סלאח: "מצרים יכולה להגיע רחוק בגביע העולמי"

מוחמד סלאח
מוחמד סלאח | Gettyimages

החלוץ הלוהט של ליברפול דיבר במסיבת עיתונאים על ההשוואה למסי, ליגת האלופות, הקריירה עד כה וכמובן על הסיכוי של נבחרתו בטורניר החשוב מכולם

(גודל טקסט)

 מוחמד סלאח הוא נכון להיום הסחורה הכי חמה בכדורגל העולמי אחרי שכבש 36 שערים עד כה העונה במדי ליברפול. לאחרונה הוא גם חתם על חוזה פרסום עם חברת וודאפון ובמסיבת עיתונאים להשקת הקמפיין חלוץ ליברפול הודה: "יש לי עוד מטרה העונה, אבל אני לא אגלה מה היא עדיין". בינתיים, הוא ראשון במרוץ ל"נעל הזהב של אירופה" עם 28 שערי ליגה, לפני ליאו מסי 25.

ההשוואות לליאו מסי: "ברור שזה דבר טוב שמשווים אותי לשחקן גדול כמוהו שכבר שנים נמצא בצמרת העולמית, אבל נכון לעכשיו זו רק השוואה עם מספר השערים שכבשנו העונה".

ההגרלה נגד מנצ'סטר סיטי ברבע גמר ליגת האלופות: "זו הגרלה טובה עבורנו. אנחנו מכירים את סיטי מצוין והם מכירים אותנו. אני בטוח שנעבוד קשה כדי לעבור אותם ולהעפיל לחצי הגמר. כבר אמרתי שאני רוצה לקחת את ליברפול לזכייה בליגת האלופות השנה".

מו סלאח. שומר בסוד על מטרה נוספת עד סיום העונה (AFP)
מו סלאח. שומר בסוד על מטרה נוספת עד סיום העונה (AFP)

המטרות בקריירה: "יש לי אמביציה גדולה להצליח במטרות שלי, בגלל שהגעתי ממקום שונה מאשר שחקנים אחרים. שוב, אני לא מגלה מה המטרה העיקרית עד סוף העונה, אבל יש כזו". 

מצרים בגביע העולמי: "מצרים יכולה להגיע רחוק בגביע העולמי. יש לנו נבחרת עם הרבה צעירים מוכשרים שרוצים לתת במונדיאל את כל מה שיש להם וזה נכון גם לגבי הוותיקים בנבחרת".

מצרים אגב תשחק ביום שישי הקרוב (22:45, שידור ישיר בספורט2) במשחק ידידות נגד פורטוגל ועל הדשא צפוי קרב מסקרן בין מוחמד סלאח לכריסטיאנו רונאלדו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי