כאן שובתים? דיווח: ריאד מחרז החרים את אימון לסטר

ריאד מאחרז ודויד סילבה
ריאד מאחרז ודויד סילבה | AFP

האלג'יראי של השועלים, שלא קיבל את השחרור למרות הצעה נדיבה במיוחד שהתקבלה ממנצ'סטר סיטי, בחר שלא להגיע הבוקר לאימון כמחאה על השארתו וייקנס ב-200 אלף ליש"ט

קבוצות: לסטר
(גודל טקסט)

השם הנוצץ ביותר שזכה להצעות בחלון ההעברות האחרון של ינואר ובסופו של דבר נשאר בקבוצתו, הוא ללא ספק הקשר האלג'יראי ריאד מחרז. הכוכב הגדול של לסטר ומי שהוביל אותה לאליפות היסטורית, זכה בימים האחרונים של החלון להצעה מפתה ממנצ'סטר סיטי ודרש לקבל את השחרור, אך לא זכה לקבל את מבוקשו ונשאר בלסטר.

מחרז לא נכלל בסגל הקבוצה למשחק אתמול מול אברטון (2:1), לאור הסיטואציה בה ניצב החליט הצוות המקצועי לאפשר לו לנסות להסדיר את ענייניו מול הקבוצה, והמאמן קלוד פואל אף הודה שמבחינתו אפשרית הסיטואציה שהקשר יעזוב, אבל מנצ'סטר סיטי הודיעה שעות לפני תום הדד-ליין על ירידתה מהשחקן, לאחר שדווח כי הציעה 60 מיליון ליש"ט ואת פביאן דלף, והשחקן נתקע בלסטר לפחות חצי שנה נוספת.

באנגליה דווח שמחרז לא הגיע הבוקר לאימון הקבוצה כמחאה על כך שלא שוחרר, אחרי שלפי הדיווחים לסטר דרשה לא פחות מ-95 מיליון ליש"ט, כחלק ממסקנותיה אחרי מכירות העתק בהן היו מעורבות קבוצות הפרמיירליג, בין השאר עסקאות פיליפה קוטיניו, וירג'יל ואן דייק ואיימיריק לאפורט, ששולמו עבורו 65 מיליון יורו "בלבד" רק בשל סעיף השחרור "הנמוך" בחוזהו.


מאחרז מול סיטי בעבר. רצה להגיע, כעת בחר להחרים (Gettyimages)

פפ גווארדיולה אמר על כך אתמול, כשנשאל על דרישתו של מחרז להשתחרר: "הוא שחקן לסטר. כולם יודעים שרצינו, אבל לא יכולנו להרשות לעצמנו לשלם סכומים כאלה בזמן הזה. אני מבין לחלוטין את הסיטואציה. נראה מה יהיה בקיץ".

באנגליה מדווחים שמחרז הבהיר לחבריו לקבוצה כי הוא במצב נפשי שלא מאשר לו להגיע לאימונים ויתרה מכך, ייתכן שאף את משחקי הקבוצה הוא יחליט להחרים, בלסטר כבר טענו במועדון שהקשר ייקנס בלא פחות מ-200 אלף ליש"ט! יחרים גם משחקים בהמשך או שלא, אין ספק שסערה חדשה בעיצומה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי