מקטומיניי החליט לייצג את סקוטלנד, דה חאה ישתכר 350 אלף ליש"ט

דה חאה
דה חאה | AFP

הקשר המוכשר של יונייטד ויתר על אנגליה, בממלכה סבורים שהשוער יחתום לטווח ארוך ולא יעזוב את מנצ'סטר לטובת מדריד. שני, 22:00 בספורטHD1: פוגבה ימשיך בעמדה התקפית יותר מול קריסטל פאלאס

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד עם הגב לקיר, איבדה אפילו את המקום השני לליברפול ולזכותה יתרון של נקודה אחת בלבד פני טוטנהאם הרביעית, ולשמחתה, לפחות על הנייר, מחכה לה מחר משחק חוץ הנחשב לנוח, בלונדון אצל קריסטל פאלאס הפצועה שנלחמת על חייה בליגה ואחרי חמישה משחקים ללא ניצחון תנסה להדהים את ז'וזה מוריניו (22:00, ישיר בספורט1HD).

גם ליונייטד ישנם חיסורים, אבל לא משמעותיים מדי. מרכוס רוחו, פיל ג'ונס ודיילי בלינד ייעדרו בגלל פציעות ובמסיבת העיתונאים למשחק הפתיע מוריניו כשדיבר על זלאטן איברהימוביץ': "הוא לא פצוע, אבל העונה הזאת קשה עבורו. הוא לא מרגיש כרגע שהוא כשיר לחלוטין ושהוא יכול לתרום לנו". סקוט מקטומיניי ימשיך לקבל את חולצת ההרכב, באשר לפול פוגבה נראה שהוא ימשיך ב-11 ובעמדה קדמית יותר. סוכנו של פוגבה, מינו ראיולה, אמר על האירועים האחרונים והשמועות על עימות בין השחקן למנג'ר: "הוא לא יעזוב עד שלא יזכה בפרמיירליג".

מקטומיניי, הנחשב לדבר החם הבא בכדורגל האנגלי, החליט לייצג גם את נבחרת סקוטלנד ולא את אנגליה מכיוון שאבא שלו נולד בגלאזגו. הקשר בן ה-21 לא שיחק עד כה באף נבחרת, אבל נפגש עם נציגי שתי ההתאחדויות בנושא. מוריניו ביקש ממנו לא לחשוב על ההצעות לייצג את אנגליה או סקוטלנד, אלא על יונייטד בלבד. "העצה שלי אליו היא להמשיך להיות צנוע ולהתרכז במשחקי יונייטד. הראש שלו במקום הנכון והוא עבר מבחנים לא קלים גם בכדורגל וגם מבחינת מנטליות", אמר המנג'ר. היום כאמור הגיעה ההחלטה.


ההתאחדויות של אנגליה וסקוטלנד מנסות לשכנע. מקטומיניי (Gettyimages)

בעיתוני סוף השבוע פורסם שמנצ'סטר יונייטד חושבת כבר על חיזוק לעונה הבאה. מוריניו רוצה את רובן נבס, שמצליח עם וולבס המובילה את הטבלה בצ'מפיונשיפ. ל"מיוחד" ולנבס יש סוכן משותף, ז'ורז' מנדס. אם הוא יגיע הוא אמור להחליף את אנדר הררה. ידיעה נוספת היא שיונייטד תסכים לשלם לדויד דה חאה 350 אלף ליש"ט לשבוע כדי שיחתום על חוזה ארוך טווח ולא יעבור לריאל מדריד. דה חאה בדרך לזכות פעם רביעית בתואר "שחקן השנה של יונייטד".

פאלאס שהתאוששה מפתיחת העונה הכי גרועה אי פעם, מוצאת עצמה שוב באיזור הסכנה. רוי הודג'סון אמר: "בעבר לא האמנתי שנצא אחרי שבעה הפסדים רצופים מהתחתית ולכן אני אופטימי שאפשר לברוח שוב מאיזור הסכנה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי