צפו: מסוט אוזיל חתם בארסנל על הארכת חוזה עד 2021

מסוט אוזיל
מסוט אוזיל | אתר רשמי

הקשר ירוויח כ-350 אלף ליש"ט בשבוע (10 מיליון יורו לעונה) ויהיה שיאן המשתכרים בתולדות המועדון. "התלבטתי הרבה, אבל דברים טובים לוקחים זמן. פעם תותחן, תמיד תותחן"

(גודל טקסט)
 עכשיו זה לגמרי רשמי: מסוט אוזיל חתם על הארכת חוזה בארסנל עד 2021, שישאירו אותו בתותחנים עד גיל 33. הקשר הגרמני גם זכה לחיזוק משמעותי בשכר שלו שיעמוד' מעתה על 350 אלף ליש"ט לשבוע, הכי גבוה בתולדות המועדון. מדובר בחישוב שנתי על 8.75 מיליון ליש"ט שהם כ-10 מיליון יורו.


בכך תמה סאגה של מספר חודשים בהן שני כוכבי ארסנל, אלכסיס סאנצ'ס ואוזיל, שחוזיהם יסתיימו בתום העונה הנוכחית, סירבו להאריך חוזה. אם כי הסיום היה שונה לגבי כל אחד מהם. בעוד הצ'ילאיני עבר למנצ'סטר יונייטד תמורת הארמני הנריק מחיטריאן שעשה את הכיוון ההפוך הגרמני ימשיך בקבוצה לעוד שלוש שנים נוספות.




"זאת היתה אחת ההחלטות הקשות שלקחתי בחיים", הסביר הקשר בהודעה הרשמית, "התייעצתי עם מספר לא קטן של אנשים ולבסוף החלטתי ללכת עם הלב שלי. דברים טובים לוקחים זמן ואני שמח להישאר היכן שתמיד הרגשתי בבית ולעזור לארסנל להשיג כמה שיותר תאים בשלוש השנים הבאות. פעם תותחן, תמיד תותחן".



#YaGunnersYapic.twitter.com/msr20AUOm3

— Mesut Özil (@MesutOzil1088) February 1, 2018


בתקשורת האנגלית טענו כבר אתמול שמה שהניע את אוזיל לחתום הוא הצטרפותם של מחיטריאן ובעיקר של פייר-אמריק אובמיאנג, שניהם אקסים של דורטמונד ודוברי גרמנית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי