מוריניו: אלכסיס שחקן שיכול לשנות עונה שלמה. צפו בתקציר

סאנצ'ס
סאנצ'ס | Getty

הצ'יליאני כבש בבכורה ועוד בהיכל החלומות וסחט מחמאות: "הפיח רוח חדשה ביונייטד". המיוחד על ספסול פוגבה: "זה לא עונש". פפ על ההחמצה של סטרלינג: "הוא כבש 19 שערים העונה, לא יכול לכעוס עליו"

(גודל טקסט)
אלכסיס סאנצ'ס כבש את היכל החלומות אחרי שהבקיע שער בבכורה שלו בליגה ועוד באולד טראפורד. "הוא שחקן שיביא הרבה קלאסה למנצ'סטר יונייטד", החמיא המנג'ר ז'וזה מוריניו, "הוא רכש שיכול לשנות עונה שלמה".


גם ב-"מייל און סאנדיי" נסחפו עם הזרם:  "סאנצ'ס מסוג השחקנים שהכל קורה להם. הוא סחט פנדל, החמיץ וכבש את הריבואנד. הוא קיבל צהוב. ביציעים הניפו לו כרזה משונה על הכלבים שלו והעיקר הוא הפיח רוח חדשה ביונייטד". אגב, הצ'ילאיני איבד 32 כדורים במשחק, יותר מכל שחקן אחר של יונייטד באיזה שהוא משחק העונה.




מוריניו שוב פתח חשבון עם אוהדי יונייטד כשטען שהם לא מעודדים: "בפראטון פארק בפורטסמות' יודעים לעשות את זה טוב יותר". המיוחד גם טען שלא העניש את פול פוגבה על היכולת שלו מול טוטנהאם (2:0) בכך שלא פתח איתו והכניס אותו רק בדקה ה-65 אבל זה לא ממש מתיישב עם ההצהרות שלו כשהצרפתי היה פצוע לפיהם 'יונייטד עם פוגבה ובלי פוגבה הן שתי קבוצות שונות'.



פוגבה עם אלכסיס. מוריניו טוען שהספסול של הצרפתי נבע משיקולי רוטציה (Getty)


"אין טעם להעניש. המטרה שלי לעשות רוטציה ולשנות מדי פעם הרכבים", אמר מוריניו, "עשיתי שינויים לפי היריבה והילד הזה טומי מקטומיני (מי שהחליף בהרכב את הקשר הצרפתי) יש לו המון רצון ותשוקה להצליח. פוגבה שחקן פנטסטי ואין לי ספק שהוא אחד הגדולים בעולם". המיוחד אישר שמרואן פלאיני צריך לעבור ניתוח וציין שהוא מעוניין שהבלגי יאריך את חוזהו במנצ'סטר יונייטד למרות שהוא שחקן ספסל.


STAR SPORT: It ain't over #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/NrjOl0eYcD

— Neil Henderson (@hendopolis) February 3, 2018


הפער של מנצ'סטר סיטי מיונייטד ירד ל-13 נקודות אחרי 1:1 בברנלי ו"סאנדיי אקספרס" נשמע אופטימי כשנתן את הכותרת: "זה עוד לא נגמר". ראחים סטרלינג החמיץ מול שער ריק. בעוד וינסנט קומפני התפוצץ מצחוק כשנשאל על ההחמצה, פפ גווארדיולה לקח קשה אבל מיהר לגונן על החלוץ שלו: "החמצות כאלה קורות. סטרלינג כבש 19 שערים עבורנו העונה ונגד סאות'המפטון עשה זאת בדקה ה-96, אז אני לא יכול לבוא בטענות על החמצה אחת גדולה ככל שתהיה".



אדרסון. לדייץ' הוא מזכיר את קומאן, בלם-שוער (Getty)

אגב ברנלי השוותה כעבור 90 שניות מההחמצה הזוועתית של סטרלינג. שון דייץ' התלהב מאדרסון: "עוד לא ראיתי כזה שוער. זה כמו להציב את רונאלד קומאן בשער. הוא משחק כבלם ושוער. הייתי בטוח שגם את שער ה-1:1 הוא יציל ברגע האחרון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי