דיווח: פוגבה מאיים לעזוב את יונייטד אם מוריניו יישאר

ז'וזה מוריניו עם פול פוגבה
ז'וזה מוריניו עם פול פוגבה | Gettyimages

באנגליה טוענים הצרפתי החליט לא להישאר אם המאמן ימשיך, גורם במועדון: "היחסים ביניהם בשפל הכי נמוך". סוכנו פנה ליובנטוס ולריאל. מועמד מפתיע לאימון צ'לסי. ב-16:15 האדומים והבלוז בקרב לוהט (ספורט1)

(גודל טקסט)

בדרך לרעידת אדמה במנצ'סטר יונייטד? לפי דיווחים הבוקר (ראשון) בכלי התקשורת באנגליה, פול פוגבה מאיים לעזוב אם ז'וזה מוריניו יישאר בתפקיד המאמן גם בעונה הבאה.

לפי השמועות סוכנו מינו ראיולה כבר יצר קשר עם יובנטוס, קבוצתו הקודמת, ועם ריאל מדריד, שמאמנה זינדין זידאן מעריך מאוד את הקשר ואף ניסה להביאו לפני שחתם במנצ'סטר יונייטד תמורת סכום שיא של 110 מיליון יורו.


גורם ביונייטד סיפר ל"מירור": "היחסים ביניהם בשפל הכי נמוך. פול הבהיר שהוא לא מוכן להישאר אם ז'וזה יהיה המאמן".

הצרות במועדון האדום לא נגמרות כאן. השוער המצטיין דויד דה חאה דורש מהנהלת הקבוצה להכגדיל את שכרו מ-180 אלף ליש"ט בשבוע ל-350 אלף ליש"ט. הספרדי – השחקן הכי טוב של יונייטד בשנים האחרונות – רואה את פול פוגבה ואלכסיס סאנצ'ס משתכרים סכומי גבוהים ממנו בהרבה ודורש להיות מתוגמל על היכולת הנפלאה שהוא מגלה.

פוגבה ומוריניו. היחסים ביניהם בשפל של כל הזמנים (gettyimages)
פוגבה ומוריניו. היחסים ביניהם בשפל של כל הזמנים (gettyimages)

דה חאה חתום עד קיץ 2019 ואם יונייטד לא תצליח להאריך את חוזהו, ריאל מדריד תעוט על המציאה בקיץ הקרוב ותהיה מוכנה לשלם סכומי כסף גבוהים.

בתוך כך, "סאנדיי מירור" טוען שמועמד מפתיע עשוי להחליף את אנטוניו קונטה בקיץ בצ'לסי. מדובר בלואיס ואן חאל בן ה-66 שלא אימן מאז פוטר בקיץ 2016 ממנצ'סטר יונייטד. ההולנדי הצהיר כבר מספר פעמים שלא יחזור לאמן אם יקבל הצעה מקבוצה גדולה בפרמייר-ליג. הסיבה בגינה רומן אברמוביץ' עשוי לבחור דווקא בוואן חאל היא כי הוא מעוניין במאמן לטווח הארוך והשמות בהם הוא מעוניין – דייגו סימאונה (אתלטיקו מדריד), מסימיליאנו אלגרי (יובנטוס) ומאוריציו סארי (נאפולי) יהיו פנויים רק בקיץ 2019.

לואיס ואן חאל. יהיה סותם חורים של אברמוביץ'? (AFP)
לואיס ואן חאל. יהיה סותם חורים של אברמוביץ'? (AFP)

בצל כל הרעשים, מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי ייפגשו היום (ראשון, 16:15, ספורט1) בקרב צמרת מסקרן כשאת מרבית העניין ירכזו שני המאמנים ז'וזה מוריניו ואנטוניו קונטה שהתכתשו ביניהם בחריפות בחודשים האחרונים.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי