פוצ'טינו: מתאים לי שקיין ואריקסן יכבשו שוב נגד סיטי

מאמין בחלוץ שלו. פוצ'טינו
מאמין בחלוץ שלו. פוצ'טינו | צילום: Gettyimages

מאמן טוטנהאם דיבר לקראת מפגש הצמרת נגד מוליכת הפרמיירליג (שבת 21:30, ספורט1): "קיין לא שקרן או אגואיסט, הוא שחקן קבוצתי". עוד במחזור ה-34: צ'לסי תקווה לצמצם פערים מול סאות'המפטון החלשה שנאבקת בתחתית

(גודל טקסט)

המחזור ה-34 בפרמיירליג ייפתח השבת עם 7 משחקים, כאשר במרכזי שבהם תנסה סיטי להתאושש מרצף ההפסדים וההדחה מילגת האלופות דווקא מול טוטנהאם הקשוחה. צ'לסי תפגוש את סאות'המפטון שנאבקת על חייה וליברפול, שחולמת על גמר הצ'מפיונס, תארח את בורמנות'.

ליברפול – בורנמות' (19:30, ספורט1)
ליברפול תצטרך לנחות לקרקע כדי להשיג ניצחון חשוב אם היא רוצה לנסות עדיין לסיים במקום השני את הליגה. אחרי ההישג מול מנצ'סטר סיטי, יהיה קשה להחזיר את השחקנים לכדורגל האפרורי יותר בפרמיירליג. ועדיין, ליברפול בלתי מנוצחת ב-18 משחקי ליגה באנפילד. ג'ורדן הנדרסון, שהיה מושעה למשחק נגד סיטי, יחזור להרכב. חמישה שחקנים יחסרו בליברפול, ביניהם אדם לאלנה, ג'ואל מאיפ וג'ו גומס הפצועים. נתנאל קליין עשוי לפתוח שוב כמגן ימני אם טרנרט אלכסנדר-ארנולד ישחק בשמאל. מו סלאח מקווה לכבוש את שערו ה-40 העונה מול בורנמות', שמגיעה בלי הרבה לחץ מכיוון שהיא במצב טוב בטבלה יחסית.

סאות'המפטון – צ'לסי (14:30, ספורט1)
הסיינטס נלחמים על חייהם בפרמיירליג כשהם מתחת לקו האדום, מרחק שלוש נקודות מקריסטל פאלאס. צ'לסי עדיין רחוקה 10 נקודות מטוטנהאם שבמקום הרביעי, אבל עם ניצחון מחר והפסד של התרנגולים לסיטי הם יכולים לצמצם לשבע נקודות ולחלום על נס. בשלושת המשחקים האחרונים שלה, סאות'המפטון ספגה שלושה שערים ומעלה כל משחק. המנג'ר מארק יוז אמר: "ההישארות בליגה היא המשימה שלנו. המשחק הזה הוא לא חזרה כללית לחצי הגמר בגביע האנגלי בו אנחנו משחקים גם נגד צ'לסי, רק הליגה צריכה להיות המטרה. אולי לצ'לסי היתה תקופה לא הכי טובה, אבל אנחנו לא יכולים לבנות על זה". הבלם הפולני של סאות'המפטון יאן בנדנרק, עשוי לערוך בכורה בליגה אחרי שהגיע בקיץ מלך פוזנאן.

צ'לסי ליקטה רק נקודה מחמשת משחקיה האחרונים בליגה, אבל המארחת ניצחה אותה רק פעם אחת בתשעה משחקים. אם יוז יפסיד, הוא יהיה המנג'ר השני בלבד שמפסיד שלוש פעמים נגד אותה קבוצה, לאחר שעשה זאת פעמיים עם סטוק העונה. גרהאם סונס מחזיק בתואר המפוקפק כשב-2004/5 הפסיד שלוש פעמים לארסנל.

מארק יוז.
מארק יוז. "רק הליגה צריכה להיות המטרה" (Gettyimages)

טוטנהאם – מנצ'סטר סיטי (21:30, ספורט1).
שעה לא צפויה בפרמיירליג למשחק חשוב לשתי הקבוצות. סיטי מגיעה לוומבלי אחרי שלושה הפסדים ב-10 ימים, פעמיים לליברפול באלופות ולמנצ'סטר יונייטד בליגה, והיא לא תזכה עדיין באליפות גם אם תנצח. טוטנהאם, שתחסר את דני רוז והארי ווינקס הפצועים, ניצחה את שני משחקי הבית האחרונים שלה מול סיטי אבל הפסידה באיתיחד 4:1. הקבוצה של פפ ניצחה רק משחק אחד מתוך חמשת האחרונים בליגה נגד טוטנהאם. החלוץ גבריאל ז'סוס קרא לחבריו לקחת את עצמם בידיים. הוא אמר למנצ'סטר איבנינג ניוז: "שלושת ההפסדים האחרונים מאפילים על ההישגים שלנו העונה. חייבים לשמור על הראש זקוף ולהתאושש. ליברפול קבוצה גדולה והיא הדיחה אותנו ומגיע להם כל הכבוד, אבל בליגה לא ימנעו מאיתנו לקחת אליפות".

העניין במשחק, כמו גם במשחק של ליברפול, יהיה התחרות והריב בין מו סלאח להארי קיין, לאחר שהנהלת הליגה העניקה את השער השני שכבשה טוטנהאם נגד סטוק בניצחון 1:2 לקיין במקום לכריסטיאן אריקסן וכעת לסלאח יש 29 שערים בליגה ולקיין 25. סלאח התרגז על ההחלטה ותקף את קיין בטוויטר, אבל מאוריסיו פוצ'טינו יצא להגנתו כשאמר: "קיין לא שקרן. הוא לא אגואיסט שלקח בכוח לשחקן אחר את השער. כשהוא יכול בכל משחק הוא מחפש את השחקן שנמצא במצב נוח יותר לכבוש. זה לא כמו שתיארו אותו ברשתות החברתיות כאילו הוא חושב רק על עצמו. הוא שחקן קבוצתי, אבל הוא אמר לכולם אחרי השער שהוא נגע בכדור בכתף ימין. אני יכול רק לקוות שקיין ואריקסן יכבשו שוב נגד סיטי. זה מתאים לי".

הארי קיין. מאבק צמוד בינו לבין סלאח (AFP)
הארי קיין. מאבק צמוד בינו לבין סלאח (AFP)

שאר המשחקים (17:00, משולב בספורט1)
ברנלי – לסטר

קריסטל פאלאס – ברייטון

הדרספילד – ווטפורד

סוונזי – אברטון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי