שואו התעמת עם מוריניו ונמצא בדרך החוצה מיונייטד

לוק שואו
לוק שואו | Gettyimages

בממלכה טוענים שהיחסים בין המגן למאמן עלו על שרטון, מאטיץ' ניסה להגן הפורטוגלי: "קשה לעבוד איתו כי הוא דורש הרבה, השחקנים צריכים לקבל את זה". הפרשן מרטין קיאון: "מוריניו מסתכן בלאבד עוד חדר הלבשה"

(גודל טקסט)
כולם מדברים על ה"עונה השנייה" של ז'וזה מוריניו, אבל מה עם תסמונת "העונה האחרונה"? זכורים הריבים של המאמן הפורטוגלי עם דייגו קוסטה ואדן הזאר בצ'לסי והסכסוך עם איקר קסיאס בריאל מדריד. נראה שגם במנצ'סטר יונייטד מתחילים לצוץ תסמינים לתופעה הזו.


הסיפור החם הוא ריב מוריניו למגן לוק שואו. כזכור, לאחר המשחק מול ברייטון בו הוחלף השחקן במחצית, הפורטוגלי יצא במונולוג חריף נגד שחקנו ואמר שהוא מאוכזב ממנו. "סאן" טוען הבוקר (שני) ששואו בדרך החוצה והמאמן רק נותן לו דקות כדי שיהיה בכושר וקבוצות ירצו לקנות אותו. מסתבר שבאימון המסכם השניים התעמתו והיחסים ביניהם עלו על שרטון.


בניגוד לאווירה השלילית סביבו של הפורטוגלי, נמניה מאטיץ' דווקא החמיא למאמנו: "זה קשה מאוד לעבוד עם מוריניו בגלל שהוא תמיד דורש יותר ויותר באימונים ובמשחקים. אני מאוד אוהב את זה, אבל גם שאר השחקנים צריכים לקבל את זה". הקשר הסרבי הוסיף: "מוריניו מיוחד בגלל שהוא רוצה רק לנצח וכשהוא מפסיד הוא לא מסוגל לקבל את זה. אולי בגלל זה הוא זכה ב-20 תארים בקריירה שלו. אם הוא זוכה באליפות הוא רוצה לעשות זאת גם עונה הבאה".


מרטין קיאון כתב בטורו ב"דיילי מייל" כי מוריניו מסתכן להפסיד עוד חדר הלבשה: "מוריניו נשמע לי אחרי המשחק נגד ברייטון כמו פרשן ולא כמו מאמן. הכוונה של מוריניו להכניס מוטיבציה לשחקנים מובנת, אבל לא כולם אוהבים שמטפלים בכביסה המלוכלכת בחוץ".


EXPRESS SPORT: Jose to show Shaw door #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/qMCR5wyK6m

— Neil Henderson (@hendopolis) March 18, 2018

בתוך כך, מוריניו רוצה לרכוש מפולהאם את מי שמכונה "גארת' בייל החדש", המגן השמאלי בן ה-17 של פולהאם ראיין ססניון, שמחירו כבר עומד על 40 מיליון ליש"ט. הוא נחשב לאחד ההמגנים ההתקפיים הכי טובים באירופה כשעד כה כבש 14 שערי ליגה ב-38 משחקים תחת סלבישה יוקאנוביץ' בקבוצה שמדורגת שלישית בצ'מפיונשיפ. יונייטד שלחה סקאוטים לשלושת המשחקים האחרונים שלו בליגה וגם טוטנהאם שהתעניינה בו לפני שנה ורוצה אותו כעת. לפני העניין בססניון, מי שהיה מבוקש בשדים האדומים הוא דני רוז מהספרס, שעבר עונה לא קלה עם פציעות ולא הציג יכולת טובה.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי