דיווח: מסימיליאנו אלגרי יאמן את צ'לסי בעונה הבאה

מסימיליאנו אלגרי
מסימיליאנו אלגרי | Gettyimages

באנגליה טוענים שראשי הבלוז קיבלו החלטה וחושבים שמאמן יובנטוס הוא האיש המתאים להוביל את הקבוצה להצלחות באירופה. קונטה לא יפוטר עד סיום העונה

(גודל טקסט)
זה נראה סגור. חלק גדול מכלי התקשורת באנגליה טוענים שהתקבלה ההחלטה ואנטוניו קונטה יעזוב את צ'לסי בסיום העונה הקרובה בעקבות הכישלון המקצועי והיחסים הרעועים עם הנהלת המועדון.


למרות שנראה היה שלואיס אנריקה יהיה המאמן הבא של הבלוז, בממלכה טוענים מסימיליאנו אלגרי יהיה זה שיגיע לסטמפורד ברידג' בקיץ. הבעלים רומן אברמוביץ' התרשם מעבודתו של המאמן האיטלקי (גם בצמד המשחקים מול טוטנהאם) וחושב שהוא האיש המתאים להוביל את הקבוצה להצלחות באירופה.


אלגרי מודע לקושי בצ'לסי, אבל רוצה להצטרף לשורת המאמנים הבכירים בפרמייר-ליג הכוללת את פפ גווארדיולה, ז'וזה מוריניו ויורגן קלופ. המאמן האיטלקי למד אנגלית בשנה האחרונה והגיע למספר ביקורים בלונדון. הוא גם נחשב למאמן נוח יותר מקונטה ולא יסתכסך במהירות עם ראשי המועדון כמו המאמן הנוכחי.

SUN SPORT: Take it to the Max #tomorrowspaperstoday
⚽️⚽️⚽️ pic.twitter.com/1DQtFwAg3W

— Helen Miller (@MsHelicat) April 2, 2018

צ'לסי לא תפטר את קונטה עד סיום העונה למרות שההפסד לטוטנהאם במחזור האחרון סתם כנראה את הגולל על האפשרות שהקבוצה תשחק שנה הבאה בליגת האלופות. האיטלקי מרוויח 185 אלף ליש"ט לשבוע ואם צ'לסי תשחרר אותו מחוזהו כשנותרה לו עונה נוספת בחוזה היא תצטרך לשלם לו פיצוי של 9.6 מיליון ליש"ט.


מסימיליאנו אלגרי. המחליף של קונטה (gettyimages)
מסימיליאנו אלגרי. המחליף של קונטה (gettyimages) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי