רק רשת: אשתו של מוראטה מעוררת סערה, ללאנה מפשיר רגליים

אלברו מוראטה
אלברו מוראטה | AFP

הדוגמנית העלתה לרשת סרטון של הזוג רוקד באופן מחשיד, קשר ליברפול קפא במשחק החוץ מול סאות'המפטון. וגם: זוכה יחיד בטוטו בזכות השוויון הדרמטי בנתניה

(גודל טקסט)
18:05: לאדם ללאנה קפאו הרגליים בסאות'המפטון
אנגליה קרה, את זה כולנו יודעים, אבל אדם ללאנה סבל אתמול מחוויה מקפיאה. קשר ליברפול העלה לחשבון האינסטגרם האישי תמונה של שתי כפות רגליו, מיד לאחר משחק החוץ מול סאות'המפטון (החל ב-16:30 שעון אנגליה) והראה כיצד הן פשוט קפאו. מזג האוויר היה סביב שתי מעלות והקשר שאל את עוקביו: "למישהו יש דרך להפשיר רגליים?".


 

Any suggestions for defrosting feet ❄☃ #nofilter

A post shared by Adam Lallana (@officiallallana) on




17:30: חברי נבחרת הראגבי הצרפתית תושאלו בסקוטלנד
משחק שחקני נבחרת צרפת בראגבי, שהפסידו בסקוטלנד אתמול במשחק בין השתיים, תושאלו על ידי המשטרה המקומית לאחר שהוגשה נגדם תלונה על תקיפה מינית בעיר אדינבורו. לפחות לשלב זה, הם זכאים מכל אשמה.


17:00: ספרטה פראג מפרגנת לטל בן חיים
אפשר לומר שטל בן חיים סבל בחצי העונה הראשונה שלו בספרטה פראג, בצל תג המחיר של השחקן היקר בצ'כיה, אבל במחנה האימונים לקראת החזרה מפגרת החורף הוא היה המצטיין וכבש שישה שערים. ביום ראשון ספרטה ובן חיים יפגשו את סלובן ליברץ במחזור ה-17 לאחר למעלה מחודשיים של פגרה.

Winter pre-season stats:

Tal Ben Chaim was best goalscorer with 6 goals ⚽⚽⚽⚽⚽⚽

Ondřej Zahustel and Srdjan Plavšić both made 4 assists pic.twitter.com/CuguWw2ph1

— AC Sparta Prague (@ACSparta_EN) February 12, 2018

16:15: ביבראס נאצ'ו נהנה מהקפה
ביברס נאתכו, כוכב צסק"א מוסקבה ונבחרת ישראל, הזמין קפה – וכמו שקורה לרבים מאיתנו, השם שלו עוות במקצת בקופה.

"Nacho" @BibarsNatchopic.twitter.com/zTYrQ5mO2G

— НАП (@gevorggukasyan1) February 12, 2018

15:30: האם זו המשלחת הצפון קוריאנית לאולימפיאדת החורף?
בעמוד המדיה האמריקאי "Posobiec Media" בטוויטר התפרסמה תמונה משעשעת של איך היתה נראית נבחרת המזחלות של צפון קוריאה, אילו היתה כזאת. התמונה הקורעת זכתה כבר לאלפי לייקים ושיתופים ברחבי הרשת.



North Korean bobsled team pic.twitter.com/rfzTUmoO1p

— Posobiec Media (@PosobiecMedia) February 10, 2018


14:05: באיירן מינכן מברכת את לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי, כוכבה של האלופה הגרמנית, זכה בתואר "כדורגלן השנה" בפולין, ובמועדון מיהרו לברך: בעמוד האינסטגרם הרשמי של הקבוצה הועלתה תמונתו של החלוץ עם הפסלון היוקרתי עם הכיתוב "מזל טוב! לבנדובסקי הוכתר לשחקן השנה בפולין בפעם השביעית ברציפות!"


 

Congratulations, Lewy! @_rl9 has been named Poland's Footballer of the Year for the seventh year in a row! #MiaSanMia ##Lewandowski #RL7 #foty

A post shared by FC Bayern Official (@fcbayern) on




13:50: הריקוד של מוראטה ואישתו מעורר סערה ברשת
אליס קמפלו, אשתו של אלברו מוראטה, שיגעה את אוהדי צ'לסי ואנגליה כולה כשהעלתה סרטון באינסטגרם. בסרט, שהורד תוך דקות ספורות, נראים השניים רוקדים ריקוד מחשמל כשבמהלכו הרים אותה מוראטה בצורה דומה לזאת שהעלו בפוסט אינסטגרם קודם. התקשורת סערה והועלתה אפשרות שהחלוץ הספרדי ביים את פציעתו מכיוון שהוא לא רוצה לשחק תחת אנטוניו קונטה. בריאיון אחר הוא גם רמז שירצה לחזור לריאל מדריד. קונטה שנשאל עליו הגיב: "הוא פצוע בגב. אם זה ייקח יום, שבוע או חודש, אני לא יכול לענות".


 

Il centro della mia vita. #memories

A post shared by ALICE (@alicecampello) on




13:20: אחוות ברזיאלים בריאל מדריד
ניימאר נחלץ לעזרת חבר: ויניסיוס, שנרכש על ידי ריאל ומושאל לפלאמנגו הברזילאית, כבש שער גדול בניצחון 1:3 על בוטאפוגו וחגג עם הידיים על העיניים. התנועה פורשה על ידי אוהדי בוטאפוגו כמתגרה וברשתות החברתיות החלה התנפלות כלפי החלוץ בן ה-17. ניימאר, שסובל לעתים קרובות מאוהדי קבוצות יריבות שלא רואים בעין יפה את התנהגותו אחרי כיבוש שערים, יצא להגנתו. כוכב העל הברזילאי כתב "הכדורגל השתגע. אם אתה מנצח ואתה והחברים שלך חוגגים את זה אתה עושה טעות. יענישו אותך".


9:40: סטיב מקלארן פונה לדרך חדשה

התקופה הקצרה כיועץ מקצועי במכבי תל אביב לא הספיקה למאמן העבר האנגלי סטיב מקלארן, שהחליט לפנות לכיוון חדש בקריירה: על פי דיווחים ב"סאן" הבריטי, מקלארן מעוניין לקנות קבוצה מהליגה השניה ולהשקיע בה "סכום רציני". מקלארן, לשעבר מאמן דרבי קאונטי, שולח סוכנים לאסוף מידע על קבוצות שונות שיתאימו לתוכניות שלו והוא מתכוון לקנות מועדון ולבנות אותו מההתחלה עם צוות מקצועי משלו, כך על פי הדיווח באנגליה.



יתחיל מאפס? מקלארן (אריאל שלום)


9:30: התיקו בין נתניה לסכנין שווה מיליונים
שער השוויון של ג'ורדן פושה אמנם מנע ממכבי נתניה את ההזדמנות להבטיח את המקום בפלייאוף העליון, אבל הפך מישהו אחר למאוד מאושר: מהמר טוטו שזכה בפרס הראשון בשווי של 18 מיליון שקלים! זוהי הפעם הראשונה לאחר כמעט שנה ללא זכיות בה זוכה יחיד גורף את כל הקופה. באופן מעניין, מי שמילא ושלח את הטופס היה בנו של מנהל תחנת הטוטו 'פינה חמה' ברמת גן, תחנה שבצירוף מקרים חגגה בדיוק השבוע 18 שנות קיום. התחנה, אגב, מדורגת במקום השני בארץ מבחינת מכירות לפי דירוג הטוטו.



לא רק הם חגגו. שחקני בני סכנין אתמול בנתניה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי