רק רשת: מדליות כסף לקוכמן ולמאירסון בג'ודו

לי קוכמן
לי קוכמן | צילום: איגוד הג'ודו

הישראלים ממשיכים להביא כבוד. מומחי הווינר נתנו יחס של 2.40 למכבי ת"א לעומת 2.85 לבאר שבע. וגם: סנייה בן ה-34 נחת בנועלת הטבלה באיטליה בנוונטו, צ'אבי לא שכח לכבוש והביצוע שמטריף את ארגנטינה

(גודל טקסט)
19:20: שתי מדליות כסף לישראל בג'ודו
אחרי מדלית הארד של גפן פרימו אתמול, מציג הג'ודו הישראלי הישגים מרשימים נוספים עם שתי מדליות. לי קוכמן (עד 90 ק"ג) בין הגברים וירדן מאירסון (עד 78 ק"ג) בין הנשים העניקו לנבחרת הישראלית שתי מדליות כסף בסבב אירופה בהונגריה ובפורטוגל בהתאמה.


17:00: דרוגבה חוזר להתאמן עם מסיכת גז ומוניטור ללב
דידייה דרוגבה חזר לאימוני טרום העונה אחרי ארבע שנים בהן לא עבר אימונים כאלה. הוא החליט להתאמן עם מסיכת גז ומוניטור ללב מכיוון שהוא רוצה לשחק עבור הקבוצה החדשה שלו פניקס רייסינג בליגת ה-USLשהוא אחד משני הבעלים שלה. בגיל 39 החוף השנהבי עדיין לא מוכן לפרוש מכדורגל. "זו הולכת להיות עונה גדולה", אמר.

En route pour une nouvelle saison en @uslsoccer demain démarrera ma première préparation complète depuis 4 ans donc pas besoin de dire à tous les fans de @phxrisingfc qu'elle sera belle!!!!#fortheloveofthegame#thebeautifulgame#phxrisingfcpic.twitter.com/XwAWHnlSJT

— Didier Drogba (@didierdrogba) February 4, 2018

14:39: מצעד הטריקים של JSG
קבוצת הסקייטבורד נשים הישראלית ממשיכה בפעילות ברחבי הארץ, ובמצעד השבועי בשיתוף פעולה עם "הגלגשת" מאשדוד מככבות אליזבת מאקו, אניטה לב וצליל סרור. צפו במהלכים המטורפים.


 

Tricks of the week – @hagalgeshet crew @elizabeth_sk8 & @anitaleb2005 – @sexyehud and @tslil_skates . It's so amazing to see the female scene ripping it. . . . #girlsshred #ripper #skatefeminino #skatemagazine #magazine #extreme #extremegirl #skateboarding #skatelife #skatergirls

A post shared by J.S.G (@j.s.g_jerusalemskatergirls) on



13:05: השער שמטריף את ארגנטינה
מועמד לשער השנה של 2018? איגנסו סקוקו סיפק הלילה ביצוע משוגע במשחקה של ריבר פלייט. תצפו תגידו לנו איזה ביצוע זה מזכיר לכם: של מסי או של מארדונה? 


Tremendo gol. #Scocco. #Fútbol@CARPoficial#River 2 #Olimpo 0 pic.twitter.com/1O4iwBwA2m

— Roberto Berasategui (@RoBerasategui) 4 בפברואר 2018

13:00: מחפשת מאמן
הנהלת דפורטיבו לה קורוניה הודיעה על סיום דרכו כריסטובל פארלו, אחרי ההפסד המביך לסוסיאדד 5:0. הוא אימן את הקבוצה הבכירה אחרי שקודם מהקבוצה השנייה של המועדון באוקטובר לאחר פיטורי פפה מל. דפור ניצחה רק שני משחקי ליגה תחת 13 המשחקים שניהל, וכעת היא תחפש מאמן חדש.


12:44: יחס של 2.40 לניצחון של מכבי ת"א, 2.85 של באר שבע
אולי בגלל שהיא המארחת, ואולי בגלל שאם תנצח היא תעלה למקום הראשון בטבלה, מומחי ה-Winner קובעים כי מכבי ת"א תנצח את האלופה, הפועל באר שבע, במשחק העונה שמתקיים הערב (21:00) באצטדיון נתניה.

המומחים העניקו יחס של 2.40 לניצחון של החניכים של ג'ורדי קרויף, אל מול יחס של 2.85 לניצחון של האלופה מבירת הנגב. עבור תוצאת תיקו העניקו מומחי Winner יחס של 2.90. מבחינת הכובשים, עבור ת"א צפויים לכבוש וידאר קיארטנסון (עם יחס של 5.00), ניק בלקמן (5.50) ואלירן עטר, שעומד על יחס כיבושים גבוה יחסית של פי 7.00. לאלופה יכבשו בן שהר (יחס של 5.50) אנתוני נוואקמה (5.50) ומאור מליקסון (8.50).







11:53: אובמיאנג כבר סוחט כותרות שליליות
פייר-אמריק אובאמיאנג כבר הספיק לטעום את ההבדל בין הצהובונים של גרמניה לאנגליה. ה"סאן" פרסם שהתובע הכללי בדורטמונד סגר לאחרונה תיק של דריסה כנגד השחקן, שאם היה מואשם ומורשע בו היה עלול לספוג עונש של שנתיים בכלא. מרטינה וכסונג, מעצבת דפי הבית של שחקני השוורצגלבן, קבעה פגישה עם הכוכב במארס 2014 אליה הגיע "אובה" בלמבורגיני המוזהבת שלו שהשווי שלה כ-250 אלף ליש"ט.


 "חיכיתי לו בכניסה למתקן האימונים שהיא גם כך צרה מאוד", שחזרה וכסונג בת ה-48 את המפגש הטראומטי, "חששתי לחיי כשהוא טס לידי במהירות של 50 קמ"ש ומגן הרוח של רכב פגע בי". לדברי וכסונג היא לקתה באסטמה כתוצאה מהתקרית.


11:22: סנייה חתם בבנוונטו
בקארי סנייה, שהיה שחקן חופשי מאז ששוחרר בקיץ 2017 ממנצ'סטר סיטי חתם במפתיע בנועלת הסריה A, בנוונטו. "היו לי הצעות מכל העולם ובהרבה יותר כסף", הסביר המגן הצרפתי בן ה-34 ששיחק בעבר גם בארסנל את הבחירה, "הלכתי עם הלב שלי לבנוונטו כי מדובר בקבוצה עם סיפור נפלא ובאנדרדוג שאני מעוניין לעזור להם להישאר בליגה".

Bacary Sagna turned down offers from across Europe to sign for Serie A bottom side Benevento because of their "beautiful" story pic.twitter.com/zuaLXm2E8k

— B/R Football (@brfootball) February 3, 2018


11:09: צ'אבי לא שכח לכבוש
צ'אבי, קשר ברצלונה לשעבר, הבקיע את השער הראשון לקבוצתו אל סאד בניצחון החוץ 1:3 על קטאר SC. קבוצתו של צ'אבי מדורגת שנייה בליגה הקטארית עם 37 נקודות, שתיים פחות מהמוליכה אל דוהאייל.


Quin crack va ser, és i serà sempre Xavi Hernández (38) @Blogcelonistapic.twitter.com/roC3gszfLa

— Jaume Solà (@jaumesg82) 3 בפברואר 2018


10:44: נפטר דן אלון
בסוף השבוע נפטר דן אלון, מניצולי טבח הי"א במינכן. אלון היה אלוף ישראל בסייף בסגנונות החרב והפלורט בסוף של ה-60 ותחילת שנות ה-70 ובן למשפחת סייפים. אביו, מאיר אלון, שעלה מהונגריה, היה אלוף פלשתינה, אחיו יורם היה אלוף ישראל בנוער ובנו, אריק, היה אלוף ישראל בסגנון החרב.

זמן קצר לאחר המשחקים פרש דן אלון מפעילות בסיוף. לפני מספר שנים פרסם ספר בשם Munich Memoir אודות הטרגדיה שחווה במשחקים האולימפיים במינכן. יהי זכרו ברוך.


10:00: עוקץ מחירים במלונות ברוסיה
מלונות ברוסיה מנסים לבצע עוקץ תיירים בזמן המונדיאל. לפי בדיקה של אתר השוואת מחירי המלונות הוטלס קומביינד, מחירי חדרים של מספר מלונות בסביבת האצטדיונים בהם מתקיימים המשחקים קופצים באלפי אחוזים בתקופת האירוע מול תקופה שגרתית.


לדוגמה אחד המלונות המלון גובה בממוצע 2,400 רובל ללילה, שהם 146 שקל. אך במהלך המונדיאל החדרים במלון הוצעו במחיר של 129,200 רובל שהם 7,877 שקל, קפיצה של 5,283% מהמחיר הרגיל. אותרו קפיצות מחירים חשודות נוספות ב-41 בתי מלון הפזורים על פני 11 אזורים.



עוקץ מחירים. מלון במוסקבה 

לדברי איל סגל מהוטלס קומביינד, העסקאות החשודות הוסרו כך שצרכנים המחפשים מקום ללון בו לא יופנו לתרמית. קפיצת מחירים בגלל ארועי מיוחדים או עונה תיירותית היא דבר טבעי בתחום מאחר והביקוש עולה, אבל לא קפיצה בסדר גודל כזה שכבר חורגת מסביבת המחיר הסביר.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי