מנצ'סטר סיטי תניף את הצלחת ב-6 במאי מול האדרספילד

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | AFP

מכיוון שנהוג לחגוג אליפות רק במשחק הבית האחרון, לא יתקיים הטקס בשבת מול סוונזי. פיפ"א דחתה את תלונת ולס בעניין ילד הפלא גארה והסיטיזנס יכולו להקצות לפפ 200 מיליון ליש"ט לרכש

(גודל טקסט)
מנצ'סטר סיטי תניף את צלחת האליפות רק ביום ראשון ה-6 במאי בסיומו של משחק הצהריים (15:30 שעון ישראל) באיתיחאד מול האדרספילד. הסיטיזנס אמנם כבר זכו בתואר בפרמיירליג וישחקו כבר בשבת הקרובה בבית מול סוונזי, אבל הנוהג הוא שטקס אליפות נערך רק במשחק הבית האחרון של העונה.


בשל השתתפותה של סיטי בגביע הליגה (בו אף זכתה) יש לה משחק דחוי בבית מול ברייטון ב-9 במאי והוא למעשה האחרון, אבל הזכיין, סקיי ספורטס, מעדיף שהחגיגות ייערכו ב-6 במאי. התהלוכה בעיר מנצ'סטר עם הצלחת מתוכננת ליום שני ה-14 במאי. יש לציין ששני התאריכים שנקבעו בפגישות בין ראשי הפרמיירליג, הסיטיזנס והזכיין עוד מחכים לאשרור רשמי של מנצ'סטר סיטי. אגב, אוהדי הקבוצה הצביעו בעניין ברשתות החברתיות ו-46% מתוכם רצו לחגוג כבר מול הברבורים.


בסיטיזנס כבר חושבים על העונה הבאה ומתכננים מסע רכש רציני בחלון ההעברות כדי להסתער גם על ליגת האלופות בעונה הבאה וזכו בבשורה מאוד מעודדת היום (שלישי) לאחר שפיפ"א דחתה את טענותיה של ולס סרספילד לפיה האלופה האנגלית הפרה את חוקי ההעברות כשהחתימה את בנחמין גארה.



גארה. העברה חוקית (אתר רשמי)


הקבוצה הארגנטינאית התלוננה שהסיטיזנס פנו לילד הפלא שלה כשהיה כבר בן 15 וכי החתימה לפני גיל 18 בניגוד לחוקי הזרים. האנגלים הכחישו את דבר הפנייה והוסיפו כי לגארה דרכון איטלקי מה שלא הופך אותו לזר. פיפ"א כאמור קיבלה את עמדת מנצ'סטר סיטי ומנעו ממנה עונש כבד שיכול היה להגיע עד הרחקה משני מועדי העברות.


כעת יוכלו הסיטיזנס להקצות לפפ גווארדיולה לפחות 200 מיליון ליש"ט על מנת לחזק את הקבוצה בבלם, קשר ושחקן התקפה. במצב כזה, "מי יצליח להתקרב אליהם, כשכבר כעת הקבוצה כמעט מושלמת?", נכתב ב"דיילי מירור". השמות שהוזכרו הם קשר באיירן מינכן, טיאגו אלקנטרה, ששיחק תחת פפ בברצלונה ואף הובא על ידו בבאיירן מינכן. הספרדי ממוצא ברזילאי עשוי לחזק את מרכז המגרש במקום דויד סילבה שצפוי לשחק פחות במקום הבעיות הבריאותיות של בנו ויאיא טורה הוותיק שככל הנראה יעזוב. קשרים נוספים שהוזכרו הם פרד משחטאר דונייצק, ז'ורז'יניו מנאפולי, ז'אן-מיקאל סרי מניס שהיה מועמד לברצלונה ויוליאן וייגל מבורוסיה דורטמונד.



פפ. העונש יקלקל לו את התוכניות? (AFP)


מחירו של כל אחד מהשחקנים הנ"ל נאמד בלפחות 40 מיליון ליש"ט, כשבנוסף פפ מעוניין גם בתומא למאר ממונאקו שעשוי לעלות 90 מיליון ליש"ט, כשהאלופה הצרפתית היוצאת כבר הודיעה שהוא עשוי לעזוב בקיץ הקרוב. גם ריאד מאחרז מלסטר עדיין מועמד להצטרף תמורת 60 מיליון ליש"ט ואת ההגנה עשוי לחזק בלם נבחרת בלגיה טובי אלדרווירלד, שדורש להכפיל את שכרו בטוטנהאם, שבינתיים מסרבת. הוא נחשב למי שעשוי להחליף את ג'ון סטונס שלא מגלה יכולת גבוהה. גווארדיולה אמור לחתום על חוזה חדש עד 2020. בשנתיים בהן הוא בסיטי הקבוצה הוציאה 448 מיליון ליש"ט על העברות, ואם יוציא 200 מיליון ליש"ט נוספים הוא יגיע לסכום מטורף של 648 מיליון ליש"ט, כך שלא יהיו לו עוד תירוצים אם לא יזכה בליגת האלופות עם השקעה כזאת.


Tuesday's MIRROR Sport: "Reality Cheque" #bbcpapers#tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/resF4b1JC9

— Allie Hodgkins-Brown (@AllieHBNews) 16 באפריל 2018


אם לא תספוג עונש, עוד שחקן שסיטי צפויה להחתים הוא אדריאן ברנבה גרסיה, "ילד הפלא" של ברצלונה. הקשר בן ה-16 נחשב לעילוי ולכוכב עתידי, ולאחר שבחודשים האחרונים מסתובבות שמועות שסקאוטרים ממנצ'סטר עוקבים אחריו, על פי דיווח בספרד הוא יטוס להתרשמות בקבוצה מיד לאחר שהעונה תסתיים. לברנבה גרסיה יש חוזה בברצלונה שאמור להסתיים בקיץ הקרוב, והמועדון מתכוון להציע לו הארכה שתימשך גם לתוך תקופתו בבוגרים, אבל סיטי כבר הוכיחה שהיא חושבת מספיק קדימה ותנסה להקדים את הקטאלונים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי