פפ: חשוב להשאיר את סטרלינג, אבל אתם יודעים איך זה

ראחים סטרלינג
ראחים סטרלינג | AFP

מאמן מנצ'סטר סיטי התייחס לעתידו של הכוכב האנגלי: "עסקאות הן עסקאות, יש סוכנים והרבה נסיבות. הוא יודע כמה הוא חשוב לנו". בנוסף גילה: "אחרי ה-4:0 לאברטון בעונה שעברה חשבתי שאפוטר"

(גודל טקסט)

רגע לפני המשחק הערב מול אברטון בגודיסון פארק (שבת, 19:30, שידור ישיר בספורט1), פפ גווארדיולה הודה שהוא יצטרך להיאבק כדי להשאיר את ראחים סטרלינג במנצ'סטר סיטי. הדברים מגיעים לאחר שפורסם שהשחקן מבוקש על ידי ריאל מדריד, בנוסף לכך שטרם סיכם על הארכת חוזהו בסיטיזנס, שמצידם מוכנים נכון לעכשיו עדיין לא הסכים להצעה להאריך את חוזהו בסיטיזנס, שרוצים להכפיל את שכרו ל-280 אלף ליש"ט לשבוע. לפי "דיילי מירור", השיחות לא העלו דבר וחוזהו של השחקן מסתיים ב-2020.

עוד לפי הדיווח, לא רק ריאל מדריד, אלא גם ברצלונה ופאריס סן ז'רמן מעוניינות באקס ליברפול, שחווה שיפור עצום ביכולתו תחת גווארדיולה מאז הגיע מאנפילד והוא נהנה מהעונה הכי טובה שלו בקריירה אחרי שכבש 20 שערים בכל המסגרות במדים התכולים. "חשוב שנשאיר אותו אצלנו",אמר פפ והוסיף: "אבל אם יודעים איך זה. עסקאות הן עסקאות. יש סוכנים ויש הרבה נסיבות ואולי מועדונים אחרים מעוניינים בו. הוא יודע עד כמה הוא חשוב עבורנו". בנוסף אמר המנג'ר שהוא לא מתעסק אישית בשיחות עם סטרלינג. "זה התפקיד של צ'יקי בגיריסטיין. בכל הקשור לחוזים תשאלו אותו, אני לא הכתובת".

בנוסף, גילה גווארדיולה דבר מפתיע: "אחרי ההפסד 4:0 לאברטון בעונה שעברה, בינואר 2017, חשבתי שהדברים פשוט לא עובדים ויש אפשרות שיפטרו אותי, אבל אמרתי לעצמי שאם בעונה הבאה זה לא יעבוד שוב, פראן סוריאנו ובגיריסטיין יחליטו מה עתידי. לא שיחקנו גרוע אז, כמו שהתוצאה הייתה גרועה". התבוסה הזו אגב, הייתה אחת הגרועות שלו כמאמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי