אובמיאנג: מכאן זה רק ילך וישתפר. צפו בתקציר

אובמיאנג
אובמיאנג | Getty

ארסנל מחצה 1:5 את אברטון והחלוץ כבש שער בכורה. ונגר על מחיטריאן, שבישל שלושה שערים: "לא יודע מה קרה איתו ביונייטד". ראמזי כבש שלושער, הסלבס בכוננות. אלרדייס: "כל הקבוצה היתה זבל"

(גודל טקסט)
ארסנל הביסה את אברטון 1:5 עם יכולת טובה מאוד של הרכש פייר-אמריק אובמיאנג שכבר בבכורה שלו והכניס הרבה אמביציה לקבוצה באמירויות. היה מעורב בשער, כבש שער (אם כי מעמדת נבדל) ובעיקר שיתוף הפעולה שלו עם הנריק מחיטריאן, שבישל שלושה שערים, ומסוט אוזיל, שלושתם שחקני בונדסליגה לשעבר.


"מכאן זה רק ישתפר עבור ארסנל. אני מאושר מהניצחון. המחצית הראשונה היתה גדולה, השנייה קצת פחות. האם תראו יותר ממני? אני חושב ככה", אמר אובמיאנג.




"סאנדיי מירור" כתב שעידן חדש נפתח באמירויות. הפנים,  ההתלהבות, המימד. אפילו ארון ראמזי, שלפי האגדה האורבנית בכל פעם שהוא כובש מישהו מפורסם מסיים את חייו, הבקיע לראשונה שלושער ולקח את הכדור הביתה. "הרגשה פנטסטית אבל הקרדיט מגיע לכל הקבוצה. במחצית ראשונה שיחקנו כדורגל התקפי מצוין".


1️⃣ Arsenal appearance
1️⃣ Arsenal goal

This place is feeling like home already, right @Aubameyang7? pic.twitter.com/cDwlOyPt5p

— Arsenal FC (@Arsenal) 3 בפברואר 2018


מחיטריאן, שעבר תקופה קשה במנצ'סטר יונייטד הוכיח לז'וזה מוריניו שמשהו בסיסי נפגם ביכולת השיפוט שלו. המיוחד רצה לראות את הארמני נותן יותר הגנה וייבש אותו ביציע או על הספסל. אצל ארסן ונגר, מנג'ר ארסנל, מחיטריאן קיבל חופש פעולה וגמל בשלושה בישולים.



מחיטריאן. מוריניו רצה ממנו הגנה וכנראה פספס אותו (Getty)


"יכולת התנועה והסיום של אובמיאנג היו מצוינים", סיכם ונגר, "גם אם הוא לא בשיא הכושר שלו. הוא תמיד מנסה להיכנס למרווחים שם יכול לקבל את הכדור ולאיים את השער. ככל שנכיר אותו טוב יותר, הוא יהיה טוב יותר". על מחיטריאן:  "אני לא אחראי למה שקרה לו ביונייטד. מבחינתי היתה לו בכורה טובה מאוד ומשכנעת. התנועה שלו והרצון לשחק התקפי היו נפלאים".


 ראמזי עם כדור המשחק. בכל פעם שהוא כובש מישהו מפורסם מת (Getty)


מנגד מנג'ר הטופיס, סאם אלרדייס, ירצה לשכוח את המשחק ה-400 שלו כמאמן בעיקר שבגלל שתחתיו אברטון רשמה שיא מועדון שלילי בפרמייר-ליג:  ארבעה שערים במחצית הראשונה. "כל הקבוצה שיחקה זבל וההופעה שלנו היתה פתאטית", לא חסך ביג סם במלים, "ראינו את סוונזי מנצחת את ארסנל וניסינו לשחק כמוהם אבל אף אחד מהשחקנים שלנו לא שיחק אפילו קרוב ליכולת שלו".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי