צפו בתקציר: אריקסן כבש תוך 11 שניות, 0:2 לטוטנהאם על יונייטד

כריסטיאן אריקסן
כריסטיאן אריקסן | Gettyimages

הכוכב הדני הימם את השדים האדומים עם שער מהיר, ועצמי של ג'ונס בדקה ה-28 הכפיל את היתרון במשחק הבכורה של סאנצ'ס בליגה. סיטי הביסה 0:3 את ווסט ברומיץ' ופתחה פער של 15 נקודות. 0:3 לבורנמות' על סיטי

(גודל טקסט)

המחזור ה-25 בפרמייר-ליג ננעל היום (רביעי) כשבמוקד טוטנהאם גברה בוומבלי 0:2 והתקרבה לארבע הגדולות, בורנמות' הביסה 0:3 את צ'לסי שירדה למקום הרביעי ומנצ'סטר סיטי המשיכה בשלה כשגברה 0:3 על סאות'המפטון.

טוטנהאם – מנצ'סטר יונייטד 0:2

אחרי שלושה ניצחונות רצופים, השדים האדומים השדים האדומים חזרו לאבד נקודות וראו את הפער מהירבה העירונית, מנצ'סטר סיטי שמוליכה את הטבלה גדל ל-15 נקודות. הספרס לעומתם חזרו לנצח אחרי ה-1:1 עם סאות'המפטון בשבוע שעבר ועם 48 נקודות התקרבו לארבע הגדולות ולליברפול וצ'לסי שעם 50 נקודות כל אחת.




ז'וזה מוריניו עלה בהרכב התקפי במיוחד שכלל את רומלו לוקאקו, פול פוגבה, אנתוני מרסיאל ולאכסיס סאנצ'ס שערך בכורה בפרמייר-ליג כשחקן יונייטד, אך תוך 11 שניות נקלע לפיגור. כדור ארוך של יאן ורטונגן הגיע לדלה עלי, שהעביר אותו לכריסטיאן אריקסן והדני בעט מקרוב את ה-0:1 שהימם את האורחים. המשחק התפתח לקצב התקפי אך בדקה ה-28 קיירן טריפייר שלח כדור רוחב מימין, אותו בעט פיל ג'ונס בעוצמה ל…רשת של דויד דה חאה. 0:2 לטוטנהאם עוד לפני הירידה להפסקה.


Introducing @LucasMoura7 at Wembley! #BemVindoLucaspic.twitter.com/ilBfdSVCMX

— Tottenham Hotspur (@SpursOfficial) January 31, 2018

לוקאס מורה שחתם היום רשמית הוצג בפני הקהל בוומבלי בהפסקה, ובמחצית השנייה טוטנהאם הייתה קרובה הרבה יותר ל-0:3 מאשר יונייטד לשער המצמק. ואם זה לא מספיק, בדקה ה-70 איבד מוריניו את מרואן פלאיני שנפצע, דקות ספורות אחרי שנכנס כמחליף במקום ג'סי לינגארד והוחלף בעצמו על ידי אנדר הררה. מי שאולי ייצא קצת מתוסכל בטוטנהאם הוא הארי קיין, שהחמיץ הזדמנות לכבוש את שערו ה-100.




אריקסן. שער תוך 11 שניות (Gettyimages)



טריפייר חוגג. הוביל לעצמי של ג'ונס (Gettyimages)


הרכבים
טוטנהאם: הוגו לוריס, קיירן טריפייר, דבינסון סאנצ'ס, יאן ורטונגן, בן דייויס, אריק דאייר, מוסא דמבלה (ויקטור וונייאמה 91), כריסטיאן אריקסן, דלה עלי (מוסא סיסוקו 87), יונג מין סון (לאמלה 80), הארי קיין.


מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, אנטוניו ולנסיה, כריס סמולינג, פיל ג'ונס, אשלי יאנג, נמניה מאטיץ', פול פוגבה (חואן מאטה 63), ג'סי לינגארד (מרואן פלאיני 63, אנדר הררה 70), אנתוני מרסיאל, אלכסיס סאנצ'ס, רומלו לוקאקו.



מנצ'סטר סיטי – ווסט ברומיץ' 0:3

הסיטיזנס המשיכו בשלהם וראו את הפער מיונייטד שבמקום השני ל-15 נקודות כשגברו בקלות על נועלת הטבלה. בדקה ה-19 קווין דה בריינה שלח כדור עומק גדול לפרננדיניו שהיה בצד שמאל של הרחבה, ובעט מזווית קשה אלכסונית לשער את ה-0:1. בדקה ה-68 הכוכב הבלגי הסתפק בשער משלו אחרי בישול של ראחים סטרלינג. בדקה ה-89 סטרלינג הוסיף לעצמו עוד בישול כשכדור עומק שלו הסתיים בהקפצה של סרחיו אגוארו מעל בן פוסטר, בשער שקבע את תוצאת המשחק. דניאל סטארידג' שעלה לבכורה במדי הבאגיז בדקה ה-78 לא עזר להם להיחלץ מהמקום האחרון.



צ'לסי – בורנמות' 3:0

הבלוז עם משחק שלישי ללא ניצחון בארבעת משחקי הליגה האחרונים, והפסד ראשון ב-2018. צ'לסי ירדה למקום הרביעי למרות שיוויון של 50 נקודות עם ליברפול, בעקבות יחס שערים עדיף של האדומים. קאלום ווילסון העלה את בורנמות' ל-0:1, ובדקה ה-64 בישל את השני לג'וניור סטינסלס, שבישל בעצמו שלוש דקות לאחר מכן את ה-0:3 לניית'ן אקה, תוצאה שעזרה לחבורה של אדי האו לטפס למקום התשיעי בטבלה.


Full-time: Chelsea 0-3 Bournemouth. #CHEBOUpic.twitter.com/aXpUdlLdRe

— Chelsea FC (@ChelseaFC) January 31, 2018


תוצאות נוספות
סאות'המפטון – ברייטון 1:1
(ג'ק סטפנס 64 / גלן מארי 14. שבע דקות לבירם כיאל)


אברטון – לסטר 1:2
(תיאו וולקוט 25, 39 / ג'יימי וארדי 71)


ניוקאסל – ברנלי 1:1
(ג'מאל לסקלס 65 / קרל דרלו 85 עצמי)


סטוק – ווטפורד 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי