צפו בתקציר: 0:3 למנצ'סטר סיטי על ארסנל

ברנרדו סילבה, דה בריינה
ברנרדו סילבה, דה בריינה | Gettyimages

לגביע חוקים משלו? לא כשמדובר בסיטיזנס שהשלימו ניצחון כפול וזהה על התותחנים ב-96 שעות, תחילה בגמר גביע הליגה ואחר כך גם בליגה. סילבה (ברנרדו) וסילבה (דויד) כבשו, סאנה השלים. אובמיאנג החמיץ פנדל

(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי השלימה בתוך 96 שעות פעמיים 0:3 על ארסנל. תחילה הסיטיזנס חגגו על חשבון התותחנים בגמר גביע הליגה בוומבלי ואחר כך נדדה ההשפלה לאיצטדיון האמירויות במשחק דחוי במסגרת המחזור ה-28 בליגה. ברנדו סילבה, דויד סילבה ולירוי סאנה כבשו במהלכי כדורגל נהדרים שהזכירו את בארסה של פפ בציר 2008/09.

האורחים הגדילו את היתרון בפסגה ל-16 נקודות, בעוד ארסנל, שהפסידה לסיטי בבית לראשונה אחרי חמש שנים, נותרה במרחק עשר נקודות (45 מול 55) מטוטנהאם שבמקום הרביעי עם הכרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה. אבל איך אומרים אוהדי התותחנים המיואשים: "אם זה מה שיגרום לוונגר ללכת סופסוף, אנחנו קונים".

מסכת השערים נפתחה בדקה ה-15 כשסאנה רקד עם הכדור בלי הפרעה מאגף שמאל למרכז ומסר לברנדו סילבה. הפורטוגלי הקפיץ את הכדור מ-18 מ' באומנות מעל פטר צ'ך וקבע 0:1. בדקה ה-28 שוב סאנה תיעתע בשמאל, העביר לאגוארו שהיה עם הגב לשער במצב טוב אבל במקום להסתובב ולבעוט העדיף להשאיר קטנה לדויד סילבה שהתקדם פנימה וגלגל לשער, 0:2. חלפו חמש דקות וקווין דה בריינה עם כדור עומק אופייני לאגוארו שהעביר למרכז וסאנה כבש את השלישי.


אוזיל. האם הוא מצטער שהאריך חוזה בארסנל?

הנריק מחטריאן ופייר-אמריק אובמיאנג שאלתם? ובכן שני התותחנים שהגיעו בינואר היו מעורבים במצב הטוב ביותר של ארסנל במשחק בדקה ה-53. הארמני הוכשל אבל הגבונזי בעט רע את הפנדל ואדרסון לא התקשה להדוף.   

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי