רשמית: איברהימוביץ' שוחרר מיונייטד, צפוי לחתום בגלאקסי

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | AFP

השדים האדומים הודיעו רשמית על שחרור מיידי של החלוץ, שצפוי לחתום לשתי עונות בקבוצה מה-MLS. ישתכר 1.5 מיליון דולר לשנה. עוד נטען: עשוי לחזור בו מפרישה ולייצג את שבדיה במונדיאל

(גודל טקסט)
עכשיו זה רשמי: עידן זלאטן איברהימוביץ' במנצ'סטר יונייטד הסתיים, לאחר שהמועדון הודיע הערב (חמישי) על שחרורו המיידי מהקבוצה. "מנצ'סטר יונייטד מאשרת שהגיעה לסיכום על סיום חוזהו של זלאטן איברהימוביץ' באופן מיידי", נכתב בהודעה הרשמית. "כולם במועדון רוצים להודות לזלאטן על התרומה שלו למועדון מאז שהגיע ומאחלים לו רק טוב בהמשך".


החלוץ השבדי בן ה-36 צפוי לצאת לדרך חדשה בלוס אנג'לס גלאקסי מה-MLS, ולפי "ספורטס אילוסטרייטד" הוא סיכם עד סוף 2019, כלומר לשתי עונות, בה שיחקו בעבר דייויד בקהאם וסטיבן ג'רארד וירוויח 1.5 מיליון דולר לעונה, המקסימום לפי תקרת השכר בליגה. העסקה שעשויה להיות האחרונה בקריירה של החלוץ הוותיק יכולה להיות רשמית כבר מחר, ואיברהימוביץ' ימריא לארצות הברית במהלך השבוע הבא ואף עשוי לערוך הופעת בכורה כבר ב-31 במארס בדרבי מול לוס אנג'לס FC שעורכת בכורה בליגה, בה משחקים שמות כמו קרלוס ולה וז'ואאו מוטיניו.


מוקדם יותר פורסם ב-"BBC" שלפני זמן קצר כי מנג'ר השדים האדומים, ז'וזה מוריניו, אישר לענק השבדי לעזוב עוד לפני ה-30 ביוני, אז חוזהו מסתיים רשמית. איברהימוביץ' בן ה-36, שעבר לפרמייר-ליג בקיץ 2016 אחרי ארבע שנים מאוד מוצלחות בפאריס סן ז'רמן שם ניפץ כמעט כל שיא אפשרי, צפוי לעבור לארצות הברית וככל הנראה יפרוש במדיה של לוס אנג'לס גלאקסי.


#MUFC has agreed to the termination of Zlatan Ibrahimovic's contract with immediate effect.

Club statement: https://t.co/F0vdXLBPFApic.twitter.com/ISJVCCjYre

— Manchester United (@ManUtd) March 22, 2018
באנגליה אף טוענים שאיברהימוביץ' יעזוב את אנגליה לטובת הליגה בארצות הברית כדי לחזור לכושר משחק, כשמטרתו העיקרית היא לחזור בו מפרישה ולשוב ולייצג את נבחרת שבדיה החל מהמונדיאל הקרוב ברוסיה. שבדיה כזכור עלתה למונדיאל לאחר שהדיחה את איטליה במשחקי הפלייאוף ובשלב הבתים בגביע העולם היא תתמודד מול גרמניה, מקסיקו ודרום קוריאה.



זלאטן איברהימוביץ'. כמעט שלא שיחק העונה, יתאושש בארה"ב? (Gettyimages)


לזלאטן 29 שערים ב-53 הופעות במנצ'סטר יונייטד, אך מאז נפצע במסגרת הליגה האירופית מול אנדרלכט לפני כשנה התקשה להתאושש והעונה הוא שיחק 103 דקות בלבד בפרמיירליג, כולן בנובמבר-דצמבר 2017, אז התאושש מהפציעה, ושיחק בנוסף 16 דקות בליגת האלופות ו-69 דקות בגביע הליגה. מוריניו נשאל פעם אחר פעם מדוע זלאטן איברהימוביץ לא זוכה לדקות, ובכנות הבהיר כי החלוץ כשיר, אך לא מצליח לספק את הרמה הנדרשת כדי לשחק במדי מנצ'סטר יונייטד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי