האדרספילד באנפילד ב-28 באוקטובר 2017 הוביל לרצף של 18 משחקים ללא הפסד ובמייטירדס יקנו רצף חדש דומה לקודם. קלופ גם השלים מאזן מלא (שש משש) על עוזרו בעבר וחברו מנג'ר העולה החדשה דיוויד ואגנר אבל למרות הניצחון המשכנע העדיפו העיתונאים לעסוק בספסולו של הבלם היקר בהיסטוריה וירג'יל ואן דייק שעלה לליברפול 75 מיליון ליש"ט.

"סאות'המפטון משחקת בסטייל אחר לחלוטין מאיתנו. ולכן וירג'יל צריך להתרגל לשיטת המשחק שלנו", תירץ קלופ, "תוסיפו לכך את כושר המשחק הלקוי שלו. אבל אל תדאגו. בעוד חצי שנה הוא יהיה שחקן אחר לחלוטין".


קלופ אהב את המלחמה של סלאח על בעיטת הפנדל (Getty)

מוחמד סלאח שכבש בפנדל את שערו ה-19 הוא השחקן עם המעורבות הכי גדולה בשערים בפרמיירליג: 25 (19 כבש ועוד שישה בישל) בליגה. הוא גם דייק סוף סוף מהנקודה הלבנה והסיר קללה של החמצות במשחקים קודמים: "אהבתי שהוא התווכח עם ג'יימס מילנר שייתן לו לבעוט".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי