צפו בתקציר: כך יונייטד הושפלה מול ברום ועזרה לסיטי לקחת אליפות

מאט ריצ'י
מאט ריצ'י | Gettyimages

שבוע ויום בלבד אחרי שניצחו 2:3 באיתיחאד ומנעו מהיריבה השנואה לחגוג על חשבונם, הגיעה תצוגת נפל מול נועלת הטבלה שהסתיימה ב-1:0 ובחגיגות כחולות ברחבי העיר. ארסנל הפסידה 2:1 בניוקאסל

(גודל טקסט)
מנצ'סטר סיטי זכתה הערב (ראשון) באליפות חמישית בתולדותיה ושלישית בשש השנים האחרונות, וכמו לפני שש שנים היריבה העירונית יונייטד לקחה בכך חלק. השדים האדומים הצליחו איכשהוא להפסיד 1:0 בבית לנועלת הטבלה ווסט ברומיץ' והסיטיזנס עם יתרון של 16 נקודות כש-15 נותרו בקופה יכולים היו לצאת ולחגוג גם מבלי לשחק.


במשחק נוסף שנערך הערב גברה ניוקאסל 1:2 בבית על ארסנל ונשארה רשמית בליגה.


מנצ'סטר יונייטד – ווסט ברומיץ'  1:0
 
שבוע אחרי שהגיעו לאיתיחאד, עשו מהפך אדיר וניצחו 2:3 את מנצ'סטר סיטי כשלה מנצ'סטר יונייטד אצלה בבית מול נועלת הטבלה, ווסט ברומיץ'. ההפסד 1:0 לבאגיס קבע שהחבורה של פפ גווארדיולה היא אלופת אנגליה לעונת 2017/18. ולא רק: זאת גם האליפות המהירה ביותר בתולדות הפרמיירליג שהושגה כשנותרו עוד 15 נקודות בקופה.


ז'וזה מוריניו כמובן שלא נקי משגיאות במשחק הזה. מי עולה למשחק מול נמושה כמו ברום עם כל כך שחקנים הגנתיים. במחצית השנייה הפורטוגלי התעשת ושיגר לכר הדשא את ג'סי לינגארד, אנתוני מרסיאל ומרכוס ראשפורד, אבל לקבוצה שלו פשוט לא היה הערב משחק התקפי. ארבעה בעיטות למסגרת בלבד, החמצה של גול אחד בלבד, גול וחצי אם נהיה ממש לארג'ים. והנה עוד נתון מדהים: יונייטד מעולם לא הפסידה בבית לנועלת טבלה (הכוונה לקבוצה שנכנסת למרתף אחרי חודש דצמבר) 



פוגבה. שוב לא סיים משחק תחת מוריניו (Getty)


במחצית הראשונה לא ראינו הרבה פרט לשער שכבש פול פוגבה אבל עם היד בדקה ה-29 שזיכה אותו כמובן בצהוב. רומולו לוקאקו כשל להרשית באחד על אחד מול שוער ברום, בן פוסטר. בהפסקה כאמור ירד למיוחדהאסימון והוא שיגר כוחות התקפיים אבל גם שלח את פול פוגבה למקלחת מוקדמת (וזה דווקא אחרי שמוריניו הפליא לשבח את הצרפתי והגישה שלו בראיונות טרום המשחק).


ואז הגיעה הדקה ה-73: כדור קרן הוגבה לרחבת יונייטד, הבלם המצרי אחמד חיג'אזי הוריד בראשו לג'יי רודריגס שהמשיך בכריעה פנימה. לא יאומן. יונייטד שכבה על השער אבל היתה עוד פחות חדה מבמחצית הראשונה וירדה מושפלת.


Looks like it could be 4-3-3 for #MUFC today! Here's our starting line-up. pic.twitter.com/UBhcHF08ji

— Manchester United (@ManUtd) April 15, 2018


ופסקה על ברום. ספק אם הניצחון הזה יעזור לבאגיס להישאר בליגה, אבל לפחות יהיו להם זיכרונות נעימים מהעונה. ניצחון חוץ ראשון מאוגוסט 2017, רביעי בסך הכל ועוד באולד טראפורד.


ניוקאסל – ארסנל 1:2 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
התותחנים, שרק ביום שישי התבשרו שיפגשו את אתלטיקו מדריד בחצי גמר הליגה האירופית, נעצרו בסיינט ג'יימס פארק אחרי שלושה ניצחונות ליגה רצופים. שחקניו של ארסן ונגר נשארו במקום השישי עם 54 נקודות, שש מתחת לצ'לסי החמישית ושתי נקודות בלבד מעל ברנלי, כשהסיכוי שיסיימו את העונה ללא כרטיס לאירופה נראה ממשי מתמיד. המגפייז לעומתם, נשארו במקום העשירי עם 41 נקודות.


זה דווקא התחיל טוב עבור התותחנים כשבדקה ה-29 פייר-אמריק אובמיאנג בישל את ה-0:1 לאלכסנדר לקאזט, אך רבע שעה לאחר מכן דיאנדרה ידלין בישל את השיוויון לאיוסה פרס. המהפך הגיע בדקה ה-68 כשמהלך התקפי של ניוקאסל הסתיים בבישול של החלוץ הספרדי למאט ריצ'י, שקבע את תוצאת המשחק והעניק לקבוצתו שלוש נקודות וניצחון ראשון על התותחנים מאז אוקטובר 2010. ארסנל עדיין בלי נקודות בחוץ ב-2018, הקבוצה היחידה בארבע הליגות הבכירות באנגליה.


Arsenal away in the PL this season:

❌ 0-1 Stoke
❌ 0-4 Liverpool
0-0 Chelsea
❌ 1-2 Watford
✅ 2-5 Everton
❌ 1-3 Man City
❌ 0-1 Burnley
1-1 Saints
0-0 West Ham
✅ 3-2 Palace
1-1 WBA
❌ 1-2 Bournemouth
❌ 1-3 Swansea
❌ 0-1 Spurs
❌ 1-2 Brighton
❌ 1-2 Newcastle pic.twitter.com/LqUwmRVm4R

— Football__Tweet (@Football__Tweet) April 15, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי