דיווח: טוטנהאם תאריך את חוזהו של מאוריסיו פוצ'טינו

מאוריסיו פוצ'טינו
מאוריסיו פוצ'טינו | AFP

בצל ההתעניינות מריאל מדריד ומפ.ס.ז', התרנגולים מעוניינים להשאיר את המאמן הארגנטינאי המוערך. אריקסן בטוח: "הוא ירצה להמשיך עם מה שבנה, השתנינו והתבגרנו בזכותו"

(גודל טקסט)

התיקו המרשים שהוציאה טוטנהאם בשלישי בטורינו מול יובנטוס (2:2) במשחק הראשון מבין שניים בשמינית גמר ליגת האלופות עדיין מלהיב את אנגליה. לפי "מירור" הנהלת התרנגולים הציעה למאמן מאוריסיו פוצ'טינו להאריך את חוזהו הנוכחי מעבר ל-2021.

היו"ר דניאל לוי הבהיר שיעשה הכל כדי להשאיר את הארגנטינאי ולדחות את ההתעניינות מפ.ס.ז' ומריאל מדריד. בלונדון רוצים שפוצ'טינו יישאר ויוליך את הקבוצה להצלחה באצטדיון החדש שנמצא בהליך בנייה.

גם כוכב הקבוצה כריסטיאן אריקסן בטוח שמאמנו המוערך יישאר: "הוא ירצה להמשיך ולבנות את מה שבנה בטוטנהאם גם באצטדיון החדש. זו החלטה שלו, אבל המועדון והשחקנים מאושרים איתו". דלה עלי הסכים אף הוא: "יש לנו חדר הלבשה נפלא שמאמין בעצמו. אנחנו מאמינים מאוד בשיטת המשחק שלנו וזה נותן לנו הרבה ביטחון בכל משחק. כך גם קל לנו לצאת ממצבים קשים".

אריקסן סיפר ל"מירור" על התהליך שהקבוצה עברה בשנים האחרונות: "אנחנו בונים את עצמנו בכל שנה ומשתפרים. כשהגעתי לכאן אם היינו מפגרים נגד קבוצות צמרת כמו יובנטוס 2:0, היינו מפסידים 6:0. אלה הדברים ששינינו עם המאמן ועם השחקנים החדשים. כל שחקן אצלנו התבגר ואף אחד לא מוריד יותר את הראש בפיגור. אני לא יודע אם אנחנו מוכנים לזכות בליגת האלופות, אבל ננסה להתקרב יותר ויותר לזה. לא אשקר אם אומר שאנחנו רוצים לשים את היד על הגביע. מה שבטוח שהשתנינו לחלוטין וזה בזכות המאמן והשחקנים".

מאוריסיו פוצ'טינו. תחת מרדף (AFP)
מאוריסיו פוצ'טינו. תחת מרדף (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי